- Modding és elektronikai kérdések
- Milyen processzort vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Videós, mozgóképes topik
- HTPC (házimozi PC) topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
Hirdetés
-
Augusztustól nagyot változik a Shein élete
it Onnantól kezdve lesz a platformra érvényes az EU-ban a DSA, így számos kötelezettséget vesz a vállára a Shein.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
ph Az eredeti VSA-100 lapkára épülő megoldást két hobbista fejleszti, és úgy fest, hogy hamarosan révbe érnek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Joker88
őstag
elvetemült kérdés...
ezres swift, '94-es .
3.000-es fordulat fölött megjön a hangja.. és ötödikben a 3.000-es fordulatban van 90-100 km/h fele..
nem-e lehetne valahogy csillapítani a zajt ? érződik az hogy küzdenek a lóerők a motortérben..
motortartó bakok cserélve,még a műszaki előtt, újak lettek hozzá.. ha számít valamit.vagy szokjam meg a hanghatást ?
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
Olvassatok ...
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
válasz Motion_Blur #11339 üzenetére
hát, nekem is még a régi swift van.. 94-es kiadás..
ahol én dolgozok,szintén járműgyár, a karikás , azok mellett tényleg eltörpül,de míg azokhoz ha valami nem jó,nem indul,stb, nem lehet otthon hozzányúlni, rögtön szervíz,szerelő, a suzukihoz majdhogynem egy megfelelő villáskulcs meg egy csavarhúzó elég első autónak, amolyan tanulóautónak, meg hogy mi hogyan működik az autóban tökéletes ! meg fenntartani is olcsóbb, mint pl azokat ahol dolgozok,napi szinten találkozok.. (direkt nem írtam reklámot )In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
régi swiftben, (gyártási év : 1994) a kesztyűtartót milyen módon lehet kiszedni ? egyáltalán ki lehet ?
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
ötletet kérnék..
régebben, vettem egy ilyen öntapadós (tescós ) pótféklámpát a hátsó ajtó üvegére belülről ragasztva...
azonban a ragasztó elengedte, (gondolom azt hogy sokszor volt nyitogálva csapva a hátsóajtó , és a meleg/hideg üveg váltakozása ) ..
milyen ragasztót ajánlatok ami tartós ?In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
akit esetleg érdekelne..
Csütörtök reggel nyitja meg kapuit 83. Genfi AutószalonIn loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
-
Joker88
őstag
válasz trassher #11540 üzenetére
amennyi pénzed van rá..
szerk1.:
ha nem is ebben a méretosztályban,de talán segít..kicsit régebbi is,de talán még használható..
2011 ADAC nyári gumi teszt[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
válasz Kornel #11593 üzenetére
azért ki lehet fogni 200 .000 ft körül ígéretes példányokat is..
mint pl én épp egy éve.. '94-es ezres swift..
igaz, szinte "rögtön" ment küszöbcserére, de azt ismerős csinálta, aprópénzért..
én 150 + átírásért vettem, fél évre rá teljes vezérléscsere+olaj+szűrő+téli és nyári gumik 50-50.000 ft. ( szintén ismerős által, csak alkatrészek kellettek , 45-50.000 ft. )
ha összeadjuk,egész barátságos. igaz nem egy fiatal gép,meg nem erős,de kezdős autónak jó, addig is pörög a biztosítási kedvezmény.. ( 24 évesen vettem, 993 ccm , 39 kW körül van ha jól emlékszem.. éves kgfb { egyfajta mini-cascoval} 40.000 ft. teljesítményadót most fizettem be, 2500 ft..
igaz sokak szerint k*rva nagy szerencsém van ezzel a kocsival ja és már vontattam hármas BMW-t igaz akkor majdnem megdöglött a swiftIn loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
válasz lucifer31 #11608 üzenetére
tegnap épp voltunk egy autókereskedésbe, hasonló kaliberű ignis került 670.000 ft -ba körülbelül..
bár azt nemtudom milyen felszereltségű volt.. csak az évjárat és a motor stimmel..
ja, és Győr mellett .. ha a földrajzi-hely számít valamit...[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
Szerintetek ez reális ár érte ?
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
-
-
Joker88
őstag
egy kérdésem lenne felétek..
munkatársam, mindig úgy szokott zenét hallgatni pl. takarítás közben hogy ráadja a gyújtást a kocsira (tehát égnek a visszajelző - fények, pl az "olajos kanna",check engine... )
azt mondja azért tesz így, mert ha csak a gyújtás előtti fokozatba kanyarítaná a kulcsot,akkor vinnyog a csipogó a nyitott ajtó miattegészséges ez az akksinak pl ? vagy magának a gépnek ?
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
volna egy kérdésem..
ugye a forgalmi engedélyben az " autó színe :01 fehér" szerepel .
lassan cserélni akarom a motorháztetőt,illetve a csomagtér-ajtót . (nem sedan,hanem ötajtós változat )
ha azok nem fehérek lennének,nem lenne gond ? faterom szerint régen volt valami olyan szabály hogy a forgalmiban szereplő szín 80 akárhány százalékának meg kell maradnia ,vagy új forgalmit kell csináltatni a megfelelő színekkel átírva..
most ez hogyan van az új szabályozásban ?In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
sebességváltáskor ha lenyomom a kuplungot egy kattanás hallatszik.. (mint mikor bekapcsolom az ablaktörlő bajuszkapcsolót ) eddig nem volt,most viszont már hallani eléggé..
cserés lesz lassan a kuplung ? a kocsi előéletéről nem tudok semmitsem.. 1 éve van nálam.In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
válasz Cheesy #11996 üzenetére
ajtókárpit leszedésre:
leszeded az ablaktekerőt (mások által kallantyúnak hívott ) , szerintem tudod hogyan kell, és magát az ajtókárpitot egy pici lapos fémdarabbal lefeszegeted. ilyen kis patentok tartják az ajtóhoz.. ha kettőt-hármat kipattintasz,már nyert ügyed van.. nem számoltam meg mennyi tartja,de szerintem nem sok.. max. 10.
a "bizbasz" dologhoz : nem lehet hogy van benn valami vezeték-vég,vagy más ? nálam volt benn, egy kis műanyagház, mint amibe a vezetékek futnak össze,az zörgött (nemtudom hogyan került oda ! ) nem szedtem le,egyszerűen körbetekertem szigetelőszalaggal,és azóta csönd van ottszerk1.: nekem '94-es, szintén ezres járgány van,szóval annyira nem lehet különb a tiedtől
[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
válasz szmayer1 #12147 üzenetére
nálam, hidegben,olyan 10 fok alatti hőmérsékleten,szintén régi '94-es swift, nehezen akar beindulni.. 2-3. próbálkozásra már jó..
autószerelő szerint valamelyik ilyen, nem vészes, új gyertyák, megfelelő akku, új gyújtáskábelek beszerelése után egy ideig tökéletes,majd megint jönnek elő a hibák.. az újabb swifteknél nem találkozott ilyen problémával,csak a régieknél..In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
válasz Kornel #12387 üzenetére
a háromhengeres .
golyóálló technika, az biztos
( a kocsim dokija szerint csak benzin meg olaj kell bele és kifut a világból az a három henger, 20 éves kora ellenére persze sarkalatosan mondta a benzint és olajat,nem kell kipróbálni )In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
lenne egy villamossági/törvényességi kérdéem..
az ilyen LED-eket szabad-e használni a helyzetjelzőben lévő sima T10-es izzó helyett szabályosan,bírságmentesen ?
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
válasz AMD Power #12493 üzenetére
a GL-nél (zöld swift ) figyelj arra hogy a műszaki szeptemberig van...
ha esetleg most vennéd meg, számolj még rá alapáron 20-30.000 ft-ot is. De gondolom, ezt tudod.
A fehérnél, GC-nél,ez a veszély nem fenyeget,ott még cirka egy év a műszaki..amúgy én a fehérre szavazok nekem az a szín a bejövős..csak emiatt
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
válasz meroly #12699 üzenetére
ha esetleg nem tetted volna még :
Átírási költség kalkulátor 2013
(vagyis,ennyibe került,hogy a te neveden legyen a kocsi <okmányirodai procedúra > , biztosítást nem számolva ! )
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
" - Illetve kétszer csinált olyat, hogy járó motorral álltam kb. 4-5 percet, majd elindulásnál erősen búgó ventilátor hang. Leállítás - indítás után minden rendben. "
lehet hogy éppen kifogtad azt a pillanatot amikor elindult a hűtő mögött lévő ventillátor..
esetleg szorulhat,vagy csak kezd öregedni..
erről beszélek ( valahogy nálad is így nézhet ki ) :persze,ez csak tipp...
a mellékelt képet a netről vettem véletlenszerűen
[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
válasz meroly #12826 üzenetére
tavaly év elején,mikor bontózgattam, egy helyen voltam,ott láttam mindent ami akkoriban kellett nekem.. (helyzetjelző búra+kalaptartó+ötajtósra hátul hangszórótartó+ plusz az apróságok. ) kérdeztem,hogy a hátsó üléssort támlával mennyiért adja, mivel sokmindent vettem,ingyen elhoztam
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
észrevettem ma délután egy furi jelenséget,eddig ilyesmivel nem találkoztam..
Az autó, '94-es,ezres.
Vasárnap iszonyú nagy esőben jöttem haza, a gumik lemezfelniken vannak.
Ma ahogy akarok kijárni a garázsból,nem akar hátraindulni.. Hátramenet,mint fokozat megvolt, kézifék kioldva.
De beragadt a kerék,mintha folyamatosan nyomtam volna a féket,vagy visszahúztam volna a kéziféket..
Aztán harmadik,negyedik próbálkozásra kioldott a kerék.. De akkora puffanással Menet közben,ha lágyan benyomtam a fékpedált,surrogó hang volt a kerék felől.. Lehet hogy kicsit berozsdásodott volna a fékpofa ?
A kéziféket 3-4 kattanásig szoktam behúzni,mert egy : sebességben hagyom a kocsit , kettő : épp mindkét első kerékhez esik egy kis vályat a földben,ergo nem tud elgurulni..In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
Cirka egy hónapja kellett lecserélnünk a fagyállót a motorban,mert szétrepedt az egyik hűtőcső,és elfolyt a fagyálló/desztillált víz koncentrátum..
Aztán, szereztünk csövet,megcsináltuk,minden jó.
De !
Itthon volt tartalékban fagyálló,készre kevert, mínusz 37 fokos, MOL gyártmányú ( nem több fél évesnél,mert amikor vettünk a Fordba fagyállót,kaptunk hozzá ajándékba egy ugyanolyan fagyállót,egyet fizet kettőt kap akcióban, a Ford 1.8-as benzines )
Szóval,ezt a -37 fokos készrekevert löttyöt beletöltöttük, majd utántöltöttük kis idővel. Azonban azóta nem olyan meleg a fűtés mint előtte, a kb -20 fokos fagyállóval..
Lehet hogy az ezres swiftnek kicsit sok ez a MOL-os, -37-es fagyálló ? Nehezebben fűti fel az utasteret, meg nem olyan meleg a meleg (ezt jól leírtam )[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
válasz fokukac #13548 üzenetére
nem nagy was ist das..
tőszavakban :
km spirál motortérben kihúz óvatosan, Zeger-gyűrűre figyelni ott, kormány alján csavarok kilazítani (kormány eshet egy kicsit,csak óvatosan) szalagkábelek kihúz, izzók megkeres,foglalat(ok) kifordítva, kicserél,vissza a szalagkábelek, gyújtás ráad hogy jók-e za izzók, majd levesz a gyújtás, majd visszafele halad a műveleti sorrendben..szerk1.: ha már ott vagy, szerintem elgondolkozhatnál a normál sima izzók helyett LED-es izzókon.. szebb mutatósabb,szerintem, meg szabályos is..
A képek a netről vannak ! csak illusztrációnak szántam..[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
pár napja olvastam (talán itt ) hogy valaki belinkelt valami Fuel Shark Saver cikket,és egy kisebb vitát generált.. Cikk
hát itt lett a kontra a Totalcar részéről
Totalcar cikk
" Ajánlom figyelmébe a fogyasztóvédelemnek "In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
válasz kalozhun100 #16179 üzenetére
Győrben nem tudok,de hozzá közel igen ...
Győrújbarát ( Weboldal ) , Gyarmaton kettő is van ( Weboldal,információk ), a második gyarmati bontó ( Bontó ) , Öttevény ( Weboldal ) . Utóbbiban állítólag sok Suzuki van.. De ezt csak hallomásból tudom.[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart