Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kusztax

    tag

    válasz Celtis #46741 üzenetére

    Okay, akkor majd otthon tolok egy frissítést. :D

    Egyékbént megjött a Sonytól a válasz:

    Ellenőrizze a kábelt, amivel a kapcsolatot megteremtette (amennyiben, a jel nem tud megfelelően elérni a tévéhez, akkor a teljesítménye is kisebb lesz), továbbá, a beállítások gyári visszaállítást tudjuk ajánlani (ekkor minden törlődik, mindent újra kell beállítani), valamint az operációs rendszer frissítését kell elvégezni (illetve ellenőrizni, hogy a legújabb van telepítve).

    Külön, a LAN sebesség beállítása a tévén belül nem lehetséges.

    Válaszoltam nekik, hogy minden általuk felhozott probléma ki van zárva, mert leteszteltem. Megírtam, hogy többen is tapasztaltak ilyet, fórumokon írják az emberek. És leírtam, hogy: a TP-LINK-től a Sonyhoz irányítottak, és úgy gondolom, hogy valami router-TV között fellépő hiba lehet.

Új hozzászólás Aktív témák