Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Klown

    aktív tag

    válasz arnyekxxx #264 üzenetére

    Volt már itt is példa, de felhozom mégegyszer! A kocsim típusának Facebook csoportjában havonta előkerül az a kérdés, hogy a külföldről behozott kocsik után érvényes-e idehaza az 5 éves garancia? Nos a gyártó nem mossa kezeit, hogy "hát barátom ahhoz nekünk közünk nincs, nem is ismerünk ilyen autót. Persze ennek az elején is kisértetiesen hasonló az embléma, de cserkészbecsszó, hogy az Szencsen alsón készült replika a XYZ Ltd.-nél..."

    Íme, így is hozzá lehet állni a dologhoz: [link]

    Most lehet mondani, hogy fillérb@szó, ügyeskedő, de senki sem a saját pénztárcájának ellensége! Az árkülönbözetet nem fedi le az ÁFA különbség, hanem egyszerűen az ellátási lánc kapzsiságából fakad. Mindenki komoly bőrt akar a fogyasztókról lerántani és ez tükröződik a hazai kisker árakban!

    Nem véletlen sokszor csak a két véglet figyelhető meg az Árukeresőn is. Van adott telefon teszem azt a zug GSM-eknél 170-190 ezer között és van a nagynevű boltokban 240-260 közt. Közötte meg vákuum.

    Nem vagyok egy Apple hívő, de az borzasztóan szimpatikus volt a customer service-szel való tapasztalatom! Történt még 2008-ban, hogy vettem egy kis iPad Nano-t az amerikai CostCo-ban (a Metro áruház amerikai megfelelője), s rá egy pár hónap múlva bekrepált. Nagy reményt nem fűztem hozzá, mert még a számla sem volt meg, de rávettem magamat és mégis bementem a csili-vili almaboltba az Andrássy úton és csodák csodájára felvették garanciális javításra, majd 3 nap múlva hívtak, hogy megjött a cserepéldány. Ez a momentum magyarként "beleégett" a ROM-ba... Nagyon kellemes csalódás! Csipegettem is karomat, hogy ilyen létezik-e idehaza, vagy csak álmodtam. :)

    Szóval lehetne ezt így is ugye kedves Samsung, Huawei és a többi nagy garináci cég... :U

    Üdv: Klown

    [ Szerkesztve ]

    << Jégvirágos ablakot láttam már, de fagyott pingvint még soha! >>

Új hozzászólás Aktív témák