Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz vaakuum #34739 üzenetére

    Na, csak most értem haza, most tudok válaszolni.
    Én tegnap kipróbáltam a 350r-t, az M50-et, az Aurorat, és a Gladiatort (mind csak versenypályán). A 350r és az M50 sokkal kiszámíthatóbban viselkedik, nincsenek meg a régebbről ismert túlérzékeny kitörések, ide-oda lengedezések, himbálózások stb. Ezért bár a legjobb elérhető idő egy körön nem sokat javult, de sokkal stabilabban lehet a legjobbhoz közeli időket menni, ezért tudtam annyit javítani. Míg korábban a koncentráció legkisebb kihagyása, a legminimálisabb hiba, rosszul megválasztott szög, irány stb. azonnali pusztulással járt, most van időd korrigálni, illetve ahogy mrfire írja, egy-egy kapu/kanyar több módon, több irányból is teljesíthető. Mindehhez járul, hogy megint kvázi kifogyaszthatatlan a boost tartalék, míg régen komolyan takarékoskodni kellett vele.
    Az M50-re mindez még fokozottabban igaz: gyakorlatilag sínautó lett belőle; egy vak nagymama is elvezeti bekötött szemmel, fejjel lefelé lógva a csillárról. Gyakorlatilag minden változtatás a közepes/gyengébb képességű játékosok számára tett engedményként értékelhető. Feltételezem, hogy növelni akarják a versenyzők számát, és csökkenti a kis gyakorlással eredményt elérni akarók frusztációs szintjét. Nekem ezek a változások nagyon nem tettszenek, mert az 1.2 kettő irányítási modelje szerintem leginkább a "szofiisztikált" és "kifinomult" jelzőkkel volt illethető, s ehhez képest a mostani visszallépés. De hát ez van, megértem miért fordultak (ismét) ebbe az irányba. Ami nehezítés történt, hogy amint azt Diopapa is írja, a boost megnyomásakor most észlelhető egy "kitörés" (minden gépnél), tehát itt meg kell fogni a gépet. e mellett betettek egy exta effektet, hogy ha tól közel haladsz el egy nagyobb felület mellett, akkor egy turbulenciót modellező "dobást" érzel. Különsen gyakran érezhető ez Old Vandervalon a 4. kaun való áthaladást követően.

    Viszont minden gépre igaz, hogy a többiek által említett "ragadós takony" effektus miatt az egér érzékenységét brutálisan meg kellett növelni, különben egy forduló (akár pitch, akár yaw) kb. az Univerzum végső összeomlásáig tart. Én most mind a yaw mind a pitch érzékenységet 0,30 fölé húztam, ami a régi, 1.2. irányítás mellett azonnali hülyérepörgést eredményezett volna, de most kell az olyan éles fordulókhoz, mint amilyen az Old Vanderval 2. kanyarja.
    A vicces az, hogy még a Gladiatorral is első próbálkozásra végig tudtam menni az Old Vanderval-on hiba nélkül. Persze kellett boostolni gazdagon, de eddig ugye az a hajó inkább profi jégkorongozóknak volt ajánlott, most egész kezelhető lett. Az Aurora viszont továbbra is egy korcsolyázó tehén. :) Mustangról nem tudok nyilatkozni, régen se nagyon használtam, csak próbakörök erejéig, és tegnap sem próbáltam ki. A fentiek alapján szerintem bérelj ki egy M50-et, ha azzal nem tudsz versenyezni, akkor ott valami nagyon alapvető beállításbeli gond lehet.

    [ Szerkesztve ]

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

Új hozzászólás Aktív témák