Hirdetés
-
A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
ma A Samsung nem gondolja újra a kamerarendszert és bejáratott alapokra építkezhet.
-
Computex 2024: a TravelMate sem kerül el az AI-t
ph Az Acer üzleti notebooksorozatába érkező P4 16 és P6 14 sem menekül a CoPilot megjelölés elöl.
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
-
PROHARDVER!
The Division 2 (PC, XO, PS4) összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
TommyS_27
senior tag
válasz Krissz1983 #8700 üzenetére
Felesleges hisz mától megváltozik ez a szett, a kulcs talentjeit már nem lehet összekombinálni.
De ez volt a szett lényege: [link]
https://www.twitch.tv/ltommys
-
arnikusz
veterán
-
senior tag
válasz TommyS_27 #8701 üzenetére
Hála az égnek. Undorító volt a Vector ilyen Div1 1.1-1.2 érzésem volt vele kapcsolatba.
Túl volt tolva nagyon ez a szett. Én poénból kipróbáltam pixi megállt előttem mondtam neki lődd le az armort rólam majd egyszerre elkezdtük egymást lőni, persze pixin full armor volt mondanom sem kell instant halt. Na én ezen a ponton fejeztem be a Vector szettel a játékot.[ Szerkesztve ]
“ A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt!”
-
senior tag
-
TommyS_27
senior tag
Elég idegesítő egy build volt az biztos! Nem is kellett, hogy jó legyen a build egy félkész fos is op volt. A def drone és pajzs sem tett jót neki sajnos... 36m-en belül esélyed se volt
Én használtam amikor 3-4 fős group azzal jött, de inkább ar és sniper vonalon maradtam.
Most kíváncsian várom mit csinálnak az smg huszárok, ja tudom! LMG hipfire lesz, a másik kedvencem :S#8702 arnikusz
Kb úgy képzelem el, hogy nagy életerő 300k feletti clutch kesztyű és majd az nyer aki többet critel!
[ Szerkesztve ]
https://www.twitch.tv/ltommys
-
senior tag
válasz TommyS_27 #8705 üzenetére
Na az LMG hipfire herok is mehetnének szabadságra mert attól is rosszul vagyok.
"Kb úgy képzelem el, hogy nagy életerő 300k feletti clutch kesztyű és majd az nyer aki többet critel!"
Rosszul gondolod mert az fog nyerni akinél marad lőszer. kb 1 óra alatt se lőnék le egymást.
“ A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt!”
-
#75376384
törölt tag
válasz Anonymus23 #8707 üzenetére
Mivel másabb a hip fire, mint a célzott lövés? Vagy miért kell(ene) őket utáni?
Normális játékokban az előbbi szór és max közel harcra jó, ha az ember utolsó mentsvárat keres, hogy ne dögöljön meg.Ja és lesz új achi:
Control Point Takeover Merit
El kell foglalni 50db 4-es szintű cp-t. Végre értelmet adtak a cp foglalásnak. Remélem lépcsős lesz és 50 csak az első szint. -
Anonymus23
veterán
válasz #75376384 #8708 üzenetére
Hol írtam, hogy utálni kellene őket?
Az van, hogy szar a játék, mert gyakorlatilag nincs rá sebzés, mivel célzott lövésnél belasssul a karakter, hip-fire meg nem, tegnap is volt olyan gyerek, aki újfajta chicken dance-t tolt, és így pl 1v1-nél esélytelen leszel, hárman alig tudtuk lelőni, mivel valamiért ezekre a chicken dancelő játákosokra nincs hitreg.
Annyi, hogy közben ő sem tud sem tölteni sem lőni, de lelőni is lehetetlen, na most ehhez add hozzá, hogy ha még lesz millió HPja is, akkor szépen hazavágják a PVP-t.
Ha valaki hipfire tolja az sokkal gyorsabban mozog, amivel még nem is lenne feltétlenül baj, de valami gond van a hitreggel ezeknél (szerver/lag/netkód???) és emiatt a túltolt sebzés miatt, pl glitch-el feltolja 18k basedmg-re az LMG-t (~3x akkora mint egy P416), de közben az RPMje meg 67%-a az AR-hez képest, akkor az kb rosszul van balanszolva.Jelen állapotában van néhány OP build (SMG build, LMG hipfire glitch, 1 hit sniper), amik ellen nem nagyon van orvosság, de sokan játszottak normál szettben, és másfajta játékstílussal jól lehetett játszani, illetve komoly értelme van/volt a csapatjátéknak, mivel ha nem taktikázott az ember, és nem bevédhető helyen voltunk, akkor így is úgy is le lett lőve az ember, mivel sokszor a mobok beleszólnak a játékba, és van olyan helyzet, hogy gyakorlatilag vég nélkül jönnek kifelé a mobok egy spawn helyről, vagy 10 másodperc alatt újraéled egy landmark, ezeket leszámítva lehetett jókat játszani, de amikor valaki odajön egy no skill (pl SMG szett, vagy LMG glitch) szettel, ahol nem rajta múlik a végeredmény (az 1 hites snipernél legalább el kell találni az ellent, lehetőleg fejbe, azaz célozni, helyezkedni tudni kell) hát az kb el van szarva.
;) - The Power of the Light Side
-
TommyS_27
senior tag
[ Szerkesztve ]
https://www.twitch.tv/ltommys
-
TommyS_27
senior tag
-
duvi
nagyúr
Végre vannak Project blueprintek!
-
TommyS_27
senior tag
-
Gigant20
tag
Nem úgy volt ha 500-as a gear akkor csak 500-as cuccokat dob?
uplay: jul3s4ty_HUN
-
Gigant20
tag
válasz Anonymus23 #8723 üzenetére
Nem igazán, az első Bounty 497-es cuccokat dobott.
uplay: jul3s4ty_HUN
-
Anonymus23
veterán
;) - The Power of the Light Side
-
duvi
nagyúr
válasz Anonymus23 #8723 üzenetére
-
Anonymus23
veterán
válasz Gigant20 #8724 üzenetére
A Boss mit dobott?
Mennyi a GS-ed?Patch notes-ból:
Heroic difficulty Mission bosses, Stronghold bosses, Bounty bosses and Heroic Control Points reward containers will guarantee Gear Score 500 when the player has reached 500 Gear Score.
Increased the rewards for daily Hard and Challenge mission Projects and they will guarantee Gear Score 500 when the player has reached 500 Gear Score.;) - The Power of the Light Side
-
Gigant20
tag
-
Anonymus23
veterán
válasz Gigant20 #8730 üzenetére
Hát ha boss nem 500-ast dobott, akkor az gáz, mert annak 500-ast kellene. A többi NPC-nek nem feltétlenül.
Mondjuk jelentősége nincs, mivel GS ellenére van egy halom GS500 alatti cuccom, ami sokkal jobb (értékekben) mint a GS500-as.
Többet érnek a jó tulajdonságok és tálent semmint 1-200 HP vagy armor pont.[ Szerkesztve ]
;) - The Power of the Light Side
-
duvi
nagyúr
Új features? CP3-nál nem lehetett behívni az npc-ket (még szürkén se mutatta a funkciót), cserébe végtelenített szalagon jött a CP erősítése 15 perc után meguntam és otthagytam.
-
Gigant20
tag
válasz Anonymus23 #8731 üzenetére
Nálam is ez a helyzet, tele a hátizsák+láda.
Van 5 elmentett szettem most és ez a legszarabb, csak mivel ez maradt 500-as gondoltam tolok vele egy Bounty-t, hogy lássuk mi a helyzet.uplay: jul3s4ty_HUN
-
Gigant20
tag
-
duvi
nagyúr
Csodásak lettek a CP-k ! Második CP3 nekifutás egy másik helyszínen. Behívás funkció itt se él. Harc közben maguktól bejönnek a haverok. Kezdeti öröm után egyszer csak visszaesik CP2-re a szint. Védők kiiktatva, clear CP. Most beadja, hogy hívhatom az npc-ket (miközben ott harcolt velem egy csapat már). Behívás aktiválva, látom, hogy jönnek a fiúk. Egészen 55 méterig jöttek és ott lehorgonyoztak. Ellenség egy szál se, nem is vagyunk combatban. 10 perc várakozás után ezt is elengedtem...
-
#75376384
törölt tag
válasz Anonymus23 #8725 üzenetére
Azért a hard hitting is kapott sunyiban egy nerfet. Mondjuk érthető volt és annyira nem is vészes változtatás szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz Anonymus23 #8739 üzenetére
Csodás . Én eddig csak a no bp bugba futottam bele. Remélem az utóbbit javították, mert most nem volt több időm tesztelni!
-
TommyS_27
senior tag
válasz Anonymus23 #8748 üzenetére
igen... gyakorlatilag több mint a sima érték, de a fegyósebzés meg majdnem a harmada... ezeknek semmi agyuk
[ Szerkesztve ]
https://www.twitch.tv/ltommys
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen