- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Melyik tápegységet vegyem?
- Plazma TV topic
- E-book olvasók
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- SSD kibeszélő
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Rövid videón a Black Myth: Wukong
gp A sokak által várt játék a tervek szerint augusztus végén debütál PC-n és konzolokon.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #19213 üzenetére
Ha normálisan tekernek, jóféle kütyüvel, akkor azt utána senki nem mondja meg.
De volt itt egy másik eset is, úgy emlékszem még beszéltük is. Az egy ignis volt, és ott is gagyin csinálták az óratekerést. A baj az volt, hogy a kilométer számláló fixálódott egy álláson. Volt benne 152.164 km, és mentek vele xy kilométert akkor még semmi baj mert azt számolta, de ha levették a akkusarut, visszalát megint 152.164-re
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #19232 üzenetére
Nem olcsó, csak minden alkatrész a leggagyibb ami fellelhető a piacon.
Pl: Sx4 lengőkar: ebben a boltban: 9250Ft,
Zs+U kft-nél: 11570ft (de ez már nipparts és ez a legolcsóbb)Mellesleg ugyan ez csak Sidem márkában: 20 541 Ft
-
Doze
aktív tag
válasz Motion_Blur #19270 üzenetére
Próbáld már meg úgy a féket: hogy álló helyzetben kis erővel nyomod.. de csak tényleg kicsivel. Ha be tudod nyomni teljesen így akkor a főfokhenger dugattyúja átereszt. O-gyűrűt kell benne cserélni.
Az abs meg daráltatja nagyon.... a beesésnél gondolom mikor vissza felengeded utána megint van fékhatás nem?
Ha levegős a fék akkor nem esik be a pedál... csak puha, és olyan mint a takony, ráadásul mindig.
-
Doze
aktív tag
válasz szakalistvan #19272 üzenetére
persze és beesik a pedál , ha ez így lenne napi 100 autó csavarodna fel a fára.
Az abs a kerékfordulatszámot figyeli, ha hírtelen blokkol akkor oldja a féket egy pillanatra. Amúgy az "átverés" max a fos lengéscsillapítóra igaz, mert mikor levegőben van a kerék akkor folyamatosan oldja a féket... ergó mindig. De pedál nem esik be....
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz Mercutio_ #19319 üzenetére
Sehogy.... te bejelented az adásvételivel hogy nincs a neveden már az autó (önkormányzat, biztosító). Ha a másik fél meg 15 napon belül nem íratja át, akkor megkúrják.
De közvetlen ráhatásod nincs a másik félre... de ha úgy veszem "függetlenek" vagytok egymástól, mert ha az adásvételi megköttetett, akkor onnantól nincs más dolgod, csak bejelenteni.
Ha másik fél nem teszi, attól még nem marad a neveden az autó.
-
Doze
aktív tag
Üdv az uraknak még nem vesztem el
A sx4 él és megy-megy-megy... eladás másik autó szóba sem jön még most sem...
Sajnos lett 1-2 karcom, meg a saját hülyeségemnek köszönhetően egy márkaszerviz látogatás
De amúgy minden maga a tökély... lassan 130.000km óta
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #22765 üzenetére
Lehet, de mire atmelegiti a kabátot/ruhát addigra a viz is megmozdul....nekem nem ad a hoerzetemhez Akkora pluszt.
Ebayen viszont neztem egy uj hülyeséget, konnektoros megoldas ugyan, tehat azért korlatolt, de a kerter aljára ragasztanak egy izzoszalat, az meg melengeti az olajat, nem lehet rossz
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #22803 üzenetére
Erről jut eszembe, ma is megyek pályán 2 db fekete audi tol le mindenkit az útból, már már veszélyes módon, gondolom kormányzati, vagy tek-es verdák lehettek, semmi sziréna, vagy villogó... mekkora flash lenne valami szarrá tuningolt verdával, 250-nél levillogni, majd beintegetni a kommandós és/vagy államtitkár úrnak.
-
Doze
aktív tag
Másfél év nézegetés után végre vettem egy 2 dines androidos rádiót, többször kútba esett a terv de most megvettem. Nehéz volt megbízható márkát és eladót keresnem.. aliexpress és társait hanyagoltam, csak ebay jöhetett szóba és most végre (a héten remélem) megjön, mindenről beszámolok.
A nagy szívfájdalmam hogy ugyan SX4-hez való, de nem 100%-ban.... Kormányvezérlés marad, minden van hozzá... , úgyhogy most öröm van meg bódogság. 80.000 huf (ebben már benne van a szállítás), de az áfát még le kell szurkolnom, szóval egy százas... A márkája Pumpkin... több éve gyárt ilyen cuccokat, és ami az érdekes van nekik német képviseletük is (csak suzukihoz nem forgalmaznak semmit )
-
Doze
aktív tag
válasz Bandus99 #22811 üzenetére
Egyébként swifthez is van ilyen, sőt a legujjabb szériáshoz meg már 100% oem... tehát keret sincs hozzá.
Egyébként kínai eladóknál van igazából mindenféle autóhoz, csak a minőség kétséges. 1 kitalálja a többi másolja, aztán ellepi a piacot. (aminek igazából még márkajelzése sincs)
2 kínai márka van ami jó: Pumpkin, meg a Witson, viszont a win CE op. rendszeresek nagyon gagyik.
Remélem beválik a kütyü..
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #22819 üzenetére
Az túlzás hogy tökéletes.... de nyárra, vagy őszre mind a négyet cserélned kell Megoszlanak a vélemények, de 20% alatt már teljesen gatya, valaki szerint mát 50 alatt is cserélni kell... De egyébként hajtott keréknél létfontosságú, nem csak azért mert kanyarból kigyorsításkor elpattog, hanem mert fékezéskor is elpattog ami ABS-el kombinálva kicsit cifra , mikor levegőben van beáll-->oldja, mikor leér a földre akkor nem fog mire megint befognád addigra megint elpattan majd megint oldja.... ha kifogsz egy olyan pattogási "amplitúdót", akkor aztán mindent csinál csak nem fékez
-
Doze
aktív tag
válasz HUNPSP #22836 üzenetére
Nem tudsz mit csinálni, ha az adásvételiben benne volt hogy "állapotnak megfelelően"-vagy valami ilyesmi , masrészt a kereskedő sem lehet atyauristen, aki mindenről tud... nem védem, de ő simán mondhatja ezt.
Egyébként az autó füstöl? A kipufogón nincs fekete korom?, mert ilyen mértékű olajfogyás mellett már mindenre kiül a koksz. Ha nincs olajfolyás a blokkon, és ennyit bezabál belőle nem feltétlen jelent motorcserét. Szerintem gyűrűzni kell, vagy a szelepszár szimeringeket cserélni... olcsó alkatrészek, max a szerelés ami húzósabb lehet. De a 50-60k-tól jóval kevesebb...
Egyébként mennyit eszik? Hogyan megy? Gyengusz nagyon?, a legegyszerűbb módja hogy megtudd mekkora a baj az a kompresszió mérés.. nem tudom mennyit futhatott valójában, de nem is számít, ha nem csörög mint a fene akkor a mechanika jó, max tényleg széjjel vannak kopva a gyűrűk, (de már az is lehet hogy letapadtak mint állat)
Egyébként ha csak szökőévente cseréltek benne olajat, (mint haveromék 70.000km után ) , akkor sem adja be kulcsot, ma is vígan használják, ha meg nagyjából cserélgettek benne olajat, tuti nem cserés a blokk... régi swift inkább kirohad alólad mint hogy a motor szétperegjen
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #22882 üzenetére
Nem akarok vitázni, csak megjegyzésképp.
Jók ezek a nagy szakítószilárdságú anyagok, mert valóban több védelmet adnának. DE.... a baj az hogy az autógyártók sem hülyék... míg biliacélból betesznek adott helyre pl 3 milis acéllemezt, addig nagyszilárdságúból meg 0,5-1 miliset. A szilárdság ott marad ahol van mind a két esetben, csak míg egyiknél 1 tonna az autó, a másiknál 1,2... végülis jobb, mert kevesebbet fogyaszt a verda, elég a kisebb motor, ezzel zöldebb az autó. De hogy biztonságosabb is lenne? Kétlem.... max egy luxus verdánál, ahol így is úgy is 3 milis az a lemez, mert ott valóban 3x nagyobb a biztonság.
Nem véletlen hogy azonos biztonság mellett, csak egyre könnyebbek az autók, és arányaiban nem drágábbak... és összefoglalva pont költséghatékonyság ami vezeti a kommersz gyártókat, nem a biztonság.
-
Doze
aktív tag
válasz Motion_Blur #22904 üzenetére
Most pontosan nem emlékszem milyen verdád van... De van olyan hogy "száraz" töltéskor mennyi. Mondjuk nálam M15A esetében 4,2 cserekor meg 3,8-at ír. Szal a 4 pont jó, attól függ mennyire csepegtetik ki a blokkból az előző olajat
70%-ban autópályán túrom a 0w40-nek kb 10k alatt 2 decit eszik meg a verda. Eleinte in is bibiskedtem rajta, de most hidegen hagy , ha nem akarom hogy egye akkor 15w40
-
Doze
aktív tag
én éppen most boltotam páromnak egy autót, neten nem is nézelődtem mert autó kellet már azonnal. Az előző F-es Astra megszünt létezni elporladt a kaszni
Miskolc környéki kereskedéseket végigjártuk.... háááááát bammeg kategória.
2 nap leforgása alatt vettünk egy Skoda fábiát 1.4 68Le. 2002 500k volt átírással 80k-t lealkudtam. De ez is egy akkora cigány autó hogy nemigaz , viszont a kaszni jó, (lehet volt törve, de nem apróra), beülök szilánk darabok a kesztyűtartóban. A váltó az 1 és lükverc közt akad, csörög a vezérműlánc, de a lengéscsillapítók jók, nem kopog semmi, menni megy, a motortér retkes de nincs olajfolyás a kipufogó tiszta.... elvittük átnézetni, suzuki után ez a legolcsóbb verda, szerintem egy új swithez, sx4-hez kb duplája minden. A vezérműlánc (gyári) 9900Ft , komplett szűrő és folyadék csere (15k), mivel nem ismerem azért szerelő csinálta. 30k-ból megállt a repair, a váltót meg után kellett állítani jön-megy, nem rohad. A skodákkal eddig is szimpatizáltam de most jobban tetszik.... viszont egy sx4-et soha oda nem ednék érte.
A motor, a váltó, a fék fényévekre van még egy ignis-hez, vagy régi swifthez képest is... a gázreakció olyan mintha egy jegesmedvét rugdosnál egy sivatagban, 2mp mire alapjáratról felveszi a fordulatot, az a kuplung meg hááát.... na mind1.
Egyébként csak úgy technikai szempontból érdekes, 2002... Alulvezérelt OHV, szép tolórudakkal. Háth ja... suzukinál az SOHC legalább alap úgy 1984 óta..
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #22933 üzenetére
akkor ilyen lenne mint ez: [link]
Egyébként volt szerencsém s1600-os swiftet látni rallyn... az egyik legjobb hangja neki van, és ahogy mondogatták a verseny verda sem szeret meghibásodni. 1000 versenykilométer és küldik vissza japánba a blokkot...
Egyébként magának az autónak nem sok köze van utcaihoz, de a motor az külsőleg úgy ahogy hasonlít. (leszámítva a hengerenkénti pillangót meg stb ) Egyébként nem csak utcán, de versenben is sikeres volt a verda elég hamar meg is nyerték a jwrc VB-t utána jött volna sx4 wrc, ami ment is 1-2 futamot, de sajnos gazdasági válság elkaszálta
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #22952 üzenetére
Van olyan egyébként, de drágább.... Nemeteknél ennél a márkának van képviselete, (pumpkin), de 300 euró az alja, és csak német verdákhoz vannak.
Visszatérve plug&play tényleg, a rádió rész is tetszik, a hangja nem jobb/rosszabb mint a gyári, de széjjel lehet állítgatni. Gombvilágítás színe, hogy mikor kapcsolódjon fel (állandó, vagy csak tompítottra), a navi is jó benne, érzékeny a nagy antenna miatt, kormányvezérlés, rá lehet programmozni a gombokra melyikkel mit csináljon. (a telefon felvételtől az app indításig bármit rá lehet progizni)
Komolyabb autókba ahogy a gyári fejegységről lehet pl a hőfokot/ventilátort/AC-t/comming home/living home mind benne van, csak az autó nem tudja , akkor pl nem kötöttem be de van reverese vezeték ha rákötöd a tolatólámpára akkor lehet rá tolatókamot tenni és automatán beugrik a képe, (fékpedál és valamifele can-bus vezeték is van amit be lehet kötni gondolom a fenti dolgok)
Még sokat kell nyomogatnom csak nehogy TK legyen a vége
-
Doze
aktív tag
válasz PRDZsolesz #22961 üzenetére
Ha már aksis téma
Az aksi kezdett behalni, húztam mint rétestésztát. Egyszer benne hagytam a kulcsot, de csak úgy hogy a rádió szóljon, vagyis fenn világít a kijelző... 1 órát állt így. El akarnám indítani.... nem indult... kinn a puszta kellős közepén egyedül. Na mondom betolom, beindult de mégsem mert ütemesen villogtak a lámpák a műszerfalon.. majd megint.. harmadjára beindult. A rádió úgy letiltott mint a szar... nem azért mert kódot rontottam el, hanem mert 10x valami áramingadozást észlel "lopásnak" veszi. Irány márkaszerviz, ott nem tudják javítani, csak fenn esztergomban , felküldik 2 hét, -12k...
Ha bármi jelét veszi az ember hogy haldoklik az aksi--->kuka, most 70Ah-s varta silver, amekkora az aksitálca
-
Doze
aktív tag
jaj hogy az ördög nem alszik.... berepedt a szélvédőm...
-
Doze
aktív tag
válasz Motion_Blur #22971 üzenetére
Autópálya+felcsapódó kövek.... amúgy is tele volt már apró "kráterekkel", de 2-3 hónapja kaptam egy nagyot. Most gondolta úgy hogy reggelre egy 10centis repedéssel lep meg.
Körbekérdeztem Miskolcon, felhívtam bajszos urat (28 éve javít szélvédőket)
Ő azt mondta hogyha reped akkor csere, nem furkálja meg stb.. ugyan megcsinálja de garanciát nem ad rá... mert csinálta régebben és 50-50% esély hogy pár hét múlva megint továbbreped, mivel nem akartam cseréltetni szélvédőt, így azt mondta ad egy számot aki repedést is toldoz, az azt mondta hogy 10 centi kb 12-15k.... bajusztól meg 28k ajánlatot kaptam vaci új szélvédőre+szerelés+10 év beázás garit ad rá.
-
Doze
aktív tag
Raneztem bardiban 8v motorhoz 6-7k egy készlet. Ha meg hozzadobsz egy tizest szerelesnek azért elég kell legyen. Kerdes mennyire ügyes a szerelő hogy mennyit tokol vele, leveszi a hengerfejet vagy a motorok szereli. Leszerelesnel mar elhiszem a 30k-t, mert akkor mar kell hengerfej tomites stb..
De ha már leszedi akkor erdemes megcsiszolgatni a szelepeket stb....
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #23010 üzenetére
Az újabb suzukik főleg 2005 utániak azért nem olcsóak, főleg ha nem bontott cuccokat akarsz. A most a fábiához nézegettem cuccokat mert vannak azért dögövel apróságok amik kimondottan bosszantóak...
A skodrihoz tényleg filléres az alkatrész ár, szerint 50%-al legalább olcsóbb minden. (trafók, map, egr stb), viszont a suzukinak van egy előnye hogy nem akar elromlani , ok vezérműlánc mondjuk a 1.4 fabiába 6.700 ft, egy suzuki 1.5-be meg 80.000, de míg előbbi 50k kilométerenként beadja a kulcsot utóbbi meg talán soha
Apropó kicserélték a szélvédőmet, én bátran ajánlom őket aki környékbeli: [link] 3 óra alatt kicserélték, úgy hogy a matricát is átrakták (a hologramos), féltem hogy belül összekarcolgatják a műanyagokat, vagy valami úgymond "lesz", de semmi, mintha gyári lenne az uveg. Annyi volt hogy kicsit nyiszogott az üveg bal alsó sarka főleg bukkanóknál, de 2 nap múlva elmúlt, mert szerintem addigra kötött meg teljesen a ragasztó
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #23015 üzenetére
Gátlóból gondolom a gyári annyi.... nem tudom mi van benne KYB? Pl nipparts meg van 11k-ért is... kérdés tartósság/ár függvénye. Ha neked a legjobb kell akkor koni... bár én nem kétlem hogy jó cucc, csak nem is állítható, meg kb annyi hogy az ültetés miatt kap egy extra keménységet, jobb műhelyekben fent pesten a gyári gátlókat is át tudják szelepelni/felújítani. Ha megnézed a mai utakon kell a keményebb progresszív futómű?, max arra hogy elélvezz a körfogalmakban, más haszna nincs, plusz hozadék hogy kiveri hamarabb a szilenteket... Meg ugye pont az árból indultál ki, ha keménység+ültetés kell nem vitás akkor koni kell, de szerintem nem kapsz igazán jobb minőséget mert azok a gátlók ugyan olyanok mint a gyári, radásul nem is aluból vannak, másrészt az áruk is tükrözi ezt a dolgot, főleg hogy rugóval együtt ennyi..
Az én meglátásom az maradj a gyárinál, persze ha szeretnél egy keményebb nyáriasabb ültetést akkor koni, de ez igazán nagy lépés az olyan futómű ami aluból van, olajos-gázos, és lehet állítani a magasságot+kirugózást+rugó előfeszítést. pl: [link] Vagy pl ez: [link] , ez utóbbi pl azon túl hogy tudja fenti dolgokat, még kerékdőlést is lehet állítani. Persze az ára 400k, de tényleg örök élet, felújítható, nem rohad (alu), és hamarabb fogja megadni magát a kaszni bekötési pontja mint ez. (ja meg upside down )
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz wolf033 #23062 üzenetére
Nem, de forumot átnyálazva legtöbben egy dowdenszerű mechanizmusra panaszkodtak, ha szakad a bowden, vagy egyszerűen csak magszorul, akkor szokott ez előfordulni, a motor ritkán szarik be
A két kiálló cuccról van szó, én szedtem már le az ajtókárpitot... elsőként a visszapillantó mögött lévő háromszöget kell lepattintanod, ha az megvan akkor alulról megkzedve szisztematikusan óvatosan lepattintva a bolhákat lejön az egész, majd mikor elvált az ajtótól a gombokhoz menő kábelköteget le kell csatlakoztatnod (elektromos ablakemelő, tükör stb) Utána egy fóliát látsz magad előtt az ajtó belső oldalán. Azt le kell szedni, ilyen fekete ragacsos trutyival van feltéve, ami nem köt, szóval vissza is lehet ugyan úgy tapasztani. Csak figyelj ne kend bele semmibe
Aztán meg kell nézned a zárszerkezetet, túl sok hibalehetőség nincs, szóval szerintem észreveszed hogy mi a baj.
-
Doze
aktív tag
válasz meroly #23063 üzenetére
Ha nekem kellene csinálni akkor a szívó oldalt kellene végigvizsgálni.
Ha a hibakódot jelző check engine lámpa nem ég, akkor valószínűleg valami el van tömődve/dugulva/szakadva így fals levegőt IS szívhat, de ez persze nem biztos.
Elsőként pattintsd le a szűrű-házat (levegő), vizsgáld át alatta a pillangószelepet, (amit a gázpedállal mozgatsz), a teteje általában nem retkes de ami mögötte van az nagyon az szokott lenni. Konkrétan nem tudom hogy injektoros vagy karbis a gép... ha karbis nehezebb leszedni.... de az a lényeg ha a kabi/pillangó szelep után tömítetlenség van, ergó fals levegőt szív be akkor szokott ugrálni az alapjárat. Vagy ha pl kokszos a pillangó akkor meg nem tud úgy mozogni ahogy kellene (főleg az alapjárati finom mozgások nehezen mennek neki)
-Ha van MAP szenzor, légtömeg mennyiség mérő, és ha retkes akkor az is tud hülye adatokkal szolgáltatni a vezérlőnek. Azt is érdemes megtisztítani.
-
Doze
aktív tag
válasz domojko #23067 üzenetére
Ahol a lengescsillapito osszecsuszik ott van egy gumigyuru, azon ütközik fel. Ha nincs ott a felutesgatlo akkor nagyon durván össze tudnak koccani..pl kátyú stb. Egyebkent en ugy tudom hogy a rúgó hamarabb összeül, mint hogy összecsapjon a gátló... mondjuk ez csak kifogás... a porvedo is jó, de nem befojasol akkorát. Apropó van ahol a porvedo egyben a felutesgatlo, mert harmonika szerűen osszemegy
-
Doze
aktív tag
válasz domojko #23071 üzenetére
Ahogy elnézem ez egy hátsó gátló , igen a sárga felütésgátló, alatta a hengeres cucc meg a porvédő. Első teleszkópnál meg ugye a rugón belül megy a cucc..
Apropó még annyit hozzátennék, hogy a sárga gumiütköző azért is kell ha nagyon megpakolod a verdát. Akkor gyakorlatilag arra ül rá, furgonoknál alapkövetelmény hogy jó legyen[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz Járókeret #23070 üzenetére
Sajnos csak Miskolcon tudok neked mondani most cseréltettem
Az ár nagyban függ a beépített üveg minőségétől. A 15k beszereléssel együtt valami rossz üveggel lehet. Nekem sx4-be beépítéssel 28k volt. Az üveg ebből 20k... olyan 8-9k munkadíjjal lehet számolni. Egyébként függ felhasznált anyagoktól is (ragasztó).
De ha rákérdezel az övegesnél az biztos megmondja neked milyen üveg-milyen típushoz mennyiért megy. Nekem annyit mondott az ürge hogy 20k-ért vállalható üveg van. Alatta már kétséges a minőség, amúgy van pl 40k-ért is üveg..
-
Doze
aktív tag
válasz Motion_Blur #23105 üzenetére
Fiatalabb, közvetlen válság előtti verdák mentek fel piszkosul. Tehát ez a 6-7-8 éves kategória. Nem csak suzuki, de más autóra is igaz. Hogy úgy mondjam nem csökken az áruk, hiába nagyobb a futás/kor, tartják nagyjából az árukat.
Aki most vesz új autót közel sem kell azzal számolnia hogy 4-5 év múlva alig fog valamit érni az autója, vagy mint amit régen mondogattak "kitolod az autót a szalonból és 1 millát vesztettél"- most simán visszahozza ezt.
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz Motion_Blur #23107 üzenetére
Nem nem jó. A "Piros" kell, pl: [link]
Igazából a szín nem határoz semmit, de általában a kék/zöld nem jó, neked "alubarát" kell, ugyanis az előbbi oxidálja az alut. Ha veszel koncentrátumot, 50-50-ben összekevered, és már rakhatod is bele a verdába.
Egyébként ezeket szokás G12-nek is nevezni
-
Doze
aktív tag
válasz dudika10 #23178 üzenetére
A nagy félni 1x esztetikum, másrészt sportautok alá azért kell, mert nem fér el alatta a fektarcsa , es ez komoly... a tehetetlensegi nyomaték szerintem elhanyagolható, 1-2 coll átmenő kulonbsegnel, foleg azonos sulynal. Mert mondjuk amennyivel lassabb vagy gyorsitasnal, vagy lassitasnal annal tobbet hoz kanyarban a peresgumi oldalfala.
komplexebb megközelítés kell ilyen esetekre, mert ha csak azt targyaljuk hogy nagyobb nyomaték kell a szogsebesseg megváltoztatásához akkor oké igazad van...
Uj bomosok alá meg darabonként 40 kilo egy szett kerek.... az meg pazarlás, de szerintem a menetkomfortra jo hatással van.. persze az egész hozza van meretezve,
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz dudika10 #23184 üzenetére
Egy swift sportnak azért illő hogy jo futóműve legyen, mert aki megveszi, az elmenyfaktorra is szamit. De minden autóból lehet agilis, jo kanyarado verdat csinalni, persze egy lada niva nem epp jo választás, de pl a suzukikbol speciel eleg könnyen ki lehet hozni ezt-azt... az élmény pedig nem Le függő, mert egy tulszervozott agyon szivacsolt draga premiumban pl nyomsz egy padlót és kb ennyi az élmény, legalabbis vezetesi resze..., egy hegyi szerpentinen pl egy 2 tonnás M5 megdoglik, (ugye a tehetetlenseg , hiaba van alatta jo futómű, meg erzetre nem érzed, de ha jon a hajtu, nem hiszem hogy nagyon be lehet tenni, max az osszes segédberendezes pilácsol a muszerfalon....
Sok oldalrol meg lehet közelíteni a kérdést, kinek mi kell
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #23244 üzenetére
Környezetemben vett egy srác uj lancert, mivel haver mentem vele egy karikat.... 117 lovas verzió, benzin...meg enyhén tapad... talan 4-ert vette 2015 4. Havi.. nem voltam elajulva tole, a belseje rosszabb mint az sx4-nek... jo auto, de egy swift sport sokkal jobb, max a nagysága ami keves lehet.
-
Doze
aktív tag
Ez a január nem indul jól, mindenkinek csak a kár.... mostanaban az irodában is fogynak az autók egy A6-ot most csukott ossze a gazdája... komplett eleje 1.1 millió...
En nem is sírok, nekem csak egy szélvédő volt.
Apropó mostanaban fogok szelephezagot allitani a verdaban, majd teszek jo sok képet, bar hezagolo lapkakat gozom sincs hol lehet venni..
-
Doze
aktív tag
válasz Tothgera30 #23359 üzenetére
Csak műszakin nehogy megrántsanak vele. Ha foncsorozva van a pótféklámpa, akkor a ledes izzó bukó, sőt ha nincs akkor is, nincs E jelzése.
Mondjuk annyi igaz hogy pótféklámpa még szerintem nem gáz ha ledesítik, mert tényleg csak arra van hogy lássák. Bár a hátsó helyzetjelzők stb. átalakítása már tényleg nem ajánlatos, mert lehet látni is, ráadásul mindenfelé világít csak arra nem amerre kéne.
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #23428 üzenetére
3. Gen, 1.8 tsi oktaviaban ültem..... jó... vagyis fasza... 1 baja volt hogy gyarilag a vezermutengely fogaskereke gyengusz volt+ biciklilanc 74 ezer volt benne mikor elojott, 60 ezerért rendbe raktak es meg most is fasza. A cseheknel lett megveve talan 2.5 millaert, es ezért elegge fullos a verda.... meg golfos verpistike is elismerte, ez megy
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Kerékpárosok, bringások ide!
- DIGI kábel TV
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- DIGI Mobil
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Netfone
- DIGI internet
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen