Hirdetés
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
-
Olimpia előtti Samsung Galaxy Unpacked?
ma Több forrás is állítja, hogy a július 26-án kezdődő olimpia előtt Párizsban fogja megtartani második 2024-es Unpacked eseményét a Samsung.
-
Launch trailert kapott a Stellar Blade
gp A teljes kiadás hivatalosan a mai naptól elérhető lett PlayStation 5-re.
-
PROHARDVER!
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
HÁZIGAZDA
én abszolút a hazai piacból indultam ki. meg abból, hogy 3 milláért már mi-mindent lehet kapni. nem cserélném le semmire az outbacket, de azért ez is "csak" egy autó, van elég sok másik. és egy lexus ls, de akár honda legend sok szempontból más világ, más kaszt.
amúgy meg: turracher höhe - pilisvörösvári kistérség, 9,6 literes átlagfogyi (lécek a tetőn), mondjuk nem nyomtam neki, kivéve 4-5 s# típusú gyorsítást.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
igen. hátsó utakon bicskéig, aztán m1 parndorfig, aztán 50-es út eisenstadtig, aztán oszták pályák, meg a végén némi országút. óra szerint 130 km/órával mentem, szóval nem siettünk... mellesleg a keret nélküli ablakokkal kb. 110 km/óráig lehet zenét hallgatni, fölötte bömböltetni kell, hogy túlordítsa az amúgy sem kicsi zajterhelést... szóval azért nem egy lexus ls, na.
viszont a boxer ordítása 7000-ig forgatva minden alkalommal észvesztő . és külön imádom, hogy amikor átdobod s#-ba és visszavált, külön hátbarúg a kocsi
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
El is hagyták a keretnélküli ablakot.
Pályán nálam csak 2 opció van vagy 120 vagy 150. 130 nem jó mert ott márt vált a vezérlés és érezhetően megjön az étvágya. Ha meg megjön legalább haladjunk is...
Ez teljesen jó fogyi. A végén kiderül, hogy nekem is beleférne a költségvetésembe egy ilyen csillagromboló.
Mod:
Kevesebb fogyi cserébe nincs sehol hátbarúgás.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
14 liter városban, de az m0 nem város, érhető, ha sikerült levinni ilyen szépen. ha tényleg csak rövid, városi utakra használom, nálam vidáman kijön a 14 liter.
qru: jellemzően népszerűtlen vagyok a véleményemmel, de szerintem egy használt, prémium kocsinál a fogyasztás másodlagos. persze, ha 10+ évre veszed és évi 2-30e km-t mész, akkor nem, de ha mégsem mész olyan sokat, azt sem városban és a kocsit sem 10 évre veszed, akkor mégis mennyit költesz a többletfogyasztásra? érdemes kiszámolni, lehet, hogy kijön 1m ft mondjuk öt év alatt, na de közben pazar vas van alattad ÉS jó eséllyel a motorra stb. semmit sem kell költeni. azon felül, hogy olcsón kapod a gépet vételkor, mert senkinek sem kell, hiszen "sokat fogyaszt".
így lett lex ls-em tíz éve és outbackem most. tényleg szomjas cucc. de akárhányszor felordít a boxer, mindig arra jutok, hogy igyon csak, ha szomjas
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
túlgondolkodod ezt a dolgot... pedig kb. most lehet utoljára szép példányokat levadászni ebből a 2003-2009 közötti szériából. ha találsz egy jó vételt, csapj le rá, aztán legfeljebb elpasszolod. látod, a fan club felszippantja, mindig likvid cucc
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
Az a baj, hogy az indokoltnál így is 1-el több autóm van ([link]) szóval egyelőre akkor lesz "új" ha Bubit kiflibe hajtom vogy ellopják.
mod:
Egyiket sem szeretném nyilván de legközelebb nem félek majd beleugrani egy ilyen szomjasabb jószágba.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
True, ha városban poroszka van, akkor mindjárt 10.4 - 10.8-ra ugrik a BC szerinti átlagfogyi, és ha nullázom előtte a trip ODO-t, akkor simán megvan a 11-13 lityis avg. De ez ilyen, ezért szeretjük. Meg az olyanokért, amikor érdi emelkedőn 185-nél kihúzódik előled a zsírúj XC90-es, mert belátja hogy nem gyorsul tovább a nagy dízelbatárja.
Annak idején (tavaly tavasszal kb.) egyébként úgy indultam el autót keresni, hogy benzines legyen, és relatíve erős legyen (200+ LE), a kor másodlagos, váltó másodlagos, fogyasztás nem érdekel, megbízhatóság ellenben fontos, és ne legyen több, mint 4 misi. Amiket néztem: RS Octi-k, 3.6-os SuperB-k, WRX-ek, és STi-k, 5-ös BMW-k, nagyobb Lexusok, erősebb Saab-ok, néhány Porsche (mondjuk nyél b*zis, de egy kört megért), A8-ak, A6-ok és Allroad-ok, valamint nyilván erősebb Lega-k.
Majd egyszer, ha lesz időm és kedvem levezetem az egy év keresgélés eredményeit, tanulságait, az egyes, megcélzott típusok körébe tartozó autókat és hirdetőiket jellemző szatirikus elemzéseimet.Végeredményében elmondhatom, hogy az, hogy egy 3.0R OBK tulajdonosa lehetek itt és most, az azt bizonyítja számomra, hogy az élhető és létezésre érdemes világok egyik utolsó példányában élünk és létezünk.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
Jól választottál. Nálam kb ez volt szempont rendszer anno:
5m alatt, max 3 éves, megbízható, szívóbenzin, legalább 150 lóerő fwd vagy awd, férjen bele a család is és 10 alatt egyen.
Bár ennek némiképp ellent mond, hogy azért egy percig a Boxster is benne volt a kalapban. Amúgy ha lett volna G8 Civic 5 ajtós 2 literes motorral azt vettem volna de az 1,8-as nem volt elég erős így kiesett.#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
nálam az ls400 (hátsó kerék, sok ló) és az x-trail (gagyi 4wd, magas bódé, no esp), valamint a drivingcamp tapasztalatai alapján így nézett ki: 5 csillagos törésteszt, esp, sok légzsák, kombi/egyterű/suv karosszéria, normális összkerék, <2,5m ft és <10 év, erős legyen. ja, szívó benya alap.
gondolkodtam azért a fentieknek nem megfelelő gépeken is, avensis és accord 2,4 például, meg mazda6 2,3gt stb.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
carr
őstag
50kmh alatt valóban haszontalan.
felette ha jól van feltéve akkor nem mászik ki a fénybe az állat Nekem bBevált. Kb 8 éve használom. Előtte vittem haza nyulat, őzet, gyerek vaddisznót, meg egy szarvast de utóbbi meggondolta magát, és elszaladt utólag.
Szóval ha nem a szelvedo mögött van, dísznek akkor hat.360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
Qru
MODERÁTOR
Ne is mondd. Balcsiról jöttem haza hajnalban és kifutott elém egy zsemleszínű kutya. Toltam egy satut de vhogy a 6 éves BS Potenza nem annyira akart már tapadni... Az volt a mázlim, hogy a gumicsikorgástól megijedt és a felezővonanál iránytváltott, visszafelé szaladt nem tovább az úton. Ha nem fordul meg kb 90-el elcsapom.
mod:
Azét az új gumival már jobban megy a megállás.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Nem semmi...
#nincsbennetarcsi
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
carr
őstag
válasz radi8tor #524 üzenetére
qru: gyakorlok vaze.
a baby driverben mi a nettó f,szt keres egy automataváltós förmedvény? ezen voltam kiborulva a faszbukos bejegyzésen is. stabil agyfaszt kaptam rögtön.
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
Qru
MODERÁTOR
Srácok! Van valamelyikőtök autójában TPMS rendszer?
Parci: Sztem csak általános ellenérzés, amolyan ízlés béli dolog. Én próbáltam, élhető de akkor sem kéne. Szeretek váltogatni és kész.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
odáig oké, hogy valaki azt mondja, hogy szereti az élményt és kézit akar és kész. akkor leszek ideges, amikor szarozza, mert a 27 éves 1,2-es opel kadettjében szar volt. mert szarozza, mert "gagyi", meg "nehogymá ne tudjon váltani".
tpms: eddig megúsztam
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
carr
őstag
Parci:
láttam. vezettem is.
jó, hogy a vezetési élményt nem akarja elvenni az automata vezetéssel. haggyámá. mintha buszoznék, csak nem vagyok időhöz kötve. imádok vezetni. pláne subarut. váltani, akkor amikor én akarok, és nem akkor amikor a gép mondja, hogy váltsak.Qru: gyertek csapatni. bátran. ha a motorosoknak lehet, akkor a subarusoknak pláne.
nem beszélve arról, hogy az északi oldalon már galyatetőig friss aszfalt van, és olyan kilátás néhol (az erdőirtás (hivatalos ) miatt), hogy pelenkát kell cserélnem, pedig ott nőttem fel.
<3ps.: büdös vagyok,mint egy zombi, megyek megmosom a sunám.
#connections[ Szerkesztve ]
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
HÁZIGAZDA
érdekes, 10 év ls400-azás alatt egyetlen pillanatra sem jutott eszembe, hogy de jó lenne kézzel váltani. ahogy az outback 3.0r-nél sem. de egyébként húgom rallyes expasija is egy automata landcruiserben sínylődött
és én is szeretek vezetni. persze tény, én nem kilinccsel előre vágyom kiesni a hajtűkanyarból. meg mondjuk nem is fikázom a kréziváltós kocsikat/sofőröket.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
carr
őstag
én a kényelmi szempontokat nem minden esetben csipázom autóban. Az automata váltó pont ilyen.
ellustít, hagyja lankadni a figyelmet. nettó átver hosszú távon. Nekem az nem pálya.
Elektromos ablakot viszont preferálom, pláne ha olyan mint a bubumban van. 4 állású a vezetőoldali. 2fel 2 le.
De kinek mi.360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
HÁZIGAZDA
mondd azt, hogy szeretsz váltani, azt simán elfogadom (nem mintha nem lennének ott a f1-es váltófülek a kormány mögött nekem is ). a lustításra viszont inkább azt tudom mondani, hogy még több figyelmed marad az útra, forgalomra. és egy jó automata nincs útban, csak teszi a dolgát a háttérben. van gyenge autóban is automatánk, az szörnyű. de 400 nm és 250 ló környékén már szépen karcol.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
Én sajnos nem. Most az a bajom, hogy nem tudom átműthető-e a gyári érzékelő az acélból az aluba vagy vennem kellene újat? Ha igen az 20k/db... amihez nincs "kedvem".
Kormiban nálunk is DSG van. Szépen pakolgat. Főleg dugóban jó, hogy nem kell kuplungolni állandóan de szeretek váltani Bubiba akkor sem kéna automata. Főleg, hogy az automata váltó mellé egy butább awd rendszer jár.
carr: Nem rég jártam arra és egy mx5 ment előttem. Kicsit megkergettem... meglepett mennyire jók kanyarban azok a gépek. Frankón nem tudtam volna elmenni mellette.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
carr
őstag
Ilyenek ezek a macüda-k.
Megleően jó az úttartása.
De azért egy vehemensebb awd kanyarban legyilkolja. pláne ha nem keresztben megy, kilinccsel előre, és elférni mellette...360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
carr
őstag
prios, fekete vászontetővel.
láttam a napokban... mikor én mentem illegálban át a mátrán a bubuval, (fű bazeg már 2 éve) akkor se nagyon volt senki, aki utolért volna, pedig csak 1.6 idegbaj, 90 szédült mén...
ennyit jelent a helyismeret.
Néha még a 60le. is sok, a minusz (!) 100Nm nyomatékkal.
(opel astra 1.4 60LE C14NZ) xD[ Szerkesztve ]
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
HÁZIGAZDA
qrva profik vagytok ti ketten
dicranum scoparium + genista pilosa = :)