Hirdetés
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
domojko
senior tag
válasz spyduck #26281 üzenetére
Tehát nem hidrotőkés, és kell szelephézagot állítani. Csak hogy tiszta legyen.....neked is már a gombóc swift van 1.3-as motorral.
Nekem is egy ideje szórakozik a motorkontroll lámpa. P0420 a hibakód mint sok sorstársnak. Jellemzően autópályázás után( 130-140 km/h ) lakott területen (50-60 km/h) szokott világítani. Kb 200-400 km. Ilyenkor OBD2 adapter és mobiltelefon aplikáció segítségével törlöm a hibakódot és megy minden szépen tovább.
Na de....nem lehetséges hogy valamelyik lambdaszonda mégis hibás lehet, ezért dúsabb keverékkel indít a kelleténél és ezért rázza a kasztnit? Bár, az is igaz hogy ez teljesen random. Nem lehet semmihez kötni, a check engine-hez meg főként nem. Talán mikor az világít még sosem rázkódott.Pjen: Nálad teljesen bizros az a p0031-es kód? Szerelési könyv szerint picit mást jelez mint amit te kigugliztál.
-
domojko
senior tag
válasz Motion_Blur #26319 üzenetére
A választ legyetek szivesek nyilvánosan megosztani.
De privátban is elfogadom.[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
válasz Motion_Blur #26322 üzenetére
Ebben a hónapban cserélek én is olajat. Eddig 5w30 premium hyper-t raktam bele immár 6. éve. Esetleg ebben az ár kategóriában tudtok jobb alternatívát? Ugy vettem észre az idők folyamán picit morgósabb lett a motor, és elkezdte egy picit csipegetni is az olajat. Talán nem annyira vészes. Évente cserélek, kb 10-15k km-t megyek. Ez idő alatt 2-3 dl csipeget.
-
domojko
senior tag
Szerintem még sosem raktam bele omv benzit. Shell, mol, agip, lukoil, mobil petrol, awia, de egyiknél sem tapasztaltam ilyet. Viszont most nekem nagyon sokat szarakodik az alapjárat. Szinte minden megállásnál leesik kb 500 rpm-re, sokszor érződik h rázkódik a motor. Van amikor kell vagy fél perc mire visszaküzdi magát 700 rpm-re máskor meg csak egy pillanat műve. EGR-t a nyáron takarítottam.
[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
válasz roberto211 #26648 üzenetére
"Vannak ezek a hűtőrendszerek tisztító folyadékok de én ilyenekbe nem az h nem hiszem hanem fölöslegesen tartom..."
Azért ezt nem kellene ilyen bátran kijelentened.
2006-os swift, 4,5 évesen került hozzám, ez idő alatt szerintem nem volt hűtőfolyadék cserélve benne. 2 éve, vagyis 8 éves korában úgy gondoltam h lecserélem. Szép zöld volt nem látszódott semmi kosz, a fagyállósága is rendben volt. De szerettem volna nyugodt lenni h ez is le lett cserélve. Egyik ismerősöm lebeszélt a hűtő tisztításáról, mondván h szép tiszta folyadék jött le belőle, és egyébként sem öreg autó. Hallgattam rá....nem kellett volna. Le lett cserélve, piros korróziógátlós folyadék került bele. Kb 4 hónap mulva majdnem felforrt a vizem, de szerencsére időben észrevettem. Nos az uj folyadék leoldotta az összes retket és korróziót ami benne volt. Szép sötétbarna rozsdás szutyok lett a vacsi uj hűtőfolyadék. A szennyeződés hazab@szta a termosztátot. Nem a termosztát a nagy tétel mert 3k-5k közötti összeg, hanem az a fél napos szopás ami a cserével jár. És persze utána lehet tisztítani a rendszert, és újra felfagyálózni. Szoval mindenki döntse el maga h érdemes rögtön tisztítani cserénél vagy sem.[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
válasz roberto211 #26659 üzenetére
Szerintem én nem támadtalak semmivel téged. Elsőre is értettem h ez a te szubjektív vélemenyed. A saját autóddal azt teszel amit akarsz. De mivel ezt a topikot nem csak te olvasod, hanem mások is, és ha a te véleményedet fogadja meg valaki, akkor hasonlóan járhat mint én. Mivel a te véleményedre nem reagált senki akinek erről más a véleménye, vagy tapasztalata, ezért bátorkodtam leírni h én hogy jártam. Sajnálom ha belegázoltam valamidbe,( hogy ezt te támadásnak vetted) nem volt szándékomban. Csupán csak felhívtam a figyelmet arra h a te véleményed nem biztos h helytálló. Szerintem ugorhatunk is a témáról.
-
domojko
senior tag
válasz CoolBoy323 #26709 üzenetére
Szerintem nem jó. Úgy tudom az opel középfurat 60-as, a suzukié kisebb.
[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
Elnézést az OFF-ért. Hugomnak egy 2012-es 3 hengeres 1.2-es Nissan Micra-ja k13 HR12DE van. A kezdetektől fogva szervizben csináltatta az olaj cseréket. Mondtam neki h ne dobjon ki 20k-et erre, majd lecserélem neki. Megnéztem az ajánlást, hasonló mint a suzukinak. 0w20 vagy 5w30 lenne a megfelelő hozzá. Közben kiderült hogy a szerviz folyamatosan 10w40-et rakott bele. Most van 77k km az autóban, kb 10k-ént volt cserélve az olaj. Szerintetek érdemes még 5w30-at rakni bele, vagy ne is próbálkozzak, maradjon a 10w40?
-
domojko
senior tag
válasz Kicsirics77 #26816 üzenetére
Azért a vidéki kisvárosi forgalom ne legyen már etalon. Próbáld ki ugyanezt Bp-i forgalommal is. Munkahelyem Bp-en 11km. Odafele a legnagyobb dugóban, visszafele üres a város. Swift 2006 M13. Van amikor 7,5-8. Most az utolsó teletank óta nem fogtam ki dugót. 5.9 a fogyim. Ha kimegyek országútra 5,4. Autópályán meg volt h megitattamvele a 9l- is.( mondjuk akkor ki lett kormolva egy picit, 160 alá nem esett a mutató)De pályán is 6,2-6,5 átlag.
-
domojko
senior tag
válasz Kicsirics77 #26819 üzenetére
Természetesen nem etalon a bp-i forgalom sem. Csak érzékeltetni szerettem volna városi és városi forgalom között is van különbség. Nem biztos h a kisvárosi+ orágúti vegyes fogyasztás mutatja a tényleges vegyes fogyasztást.
-
domojko
senior tag
válasz dellfanboy #26825 üzenetére
Nekem nem jó...."kivan a térgyem"
-
domojko
senior tag
válasz Motion_Blur #27122 üzenetére
Ez mennyire szabályos? Úgy tudom nincs engedélyezve a led izzó. Én is gondolkodtam hasonlóban.
-
domojko
senior tag
válasz CoolBoy323 #27268 üzenetére
Normális
-
domojko
senior tag
válasz Motion_Blur #27315 üzenetére
Vagy csak mostanra dolgozta ki az összes levegőt a rendszerből, és lassan beáll a végleges szint?
-
domojko
senior tag
válasz CoolBoy323 #27324 üzenetére
Kövezzetek meg de nekem jelen állapotában felszereltségével kimondottan tetszik.
-
domojko
senior tag
Az enyém swift 2006 gc. Ebben csak az órát mutatta. Bontóban vettem egy másik egységet, ha jol emlékszem 1500ft, kicseréltem ( csak egy csatlakozó) és mutat pillanatnyit-átlagot-és lehet nullázni is. Tehát csak az óraegység nem tudja.
-
domojko
senior tag
Egy kicsit nehézkes a takaró műanyagot leszedni mert nem lehet rendesen megfogni. De jó erősen ha megfogod és határozott mozdulattal magad felé megrántod, akkor nem lehetetlen. Csak patentok fogják nem kell megijedni tőle.
Ez után már látod magát a konzol órát. Ezt is csak patentok fogják. Ezt már óvatosabban mert nagyon rövid vezetéke van, de szintén magad felé meghúzod és kipattan a helyéről.
Ez után csak a csatlakozót kell széthúzni. Kicsit macerás mert rövid a vezeték.
Ha rám hallgatsz ebben a hidegben nem kezdesz neki mert nagyon merevek a műanyag dolgok, nehogy elpattanjon.
Nem tudom mikori évjárat a tiéd. Az enyém 2006.03. Egyes források szerint a 2005-ös BCM még nem tudta ezt a funkciót.
Nem tudom h kerepes vagy kistarcsához tartozik, de azt hiszem kerepes, a mol kúttal szemben van egy suzuki bontó, én ott vásároltam anno.
De szerintem bármelyik bontóban találsz. Ha 2007 utáni autóból származik akkor szerintem tuti h tudja.Krisztián: Neked gyárilag fehérek a számok vagy okosítva van? Nekem pirosak.
[ Szerkesztve ]
-
-
domojko
senior tag
Ködlámpa beépítés projektben vagyok éppen. Ebben a faxsza időben addig jutottam hogy a lámpatestek a helyükön vannak. Sumo suzukinál vettem egy komplett szettet, kábelköteggel relével biztivel kapcsolóval szoval mindennel. A szépsége h semmilyen papírt nem tartalmaz a csomag. Sem bekötési leírás sem kapcsolási rajz, semmi. Dobtam egy email-t nekik h a dokumentáció lemaradt, kérem pótolják email-ben. Válasz: Nem tartozik semmilyen leírás ehhez a csomaghoz, autovillamosságisnál érdeklődjek. Mondom köszi.
Besz@rás h nincs hozzá semmi, bakker, manapság már az elemes távirányítós autóhoz is adnak, ehhez meg nuku.
No mindegy, kivettem a ködlámpa takarókat h nekiállok beszerelni. És itt el is akadtam hirtelen. Mivel nem bepattintani kell hanem hátulról csavarozni így egy kicsit macerás.
Sem előről sem felülről nem lehet sehogy sem hozzáférni. Kerékjáratnál a műanyag betét egy egységet képez, nincs kihagyva szerelő nyílás. Akna hiányában kénytelen voltam megemelni a kocsit, plusz leszedni a kerékjárati műanyagokat. Még így sem egyszerű mert b@szottul nincs hely. A bal oldali még csak-csak ment, de a jobb oldali az halál. Kb 3 cm-re rajta van az ablakmosó tartály. Csillag fejű csavarokat kaptam hozzá, mondanom sem kell h csavarhúzó nem fér be. Kapartam a fejem h most mif@aszt csináljak. Levegyem a tartályt vagy levegyem a lököst. Végül találtam hasonló méretű hatlapfejű önmettsző csavarokat, ezekkel fogattam fel csillagvillás kulcsal tökölődve.
Amit eddig leírtam kb 3,5-4 óra b@szakodás alatt sikerült megoldani. A lassú munkához ugye idő kell. Mondanom sem kell h közben csontá fagytam.
Szóval lámpatestek a helyükön, öröm boldogság. Kábeleket felcsatlakoztattam, majd rögzítettem h ne lógjanak oda ahova nem kellene.
Ekkor jött megint egy hideg zuhany. A relé a biztosítékkal nem ér el a relédobozig. Halleluja. Nem szeretném h kinn legyen szabadon a relé ezért szerettem volna berakni a helyére. De ez igy most nem jött össze elsőre mert rövid a kábel.
Szépen bezacskóztam h ne ázzon ne fázzon, és majd ha jobb idő lesz, folyt.köv.Akinek gyárilag van ködlámpa a suziban, hogyan van bekötve? Ha jol tudom akkor csak helyzetjelző felkapcsolása után szabad h működjön. Ha lekapcsolom a helyzetjelzőt akkor az első ködlámpának is le kell kapcsolódnia.
Még egy kérdés. A km óraegységben az első ködlámpának van visszajelzője vagy csak a ködzárófénynek?[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
válasz Motion_Blur #27436 üzenetére
Mind a 3 pont stimmel, azzal a kivétellel h az egyes pontban említett " minden munka befejezettnek van tekintve". Engem nem hagy nyugodni. Addig piszkál még meg nem oldom ugy ahogy szeretném. 40 felett már nekem sem mennek ugy a dolgok mint 20 évesen. A vacsi uj krokodil emelőm 138 mm-t emel, ugye már mellkasnál elakadtam a kocsi alatt. A belem még csak a közelben sem volt.
De szorgalmasan morzsoltam a miatyánkot a fogaim között.
Volt otf mindenféle ferdehajlamú rizszabáló szarházi blankolt g..i. -
domojko
senior tag
válasz VitaraIbolya #27493 üzenetére
Navigálj a 100-es telefonról. Google maps, Here go,
-
domojko
senior tag
válasz Motion_Blur #27670 üzenetére
Azóta babakocsit is váltottak?
-
domojko
senior tag
válasz LuckyL #27678 üzenetére
Ezt hívják hamisításnak. Nem azt kaptad amiért fizettél. A kínai piacos 500ft-os melegítőre hiába varrják rá az adidas logót és csomagolják adidas csomagolásba, attol még nem lesz 5000ft-os adidas melegítő, csak egy kínai hamisítvány. Még ha esetleg ugyanabból az anyagbol is készült volna.
-
domojko
senior tag
válasz watador600 #28187 üzenetére
Ennél a dinamikusabb rajtnál, mennyire forgatod a motort, és milyen hosszan csúsztatod a kuplungot? Nem lehet h a kuplungtárcsát füstölteted, és azt érzed?
-
domojko
senior tag
válasz CoolBoy323 #29813 üzenetére
Ha világít a check engine lámpa, akkor így indít. Nálam is így csinálja már jó ideje. P0420 lesz a hibakód, tutira. Veszel egy obd2 elm 327 kütyüt apróról, kormány alatt rádugod a csatlakozóra. Play áruházbol feltelepíted a torque programot okostelefonra. Ezzel akár menet közben is tudod olvasni illetve törölni a hibakódot. És megy minden tovább mintha mi sem történt volna. Anyagi ráfordítás kb 2000ft.
Krisztian: nálam meleg motornál is felpörög indításnál ha világít a check engine
[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
válasz Zoleee83 #29825 üzenetére
Szerintem kényelmesebb az obd, mint az akkusarut le fel kötögetni, illetve igy az alapjárat sem sz@rakszik. Plusz minden akkusaru levétel után nullázódik a km napi számláló, a rádióadókat lehet beállítani, és az órát is. Obd-vel kb 2 perc, akkusaru procedúra kicsit több b@szakodás.
-
domojko
senior tag
Üdv!
Itt is feltenném a kérdést.
Ki milyen nyári gumit ajánlana 185/60 r15 méretben, 2006 Suzuki Swift 1.3-ra? -
domojko
senior tag
Elöl nekem is k425 volt a nyáron, én sem voltam vele megelégedve. Pályán 100-120-nál már kóválygott az eleje, éreztem h nem stabil. Hátul dunlop sport 1 volt de azok kukák már. Esetleg felrakom előre egy füst erejéig.
Gumis topikban a hankook k125-öt ajánlották, és azt havasolták h rakjam hátra, elöl maradjon a k425.
A vredestein-el van gyakorlati tapasztalatod?
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI internet
- League of Legends
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Fogyjunk le!
- Mobil flották
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik
- Farming Simulator 22
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen