- Milyen egeret válasszak?
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen videókártyát?
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- Melyik tápegységet vegyem?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Apple asztali gépek
- Radeon RX 6700 XT: a Big Navi közepe?
Hirdetés
-
Újabb országba vihet akkumulátorgyárat Elon Musk
it Miközben Kínában adatközpontot építhet Elon Musk és a Tesla, addig Indonézia kapcsán akkumulátorgyár felépítését fontolgatják.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
ph Persze ebben a Qualcomm mellett fontos szerepe van a Microsoftnak is, aki teljes erővel beállt a CoPilot+ PC programba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
peti_s
addikt
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Darkmind #3035 üzenetére
Az elosztó fedél mindig párás, Kérdés mennyire ég rá a pára a 4 kis érintkezőre. én havonta tisztitom, kb fél évente cserélem, de mondjuk sokat is járok vele. Próbálj ki egy dolgot:
Mielőtt beinditod hosszabb állás után pumpáld meg az AC karját -már ha van rajta, az ujabb tipusokon nincs. Ha utánna is fennáll a jelenség akkor gyertyák, elosztófedél, kábelek.
Ha elmulik a gond apumpálástól akkor kinéz egy AC takaritás, vagy felujitás.
-
Szláj74
csendes tag
válasz Darkmind #3286 üzenetére
Birja-birja, csak a szokásos dolgokat kellett cserélgetni a kopásból és a futástejesítményből adódóan.pl. (futóműalkatrészek stb.) a motor,váltó és a kuplungszerkezet gyári (még bontatlan!) Különösebb hibája nem volt. Tavaly nyáron szakadt le a kipufogórendszer. A gumibakok öregedtek el.Odakell rá figyelni és akkor nem lessz baj. Lehet bátran autózni vele minden körülmények között. Ja az előző autómat (91' Volvo 440 GLS 1.7 i)18 évesen 368000km -rel adtam el . Ahoz képest ez nem kilométer.
-
rob210
nagyúr
válasz Darkmind #3341 üzenetére
Nagyon egyszerű a fűtés csapod vagy nem zár el vagy a bovden ami rá van kötve elszakadt vagy kinyúlt és nem zárja a csapot a kar hiába mozgatod.
1.- egy fogóval elzárod a csapot.
Ha megoldotta a problémát akkor a kartól menő szálon kell állítani vagy cserélni.2.- ha az 1.- nem volt megoldás akkor bizony fűtés csap csere.
Ez egy kicsit bonyolultabb, de megéri, mert ha melegben is meleget fúj az írtó kellemetlen tud lenni, csak úgy mint a hidegben hideget rendszerRenault power
-
Szláj74
csendes tag
válasz Darkmind #4173 üzenetére
Á dehogy még nem is akarom, még gyüjtenem kell rá egy kicsit.De azért legalább eggyeségre jutottunk az asszonnyal, hogy egy V40-es(az a kombi) legyen majd. Ezzel meg úgy vagyok akinek pont ez kell vigye.Ha nem, marad hegyrejáró autónak,ha majd lejár a műszakija. Direkt nem mosom le, alapból sem mosom szinte soha. Most meg ráadásul sós is(ami ugye tartósít) ez csak vicc. Mert ugye már nem sózzák az utakat! De viszont így hogy nem mosogatom a rozsda ismeretlen fogalom az autón. Lehet,hogy tisztán már elvitték volna,de nem feltétlen kell,hogy hamar elkeljen.(6 nap alatt 178-an klikkeltek rá a neten,és kb 20-an hívtak és senki nem nézte meg). Hát ez van.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Darkmind #5829 üzenetére
Szerintem ha a gomba a hibás, tedd föl főni az alját, úgy h az érintkezői ne legyenek vizesek, és multiméterrel mérd meg, h összeköt-e, ha nem köt össze, akkor kuka.
Gyors megoldásként lehet jobb lenne beszerelned egy kapcsolót a veni káblét behúzni műszerfalhoz és egy egyszerű kapcsolóval összekötni.
Másik variáció(ha a gomba mégis kapcsol): beragadt a termosztat és a gomba azért nem kapcsolt, mert ott nem is volt meleg a víz. Ha bemelegíted a motort mindkét vastag csőnek melegnek kell lennie. Ha csak az egyik meleg, akkor nem kering a víz a rendszerben.
[ Szerkesztve ]
-
Favókás
csendes tag
válasz Darkmind #5831 üzenetére
A legegyszerűbb, hogy a termosztátról képet kapj, az az , hogy beindítod a motort, és a tágulási kupakját levéve figyeled, hogy áramlik-e a víz ha szépen pumpálja akkor a termosztát nyitva van.
Beindítás után rögtön nem fog nyitni hiszen hideg a víz, ha vársz 5-10 percet utána már viszont látnod kell az áramlást.
Ha ez műkszik utána mérj rá a gombára, a ventist már ellenőrizted így az jó.
Ezek után ajánlanék egy hűtő mosást, lehet, hogy nincs minden csőben áramlás ami nagy mértékben csökkentheti az átáramlott víz mennyiségét, viszont úgy érzed, hogy a hűtő meleg, de a motor szinte meleg vizet kap vissza.
Ami még lehet, és sajnos már volt ilyen, (de ne legyen), a vízpumpa tengelyén "lelazul" a lapát és lassabban forog így nincs meg a víz kellő sebessége.
Amíg nem találod meg a hibát, és még nincs az a nagy meleg ilyenkor segíts rá a fűtéssel, nehogy hengerfejes legyen.
Lábra ne állítsd mer meg gebedsz.
Régen jártam így, leengedtem egy kicsit az ablakot "anyósnál" a két "légtorkot" oda irányítottam és hajrá hármason, meglepően leviszi a vízfokot.
Nekem van berakva egy olyan kapcsoló ami világít amikor megy a ventis, mióta beraktam azóta nem volt gondom a hűtéssel.
Ja és nem lehet levegős, mert ez egy nyitott rendszer.
A termosztáton van egy lyuk aminek felül kell lennie beszereléskor így ott tud távozni a felgyülemlett levegő. Azt még megnézheted, hogy biztos felül van-e. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Darkmind #5831 üzenetére
Ha levegős a rendszer akkor hamar megforralja a vizet, mert nincs nyomás alatt a rendszer. Nyomás alatt csak kb. 120 fokon kezd el forrani benne a folyadék, ha nincs nyomás alatt akkor 95-nél már forr és gőzöl is rendesen. Azt kell megnézned tartja-e a nyomást a rendszer, bemelegedett motornál lassan engedd meg a kiegyenlítő tartály sapkáját, de csak épp egy picit, h levegőt kapjon, ilyenkor sziszegnie kell, ez azt jelenti nagyobb volt a rendszerben a nyomás mint a külső légnyomás.
Szerintem simán megszorult a termostat. Ilyenkor sajnos nem kapcsol a gomba, mert ott még a toleramcián belül van a vízhő, viszont a termosztat ház meg majd le olvad, ott van a hőfokmérő is,
-
-
gs20
tag
válasz Darkmind #6921 üzenetére
Engem már akkor a röhögőgörcs, és a hányinger furcsa keveréke kerülget, mikor meghallom a tuning szót valami boyracer szájából. Az, hogy leesztergálok egy kilót a lendkerékből, vagy leszedetek fél millimétert a hengerfejből, az nem tuning. Könyörgöm, elég tisztességes mérnökcsapat tervezte meg a motort, tán ki tudták számolni, hogy mekkora lendkerék kell annak a motornak, nem? (egyenlőtlenségi fok, stb) Vagy persze, cseréljünk vezérműtengelyt, persze akkor már nagyon kihegyezett vezérléssel, hadd forogjon, nem baj ha alul halott lesz.
A tuning valaminek a finomítását, jobbá tételét jelentené. Az, hogy nő a teljesítmény 20%-ot, a fogyasztás meg 50%-ot, és közben használhatatlan motorkarakterisztikát kapunk, az NEM tuning. Persze ez csak az én véleményem.E=MZ²
-
Atuska75
tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs