Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • eami

    Topikgazda

    válasz Hegyirabló #107782 üzenetére

    Szóval van egy amúgy ingyenes játék, amihez havi előfizetést kötöttél plusz perkekért. Mivel MMO, gondolom több hónapban gondolkozol, nem csak egyben. Szóval egy havi előfizetési díjat szembe állítani egy telefonos ügyintézéssel, hát nem tudom. Előfordulnak hibák. Ha jól értettem felvetted már a kapcsolatot az EA-vel és azt javasolták, hogy a telefonos ügyfélszolgálaton kérj további segítséget. De erre nem vagy hajlandó.

    Ha veszek tőled valamit, haza megyek, majd megírom neked itt ph üziben, hogy nem jó, majd azt javaslod, hogy telefonon rendezzük az ügyet, akkor én meg menjek a PH!-hoz, hogy banyek még plusz pénzzel le akar húzni, mert még én telefonálgassak ? :DDD ;] Tudom eléggé kisarkított példa volt.

    Volt már nekem is gondom, külföldi székhelyű cégek termékeivel, hát felhívtam a megadott számot és elrendeztük. Volt olyan is, hogy még magyar székhelye is volt, de ott nem tudtak érdemben segíteni és a USA központi számon sikerült tisztázni a dolgot.

    Keress egy digis vezetékes telefont aztán 18 forint / percért ledumálhatod.

    Szerintem a kérdés, hogy meg akarod e oldani ezt az egészet, vagy plusz köröket futni. Ezért is javasoltam mint opció, hogy írj a steam supportnak, hogy ez így nem okés és nézzék mennyien panaszkodtak már de még sem történt semmi, szóval jogos a refund requested. Szerintem simán vissza fogják adni a pénzed, ha csak nem pattintottál már bele így is 10 órákat.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák