Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dchard

    veterán

    válasz DJ. Ru$y #91444 üzenetére

    Összességében az a baj a DSM-mel - több évvel a bevezetése után is - hogy képtelen kellő pontossággal differenciálni. Lényegében ugyanazok a problémák vele, mint 5-6 évvel ezelőtt, amikor elkezdték bevezetni.

    Például ha szakadás miatt bont a vonal, veszi vissza automatikusan a feltöltést is, akkor is ha már 12-15 dB-s a margin. Veszi vissza a sebességet egy zajos vonalon, de az INP/ID 0-án van. Ha szakad a 100-as csomag 80-90 megán, akkor rakják vissza 50-re és azt kamuzzák, hogy szar a vonal.

    Ha valaki visszaolvas a topikban, ugyanezek voltak a problémák 5 évvel ezelőtt ADSL2+-on is. Ha valaha is arra kényszerülnék, hogy VDSL2-re váltsak, biztosan vennék egy bonding képes VDSL2 modemet amiben mindenhez hozzáférek, és inkább beállítanám magamnak, mint hogy a szolgáltatóval küzdjek. Pont ugyanott tart a dolog, mint 2011-ben, amikor inkább saját szoftvert írtam, mint hogy a Telekommal küzdjek...

    Dchard

    A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

  • tibi970307

    tag

    válasz DJ. Ru$y #91444 üzenetére

    Ez úgy volt, hogy amíg fel volt húzva 80Mbps-ra, addig nem épült fel a 2. vonal, így tudott 40-et. Miután pedig betelefonált a központba és visszavették a sebességet utána egyből felépült és mondta a telefonba, hogy akkor maradjon így és megbeszéli az ügyféllel. Mert az egyszálas 40-től több a két szálas 50. Meg mindig mondogatta, hogy ezen a 943m-es hurokhosszon az a csoda, hogy eddig ment. Én hiába mondtam, hogy fórumon láttam, hogy valakinek 1500m-en is ment, csak kisebb sebességgel. Meg én elégedett is voltam a 80Mbps-al, a feltöltésnek viszont többnek is örültem volna.

    Ez borzasztóan idegesítő egyébként, hogy ha az ügyfél nem tájékozódik, akkor a hibaelhárítás során egyből átb@sszák. Köszönöm a segítséget DJ. Ru$y és dchard! :R
    Majd jelentkezem, hogy mi a fejlemény. Sajnos csak csütörtöktől fogok ráérni foglalkozni vele újra.
    Én hagyni nem szoktam magam, csak ahhoz az kell, hogy tájékozott legyek és az igazat hajtsam, ne pedig amit csak én gondolok. Ha nagyon nem akarnak semmit az ügyfélszolgálaton tenni az ügy érdekében, akkor mehet a fogyasztóvédelem. Én 100Mbps-os internetre fizettem elő, ami számomra tökéletesen működött is. Mit szólnának hozzá, ha én egyszer csak az előfizetés árának a felét fizetném ki? Én ellenszolgáltatást nyújtok a pénzemmel,
    elvárom, hogy megfelelő szolgáltatást kapjak érte.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák