Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GBX

    aktív tag

    válasz Speedyman #66 üzenetére

    A neten olvasott cikkek szerint az engine bemutatásakor használ Nv 6800GT -t izestül felfalta az engine. Tehát épphogy csak interaktív volt a dolog:) .
    A jövőben a legfontosabb a pixelshader és vertexshaderek izmosodása, minnél gyorsabbak annál több művelet stb... (ez szerintem triviális volt).
    Egyre kezd terjedni a gyakorlat hogy a pixel/vetrex shadert nem cska grafikai feladatok elvégzésére ahsználjuk hanem más (pl CPU -nak szánt) feladatokat is kiszámoltatnak.
    Figyelembe kell venni hogy a mai GPU(vagy inkább VPU-k) sokkal izmosabbak a mai CPU-knál (persze bizonyos keretek között). pl : az én Xp2600+ os procim sacc 8000 Mflops-tud kipumpálni míg egy nv 6800GT 33000-et. Persze itt csak az arányokat akarom érzékeltetni.
    Szerintem a jövőben meg fog jelenni a voxel esetleg a raytracing alapú rendereleés HW-támogatással. Ezekhez CSAK a hardvert kell optimalizálni meg írni kell pár api-t stb... csomó munka, de a jövőben (kb 5 év múlva) szerintem látni fogjuk ezeknek a csíráit.
    tehát hogy válaszoljak: közepesen fog menni, közepes grafika stb...

    HiTech 486 DX4 120Mhz AMD, 24MB 36bit RAM, 800 MB Conner HDD

Új hozzászólás Aktív témák