Hirdetés
-
A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
it Könnyűsúlyú AI-megoldással újított a Microsoft, hogy költséghatékony opciókat kínálva még szélesebb ügyfélbázist építsen ki. Eközben az AI és az adatközpontok miatt óriási lesz a kereslet a földgázra.
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
PROHARDVER!
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Ezt már említetted, van esetleg vmi panasz Seibiko-ékra, vagy van vmi spéci dolog, amit csak Hace-ék tudnak? Távolságban mindegy, mindkettő nagyon messze van, és bent a városban, ahova szökőévente egyszer megyek be kirándulni meg fényképezni. A Subim végig Nyírő Laciéknál volt szervizelve, az adás-vétel előtti átvizsgálást ingyen elvégezték, meg kicseréltek közben két izzót is, és Subiklubon is csak jókat olvastam róluk. Szal, ha van vmi negatívum velük kapcsolatban, ami eddig elkerülte a figyelmem, oszd meg, pls.
Veretés témában: mindenhol olvasom, hogy mély hóban csak OFF-olt VDC-vel érdemes próbálkozni, aminek nálam ott az inaktiváló gombja bal oldalt, az ablaktörlő-melegítő gombja mellett. Az csak a VDC-t kapcsolja ki, ha jól értem, minden más aktív marad.
Szeretném, ha maradna egy kis hó jövő hétre is, amikor elkészül a kisautó...
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
ez oké, ha amúgy pörgetni kell a kereket, hogy elinduljon (tényleg hó, sár lehet ilyen), akkor nem jó, ha a vdc megfogja. de menet közben én ki nem kapcsolom, kifejezetten szempont volt a drivingcampes pályázás tapasztalatai birtokában, hogy menetstabis kocsink legyen. meg sok légzsák, aktív fejtámla, isofix stb.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
-
nagyúr
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
a ct200h-t ne bánd, az egy auris... mondjuk biztos keveset fogyaszt, meg vannak benne ülések, kormány, de a subarunak kb. az ellentéte. az ufó civic meg engem ma már untat, annyi van. és a hondának is van egy felára a neve miatt, akkor viszont azt a pénzt inkább a subaruba tenném én is.
a lexus számomra = az ls, a többi játék
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
nagyúr
Nagyon remélem, hogy ma... csütörtökön adtam le, azt mondták, hogy jövő hét (mármint e hét) eleje. Addig a Passattal járok (még nem vitték el a szülők - ők lesznek az új tulaj), ami meglepően jó autó a maga nemében.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
CT200h-t végül ki se próbáltam akkor (csak most pár hónapja ültem egyben) ráébredtem, hogy 90-95%-ban országúton járok oda meg felesleges a hibrid. A Civic meg azért esett ki mert a 140 ló kevés (próbáltam G9-et 1,8-al finoman szólva sem győzött meg).
IS250-et vezettem és utaskánt is többször volt hozzá szerencsém. Nagyon jó autó de nem az én világom.A szűrőm ez volt végül: Japán, min. 150 ló, szívóbenzin, manuális váltó, FWD vagy 4WD, 3 évnél ne legyen öregebb és 10 liter alatt egyen vegyesben. Ja és nem mellesleg persze volt egy max anyagi keret.
Jorus: Nekem is érik lassan az olajcsere de már kihúzom tavaszig és akkor az alufelni is megy fel.
mod:
Passat kellemes utazóautó de 3 év alatt sem tudtam megszeretni igazán a miénket. Bubiba ha csak beülök már fülig ér a szám.
mod2:
Amúgy ha havas teszt a cél érdemes a Mátrát célba venni, 35 cm hó esett és ilyen volt az út most hétvégén:
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
No, elhoztam végre, tökéletes lett a szervó. Mármint normálisan működik végre, na. Plusz megszüntették az egyik szellőztető venti nyikorgását is. 70 ropi lett a szervópumpa meg a valami orsó? csapágy? valami kapcsolódó alkatrésznek a cseréje, de ez kvázi gariban ment, mert ezt még az előző tulaj fizette. Szal végre hazaért.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
hajrá, én ma is pörögtem egyet a környékbeli jeges parkolóban
a szervó hibája miben nyilvánult meg? az enyém érzésre tökéletes, nagyon szépen viselkedik az egész autóval együtt, de picit "dumál", elsősorban a végállások felé. más kocsijaimnál nem hallom a szervómotort (szivattyút? mittomén) egyáltalán.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
nagyúr
Indítás után zakatolt, nyökögött, aztán ez pár perc után megszűnt, de ha eltekertem a kormányt, akkor nagyon durván hangos volt a szervómotor hangja, remegett a kormány, néha "meg-megszorult" picit (ahogy ingadozott a szervó-nyomás), szal sz*r volt. Végállásban, full kitekerve "nyög" egyet, de oda nem tekerjük a kormányt.
Ettől eltekintve most, a csere után semmi hangja nincs a szervónak.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Igen, az EJ255-ös motorokat csak US OBK-kba szerelték eredetileg, meg még sok egyébbe.
Usage in North America:
Impreza (WRX): 2006–2014
Forester XT: 2004–2013
Legacy GT: 2005–2012
Outback XT: 2005-2009
Baja XT: 2004 - 2006
SAAB 9-2X: 2006 onlyUsage in the rest of the world:
Legacy/Outback: 2007–present
Impreza: 2005–present
Forester: 2005–2010''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Többféle van ezen belül is
EJ255
DOHC 16-valve turbo with sodium-filled valves originally designed for North American market, now sees usage in some European Imprezas and Legacies destined for Australia and South Africa. Power 210-265 hpEJ255 Version 1: Used in the 2005 and 2006 Legacy, as well as the 2004 and 2005 Forester. This engine uses the AB440 shortblock, which is the same shortblock as the 2004-2006 STI EJ257. The heads on these EJ255 are the AB650s, while the US 04-06 STI is the familiar AB640/910. The cams are the same between the EJ255 Version 1 and the EJ257.
EJ255 Version 2: Used in the 2006-2008 WRX, the 2007+ Legacy, and the 2006+ Forester. This is the newer AIS equipped EJ255, which uses a slightly different AB630 shortblock, as well as the AB820 heads. The only difference in the shortblock of this EJ255 and the 04-06 EJ257 is the pistons. They are of nearly the same construction, but have a slightly larger dish volume. As for the heads, the AB630 heads have a smaller combustion chamber, but I do not yet know the exact specs. I suspect it is around 50ccs based on the engine config spreadsheet listed. Subaru lists the CR at 8.4:1 vs 8.2:1 for the 04-06 STI engine.
Én innen szoktam bogarászni, aztán menni tovább a linkeken/fórumokon: https://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_EJ_engine
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
245 kontra 250 ló, érdemi különbség nem lehet gyorsulásban... csak a viselkedésben (turbólyuk+lórúgás), fogyasztásban és szervizdíjakban.
a subaruklub fórumát olvasgatva én nem vennék 2.5xt motoros gépet, mert a motorgenerál garantált és garantáltan drága. egy nagy köbcentis szívó motornál nincs jobb, megbízhatóbb konstrukció szerintem.
de árultak itthon, budakalászon is tavaly egy 2.5xt outbacket, penge ára is volt, szép is volt (usa modell), agyaltam is rajta. de nem bánom, hogy végül ez a 2007-es h6-os lett, nagyon nem.
ma nyomtam egy kilinccsel előre kört a bölcsi melletti parkolóban, gyerek nagyot nézett. mókás azért, ahogy ez a hosszú kombi csúszik oldalra, nem egy őszinte sportgép, amolyan apukák sportkombija
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
Nyomaték miatt odaver a H6-nak. OBK XT nem tudom mit megy de a Lega 2.5GT és 3.0R között van 1 sec difi manuálissal a 0-100-ban.
De igen, a generál az nagy költség én se vállalnám be emiatt. Se a fogyasztás miatt ár kajolni a H6 is tud.
Ha nyerek a lottón veszek egy Lega 3.6R-t.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Más a motor karakterisztikája, és nagyobb a nyomaték, emiatt jobban gyorsul. De aztán ennyi. Nekem nem kéne turbós benzines elsőszámú autónak, épp az általad említett "járulékok" miatt.
A napokban én is elviszem majd a dombokra kicsit offroadozni.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
fú, mobile.de-n volt egy olyan litván outback 3.6r, hogy összepisiltem magam. de igazából nem reális a 3.6-os sajnos, ritka, mint a fehér holló. ha valaha újabb outback jön, az 2.5-ös lesz a cvt váltóval... amitől szintén félek alapból, bár állítólag a subarué "az más" (dupla láncos a szíj helyett, meg kibír 300 nm nyomatékot, ami mondjuk némileg megnyugtatóbb a tipikus cvt-nél)
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
nagyúr
Köszi!
Zárástól bármeddig, vagyis zárt állapotban. Nem vagyok benne biztos, hogy most kezdte-e el csinálni, vagy mindig is villogott. A riasztó működik, azt csekkoltam. Aszongyák Subiklubon, hogy szerintük az villogni szokott, ha be van riasztva/zárva az autó.[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Volt ma egy kis időm, úgyhogy beüzemeltem az autóhoz kapott nemtomhánykörös riasztó/immo/rablásgátló/ultrahangos/emelésérzékelős/GPS-követős rendszert. Eddig szervizmódban volt, szal mindig csiporgott indításkor, de most már élesítve van, és fel lett programozva új kódokkal. Nnna. Így már nyugodtabb vagyok. Nem mintha a saját kerten és a reptéren kívól túl sokszor parkolnék máshol, de jobb a biztonság.
Qru: ahhoz szentem elég réteg-márka a Subi, hogy a VAG topichoz hasonló ismertetőt kellene faragni. Esetleg a topiclakók autóiról (kép, típus, nick, stb.) lehetne feltenni képet. Már persze, ha Parci egyszer rászánja magát, hogy lemossa. Mondjuk én is várok némi minimális pluszra, hogy elvigyem mosatni.
Szombaton megyünk fel kutyákkal Törökmezőre (meg asszony gyakorol hóbordozni), majd tolok képeket.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
Jogos. Meg aki ilyen autót vesz az azért tudj mit vesz. Jó ez nem igaz én se tudtam pontosan mit veszek. Nyírő Laci leokézta így elhoztam.
Mondjuk azt szoknom kellett az elején, hogy a Subarusok köszönnek egymásnak. Elsőre nem értettem mit villog a szembejövő OBK Gazdagréten, azóta meg sem lepődök ha pl a mátrában egy Lega vagy egy Fori rámvillog/integet.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Igen, az első ilyen spanolás nekem is meglepő volt, és egyben olyan, nemistom... nagyon kellemes. Beállt mögém Érden a benzinkútnál levő lámpánál egy 3rd gen. OBK, és láttam a visszapillantóban, hogy a fiatal srác vigyorog és magyaráz a mellette ülő csajnak, és közben mutogat az autómra. Erre integettem nekik egyet a visszapillantóba, amire ők is. Aztán M1-M7 bevezetőn gyorsultunk egy barátságosat, aztán én maradtam külsőben M0 felé, ők meg mentek a város felé, integetés, vészvillogó, én meg refi nekik. Nagyon jó érzés volt. Ma is láttam két STi-t (vagy STi logós WRX-et) felénk, egyet a budaörsi Osánnál, egyet meg a Shell kúton, Érden, bubogtak rendesen. Persze van errefelé pár foris papa, akik nem értik, hogy mit villogok nekik, de ez ilyen.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
én évente jó, ha négyszer lemosom
(télen azért gyakrabban fogom alul, mostantól, illetve tervezek rá egy dinitrolos alvázvédelmet, hadd égjen a pénz!)viszont jelentem, hogy a mostanra tükörjeges, lejtős térkövünkről (az előbb majdnem lefejeltem...) simán indul az autó felfelé, bármikor. kanyarból azért ki lehet repíteni a jégen, nem is kell nagyon erőlködni, de amúgy elmegy bárhol, wow. a lexust ilyenkor egy hónapig félre lehetett tenni
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
nagyúr
Uhh, nagyon szép lett belül - persze nem láttam before-képet, de nagyon patika!
A bőrös, ahol volt az autó vállal más típusokat is? Mert asszony is szeretné rendberakatni a Passat vajszínű bőr első ülését.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
bármit vállal, de nem olcsó. 50k egy üléskiszereléses, fullos takarítás. 30k volt nálam a vezetőülés festése (muszáj volt). egy kormánybőrözés 25k. bár minden relatív, egy full mocskos, kirepedezett, egy helyen totál kikopott ülésből csinált egy újat, ez végülis simán megér 30 ezrest. (persze nem tudom, hogy mennyire lesz tartós)
de ügyesek, a totalcaron volt róluk cikk. "victor's customs" néven keresd a fáccsén.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Renpho talpmasszírozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!