Hirdetés
-
Friss játéktrióhoz készült az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.99-es eszközillesztő hibajavításokban is bővelkedik.
-
Volt olyan piac, ahol mindezidáig egyetlen IP69 minősítésű telefon sem volt
ma Ez a piac pedig India. Volt, amíg az Oppo be nem dobta az F27 Pro+-t.
-
Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
it Nem csak a piaci értéke alapján lett újra a világ ura az Apple, márkaértékben is almás vállalat a legjobb.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bringasisti
Topikgazda
válasz #25529296 #13250 üzenetére
Hát így elég nehéz, de néhány gondolat; Már nem emlékszem de meg van adva hogy az egyes toroknál mennyire kell annak a csavarnak amit csak leszerelt és fejre állított karburátornál tudsz tekerni a pillangó szelepet " hézagosra " állítani hogy legyen alapjárat. A légszűrőt nem szabad a karburátor közepére lefogatni, helyette a hosszú fékrugót kell a kipufogó csonkba beakasztani és a légszűrő házba egy fogadó lemezt csavarozni és ekkor a rugó tartja helyén a bádog dobozt és nem tépi fel a kihagyott csavar a karburátor fedelét és nem lesz görbe ami fals levegőt okoz. Ha hirtelen a gázra lépsz spriccel a "kérdőjel" a tetején.
BENEFON DELTA--------N8
-
#25529296
törölt tag
válasz #25529296 #13250 üzenetére
Sziasztok, köszi a válaszokat!
A gyertyák nak szép egészséges színük, sötétbarna. A gyertyahézagok jók, rendszeresen évente 2x ellenőrzöm a gyújtást. Cseréltem már kondit, elosztófedelet és megszakítót is.
Hirtelen gázadásra spriccel rendesen, mint régen. Közepes gázadásra is, csak akkor nem, ha nagyon lassan fordítom el a gázkallantyút.
Sajna a légszűrőt odahúztam egyszer-kétszer, még kezdő koromban, de ezért raktam be a vastag puha tömítést, hogy mindenhol tömíthessen. Mindenféle tömítéssel ugyanolyan, csak akkor lesz rosszabb, ha fellazítom nagyon kicsit a karbi fedél csavarokat. Lehet ott a baj? Ma kérdeztem a szlovák boltban, már nem gyártják sem a karbit, sem a fedelet.
Még valami: van egy lada samara karbim 1.3-as motorról, az tuti jó, tartaléknak van a ladámhoz. szerintetek érdemes rárakni a skodára, vagy nem lenne jó vele és sokat enne?
[ Szerkesztve ]
-
#25529296
törölt tag
válasz bringasisti #13255 üzenetére
Hogy lehet megnézni, hogy falsot szí-e? Meg lehet valahogy nézni, hogy belül dolgozik-e össze, vagy kívülről szív falsot? Kívül már egyszer bekentem szilikonnal minden létező helyen és nem változott meg a járása.
Ti hogy szoktátok az ilyen hibát keresni?
-
#25529296
törölt tag
válasz bringasisti #13257 üzenetére
nem láttam még ilyet
-
bringasisti
Topikgazda
válasz #25529296 #13258 üzenetére
Colorteszt néven hozták forgalomba még a fatengelyes időkben. Lényege hogy a láng színe után meg lehet mondani hogy az égés ( kazán) a motorban oxigén dús vagy szegény környezetben zajlik. Mikor még csak a co mérés volt a vizsgán, segítségével vizsgabiztos kocsit lehetett odatolni. Első lépésként a pillangó szelep alapállását kéne megnézni hogy a csavar elégé nyitva tartja ugyanis az alapjárat a torok működésének alsó harmadára hatással van. Jó volna egy könyv amiben le van írva az érték, sajnos én kidobtam nem gondoltam hogy itt fogok irogatni
BENEFON DELTA--------N8
-
#25529296
törölt tag
azért köszi a választ! a skoda könyv megvan nekem, de a pillangó szelep állása mitől változhat meg? nem szedtem szét a tengelyeket. nekem alaphelyzetben mindkettő zárva van. így vettem anno újonnan.
hát, a fedél egyengetést én is megpróbálom és utána ne fogom oda rögzíteni a szűrőházat. előbb egy lenyomatot készítek, hogy lássam mennyire van felpúposodva a közepe. ehhez a művelethez érdemes előmelegíteni?
[ Szerkesztve ]
-
bringasisti
Topikgazda
válasz #25529296 #13260 üzenetére
Amikor szemből nézed a karburátort az a lemez ami az első torok mozgatója ráül arra a hernyó csavarra amiről beszéltem. Ha csinálsz egy közeli fotót akkor bejelölöm. Ha le van véve a karburátor akkor a második toroknál nem szabad fényt látni zárt állapotban de az első toroknál kell a fény mert az alapjárat levegő csavart ha kitekered akkor se kap elég levegőt. A karburátor fedél egyengetés mehet hidegek, de azt úgy kell csinálni hogy alátétre tenni mert vannak illő teszek és golyó s prés segítségével nyomni és közben mérni hogy mennyit ment le a prés hogy nehogy túlnyomd.
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
válasz bringasisti #13261 üzenetére
A pillangó szelep szélén mérve 0. 1-0. 12 millimétert kell nyitva lenni
BENEFON DELTA--------N8
-
#25529296
törölt tag
válasz bringasisti #13261 üzenetére
húha... nekem mindkét pillangó koppanásig zárva van. ha holnap nem esik az eső, előveszem és beállítom. remélem csak ez a baja! holnap megírom, hogy mi a helyzet... addig is köszönöm a segítséget!
-
bringasisti
Topikgazda
-
#25529296
törölt tag
válasz bringasisti #13265 üzenetére
igen köszi! pont most néztem a könyvben! ez összhangban van azzal, hogy az alapjárati levegő csavarom tökig ki van tekerve és így is éppen megvan az 1000-es alapjárati fordulat. remélem csak ez okozza a rángatásokat, de van egy sanszom hogy még falsot is szív! holnap ránézek és készítek lenyomatot a fedélről vagy ráteszek egy tolómérőt, hogy lássam az egyenetlenségeket.
[ Szerkesztve ]
-
rigo82
csendes tag
Üdv mindenkinek nem sikerült megjavitani a favoritomat motortartó bakok kicserélve a motor ugyanugy hátra csapódik hirtelen induláskor.amikor kicsréltük a bakokat akkor egy fél napig jó volt minden utánna kezdődött elölröl az egész mintha nem csináltunk volna semmit.Valakinek esetleg valami ötle te?
-
rigo82
csendes tag
válasz bringasisti #13270 üzenetére
Azt megköszönném
-
bringasisti
Topikgazda
-
rigo82
csendes tag
válasz bringasisti #13273 üzenetére
igen nálam is ilyen közel van egymáshoz holnap beütök valamit aztán jelentkezem
-
rigo82
csendes tag
Tömtem mögé egy gumislag darabot duplán most jónak tünik.Köszönöm szépen a segitséget
-
Pityu86
csendes tag
válasz bringasisti #13277 üzenetére
Úgy látom más is belefutott ebbe a hibába. Az utángyártott vízpumpák (legalábbis a motortartó bak) egy forintot nem ér (1hónap alatt 2db-t cseréltem), de egy kis barkácsolással javítható. én egy kis karosszéria tömítő pasztát használtam. Viszonylag hamar megkeményedik (gumiszerű anyag lesz) -
Kisbatyu75
tag
Sziasztok!
Anyósülés felöli oldalon elöl mi mehetett tönkre a zárban? Kulccsal kinyitom, mozdul a pöcök, de a kilinccsel már nem tudom az ajtót nyitni. Bentről ki lehet nyitni.mobil: Xiaomi Mi 9T PRO; PC:intel i7-7700
-
bringasisti
Topikgazda
válasz Kisbatyu75 #13281 üzenetére
A rudazat végén van egy filléres műanyag hasáb ami a kilincshez csatlakozik. Fogyó eszköz. Én szoktam magamnak csinálni, gondolom lehet kapni.
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
-
Kisbatyu75
tag
válasz bringasisti #13283 üzenetére
Köszi a választ!
Erről van szó?: [link]
Azt írja, a műanyagot külön is lehet kapni. Egyébként miből szoktad csinálni?[ Szerkesztve ]
mobil: Xiaomi Mi 9T PRO; PC:intel i7-7700
-
bringasisti
Topikgazda
válasz Kisbatyu75 #13284 üzenetére
Sima teramid de nincs jelentősége, lényeg hogy rugalmas legyen mert egy gömb végződésre kell rápattintani amit úgy oldok meg hogy egy kisebb furat van a dolgozó rész felől, és hátulról a gömb méretének alá fúrok férőhelyet. Ha kell dobok rajzot méret nélkül
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
#25529296
törölt tag
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, ami már nagyon bosszant egy ideje.
Jó drága karbi felújítás és szívósor síkba csiszolás után a skoda 120 még mindig rángat! Gyorsításkor és egyenletes haladáskor is berángat. Szerintetek mi okozhatja ezt, milyen alkatrészeket cseréljek még, ha a karbi már jó? Kondi, trafó, gyújtáselosztó fedél, gyújtáselosztó, kábelek, gyertya? Vagy valami egész más is lehet? A szelephézagok jók, de már az idegeim kivannak miatta, annyit bütyköltem már!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #25529296 #13289 üzenetére
Semmi köze nem lesz a karbihoz szerintem. Ha van cseredarab, akkro az egész gyujtáselosztót tengelyestől cseréld le. Ha valaha is meghajtottad 5500 fordulat fölött, akkor nagy esélye van, hogy görbült a tengely.
Ha mindent letömítettél, és még mindig rángat, csak ezzel lehet a gond. Bár a karbi talp alá nem ilyen gumis nyúlós izét tennék, hanem az eredeti tömítést.
A karbi biztosan jól van tömítve? Az úszó jól van beállítva? Eredeti fúvókák vannak benne, vagy tettél nagyobbakat?
[ Szerkesztve ]
-
#25529296
törölt tag
válasz Mágus2 #13290 üzenetére
Én is erre tippelek és már volt is vele gondom és javítani kellett. Most is szétszedtem, de nem látok benne hibát. Szívesen vennék egy komplett gyújtáselosztót, de a szlovák boltban azt mondták, hogy a csehek abbahagyták a gyártását a karbival együtt. Sajna azon az oldalon nem tudom megrendelni, mert nem tudok szlovákul. 10ezer forintot adnék is érte, de a magyar weboldalon 25ezer az ára és szerintem nincs is nekik.
[ Szerkesztve ]
-
Ysthvaan
csendes tag
Ma megvolt a kuplung csere. Azon a nyúlványon, amin csúszik a kinyomó csapágy van rendesen bemaródás. Vajpuha lett a kuplung, de érzem (így, hogy tudom mit kell) a bemaródást. Az az alumínium darab csonk rendelhető külön? Ha igen ledobnám újra a váltót és cserélném.
Mágusnak: sikerült vennem gyári dísztárcsát 500 Ft/pár áron '89-es csehszlovák gyártásút. Ha lefújom a felniket teszek föl képet. -
Ysthvaan
csendes tag
válasz Kisbatyu75 #13281 üzenetére
Pesten a Škoda boltokban 50-100 Ft/db áron meg tudod venni. (Szugló utcai, XX ker. Nagyvárad utcai). Én itt szoktam, vízpumpafogóval pattintható be a legkönnyebben, az ötödik csere után 10 perces szintidőd lesz
-
Mágus2
Közösségépítő
-
#25529296
törölt tag
Sziasztok!
A karbimban az 1-es torokban a pillangószelepet kissé kinyitottam, mert a benzin és levegő csavarokkal nem tudtam 1000 fölé állítani az alapjáratot. Csak nagyon keveset nyitottam rajta, mert úgy láttam teljesen zárva volt, semmi fény nem jött át rajta. Most az alapjáratot nagy intervallumban tudom állítani a levegő csavarral és nem kormol szívatóval sem, színtelen füst jön ki rajta. Előtte alapjáraton kormolt, főleg szívatóval.
A pillangószelep zárt állapotában a pillangó pereménél van egy kb 1-1.5mm átmérőjű lyuk a torok falában. Most azzal van egy magasságban a pillangószelep és egy kis fény látszik, tényleg csak éppen nyitottam rajta.
Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy ha esetleg túlságosan kinyitottam volna, akkor megnő a fogyasztásom?
-
#25529296
törölt tag
válasz bringasisti #13299 üzenetére
Köszi a segítséget, jó hogy valaki válaszol.
Igen, olvastam és láttam a skoda bibliában is, mindkét pillangót kinyitottam résnyire. Ma kicsit vissza is vettem belőle, mert nem tudtam 1000 alá állítani az alapjáratot. Nekem 850 körül nagyon instabilan jár, ezért úgy szoktam, hogy felveszem 1100-ra és amikor felkapcsolom a világítást és a fűtést, leesik 1000-re.
Már a sírba visz ez a véletlenszerű rángatás. Asszem cserélek kondit, van tartalék trafóm, veszek új gyújtás kábeleket és elosztó fedelet meg kismegszakítót. Már úgyis ideje cserélni őket. Ha ezek után se jó, ránézek a szelephézagokra. Azt hiszem régebben már állítottam többször is, de nem javult meg. Igazából az elmúlt 3 évben már mindent kicseréltem, amiről itt szó volt, úgyhogy nem sok jóra számítok és már ötletem sincs, hogy mi lehet a baja. Persze egy komplett gyújtáselosztó jó lenne, de nincs és a boltos sem tud rendelni.
A gyújtásmegszakítónak mi lehet a baja, ha az okozza, a munkahelyen meg tudom javítani?
Előre is köszönöm a segítséget!