- Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali processzoros kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-book olvasók
- Hardverek pünkösdre
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Vezetékes FEJhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Videós, mozgóképes topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
SteamWorld Heist II - Középpontban a történet és a küldetések
gp A folytatás érkezésére kicsit még várni kell, az új rész augusztusban debütál.
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
>>>W!nman*
tag
Sziasztok!
Ebben tudnátok segíteni, hogy Skoda-e?
http://daciafanclub.comyr.com/images/cikkek/elektromos_gyujtasok/hall04.jpgAhogy néztem neten, kb teljesen azonos méretre/furatra a gyújtáselosztó, mint a Dacia 1300/1310-eseké. (Én egy 1310 TX kombi tulaja vagyok.)
Itt van még némi kép, milyen szépen passzol:
http://daciafanclub.comyr.com/index.php?link=elektromos_gyujtasokA helyzet az, hogy ~5éve kerestem ezt a Hall-os szettet Daciához, mire múlt hétvégei veterán börzén -véletlenül- találtam egy dobozban pár ilyen alaplapot. Rotort sikerült azóta szereznem, de vezérlőharangot nem. Annak legyártását szeretném elkerülni, így ha Skoda szett lenne, remélhetőleg harang ügy megoldódhatna... (Ha akad valahol eladó.)
Ha viszont nem: esetleg tudnátok helyet, ahol elvállalják precízen a legyártását a harangnak? A 60°-onkénti 30°-os kivágás talán nem is annyira vészes, mint a harang tetején található 3 rögzítőcsavar lyukainak pozíciója.
Üdv.
-
Mici80
tag
Egyik visszatérő probléma szokott lenni még, hogy állandóan széthullik a kipufogóm a középdob után az utolsó toldásnál. Itt van egy toldás a csőre kell ráhúzni egy tágabbat és egy bilincs fogja. Hiába tettem már rá másfajta bilincset vagy húztam meg jobban mindig leugrik róla...
Ötlet van erre?
---
-
rob210
nagyúr
-
Atuska75
tag
-
rob210
nagyúr
válasz Mici80 #11156 üzenetére
40 es vagy 50 es a kipufogó már nem emlékszem, tehát autósboltban kipufogósnál és vas műszaki barkácsban.
De mivel azok kicsit más kialakításúak.
Javaslom a kipufogóst, bemész jó napot egy ilyen bilincset szeretnék erre és erre az autóra, odaadja felteszed öröm boldogság.Renault power
-
gs20
tag
válasz peti_s #11152 üzenetére
Hát, nem tudom.
LEhet én vagyok a hülye, de a corr gomb nem tudom mire való.
Saját logikám szerint beállítom: set+hour set+min gombokkal az időt, szépen mutat. Pl. tegnap 15:26-ot. Elmegy az idő rajt 16 óráig addig mér is, de akkor átugrik 15:00-ra, és onnantól kezdve nem mér tovább. Tegnap este is 15:00-t mutatott, meg ma reggel is...E=MZ²
-
>>>W!nman*
tag
válasz >>>W!nman* #11153 üzenetére
Sziasztok!
Ehhez senki nem tud semmit?
-
rob210
nagyúr
válasz >>>W!nman* #11163 üzenetére
Szerintem helyettesíthető vele, de mérget venni nem mernék rá.
Renault power
-
Atuska75
tag
Mérjél rá megkapja-e a 12V-ot, valószínű olyan gondja lesz hogy ingadozik az áram vagy folyamatosan nincs meg neki a kellő tápellátás.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
JossyFavo90
csendes tag
Hali emberek! Okoz még meglepit nekem a sárga veszedelem... :/
Szóval nemrég olyan gondom volt, hogy hirtelen megnőtt az üzemanyagfogyasztásom amit az elgyengült AC pumpa membrán végett volt. Utána egy darabig semmi gondom nem volt a kopott kupolungon kívül, de a múlt héten megint előjött ez a hiba... Na ezt nem értem, gyári új membrán-t vettem bele, nem is valami utángyártottat és 2-3 hétig bírta folyamatos használat mellett.
Erre ki mit tud mondani, mert ez nekem magas?
Vagy gyárilag hibás lett volna a membrán?
Vagy a pumpát kellene lecserélnem? -Amit le is akarok új gyárira amint lehet...
De érdekelne előtte erről más véleménye! -
rob210
nagyúr
válasz JossyFavo90 #11167 üzenetére
El lehet kopva a pumpa és túldolgozik azaz átszakítja a membránt, de megmondom őszintén én még nem találkoztam ilyennel.
Renault power
-
>>>W!nman*
tag
válasz rob210 #11164 üzenetére
Már bent van és működik, de amit ki szeretnék deríteni az az, hogy ez Valóban -valamilyen- Skodához gyártotta valaki, vagy sem!?
Ha igen, esetleg kapható-e valahol? Esetleg gyári?
És a legvégső, ahova ki akarok lyukadni: szerezni vezérlő harangot! Mondjuk ha minden kötél szakad, esztergályos, de jobb lenne "gyári", préselt...
-
JossyFavo90
csendes tag
válasz rob210 #11168 üzenetére
Hát az biztos hogy el van szakadva, mert van ugye egy manuális pecek a pumpán és amikor lenyomom, ott marad nem jön vissza mint ahogy anno...
Vagy valami rúgó tört volna el benne, de akkor miért szakította volna el a membránt...
Ha már kopott úgy hogy dolgozhatna túl, inkább lassabb lenne szerintem.
Mert ugye ez olyan elven működik, hogy van egy benyúló rész a motorhoz amit egy bütykös tengely mozgat.
A pumpa felszerelve úgy van, hogy tömítés+távtartó+tömítés.
Nos azon gondolkodtam most el, hogy ez a távtartó több méretben is kapható, mert mikor kértem a pumpához tömítést láttam vékonyabbat (nekem vastagabb van) de lehet ez típusoként változik, de mivel nekem már vastag van fent, ezért ugye távolabb van az a bizonyos benyúló rész a bütyköstengelytől és így nem dolgozhatna rá, csak ha közelebb lenne, akkor lenne gyorsabb. De ha butaságot mondok, szóljatok, de így gondolom, biztos szedtétek már szét az AC-t.
Van igazság a gondolatmenetemben, vagy nem? -
rob210
nagyúr
válasz JossyFavo90 #11170 üzenetére
Szét kell borítani az AC-t leszedni és megnézni úgy, hogy mit csinál egy új membránnal.
HA nem megy vissza az nem feltétlen membrán szakadás.Renault power
-
vecsepapa
csendes tag
válasz JossyFavo90 #11170 üzenetére
A 2 féle tömítés azért van mert 2 féle ac van a rövid meg a hosszú karú.
Nekem is először a hosszú karos volt felpumpálható vastag tömítéssel.
Mikor cserés volt nem volt időm megvárni még megjön a hosszúkaros így vettem ré egy uj pumpát az nem volt pumpálós meg vékony tömítés kellett hozzá. Ill kicsit faragni kellett rajta hogy fölmenjen.A pumpám nekem akkor maradt lent mikor ki voltak repedezve a benzincsöveim. Csere után működött a manuál pumpálás is
"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"
-
vecsepapa
csendes tag
válasz JossyFavo90 #11174 üzenetére
Amit még nézz meg nekem még gyári volt sztem a cső ami a tanktól jön a fém benzincsőig. Kb egy méteres vászonborítású cső. A vászon alatt "elporlott" és ott ment el a benyám. Részben felszívta a vászon, menet közben meg felcsapódott a tabk aljára. Álló helyzetben nem láttam alatta semmit.
Ez akkor derült ki mikor fetettük az uj ac-t és nem akart elindulni az autó.
Furcsa is volt a végére hogy 1500 ft-ból 20 kmt mentem el"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"
-
peti_s
addikt
Néha járok a Nemzeti közlekedési hatóság felé, és hallom h folyamatosan úgy vizsgáztatják az autókat, h 5-10 percen keresztül leszabályzásig pörgetik a motorokat. Ezt úgy teszik, h van-e diagnosztikai gépük, amit rákötnek az autóra, és az a gép padlózik. A Favorit is hozzájuk szokott menni, mellettünk a 0 km-s Fiat Pandát is így kínozták, de a Favoritban nincs semmilyen számítógép, így a vizsgabiztos tartotta a lábával az emelt fordulatszámot, 2800 körül. A Feliciában meg vmi már van, akkor mi lesz műszakin? Nem szeretném ha 5-10 percig letiltáson menne. Köszi előre is, üdv. peti_s
-
Tom5
addikt
Ma reggel munkába jövet kb 5km után egy halk pattanás és a két első izzóm elszállt. Tompított volt és refi. Volt nálam izzo, kicseréltem őket. Csere után a műszerfalam intenzívebben világít és ha alapjáraton megy a kocsi akkor elhalványul az első világítással egyetemben. Azt mondják generátor fesz szablyzó hiba, tipikus Felicia betegség. Utánanéztem nem nagy tétel és még talán én is kitudom cserélni. vélemények?
-
gs20
tag
válasz peti_s #11176 üzenetére
Először van egy kondicionálási szakasz, ami kb egy perc, növelt fordulaton (2500 környéke), ez a bemelegedés, átszelőzés miatt kell.
Aztán mérnek alapjáraton, meg emelt üresjáraton (2500-3000 között) emissziót.
Kb fél-fél perc. Szó nincs 10 perc üveghangról...Az a dízelnél van, ahol alapjáratról padlógázzal fel kell pörgetni leszabályzási fordulatra többször egymás után, és az átlagból számolja a K értéket.
E=MZ²
-
zso136l
csendes tag
Sziasztok!
Olvastam nemrég, hogy valaki tud favira vezérműlánc feszítős szerkezetről ami megvásárolható. Viszont én nem tudom hogy hol lehetne ilyet venni és mennyibe kerülne a dolog... Esetleg valakinek van képe róla ? Vagy valami infó erről ? Visszaolvasva nem találtam róla semmit..
Válaszokat előre is köszönöm! -
Tom5
addikt
Milyen és mennyi olaj kell a feliciába? Konkrét márkát ajánljatok, lehetőleg biztos forrásból. Előre is köszi.
-
Elvagyok
senior tag
válasz zso136l #11183 üzenetére
Szia.Én írtam.Az Ecseri út Metro megállóban a jobb oldali lépcsőn feljössz a felszínre és ahogy bal felé olyan 45 fokban nézel,látsz panelházakat.Az első lépcsőház pincéjébe lemész és jobbra,kb.2-3M.-múlva balra és ott az üzlet.A tulaj felesége az eladó,Velem korrekt volt.A láncfeszítős vezérmű fedél Neki van,Én úgy tudom hogy 2000 Ft. körül van az ára.Telószámot nem tudok.Egyébként nem tudom hogy Favorithoz jó-e,azt tudom hogy Skoda 120 GLS és társaihoz jó!!Laci.
[ Szerkesztve ]
Soha többé ...
-
Tom5
addikt
-
peti_s
addikt
Üdv. A gázpedál a Favoritnál néha lassan jön vissza. Lehet h csak be kéne olajozni, hol lehet? Köszi előre is. üdv. peti_s
-
>>>W!nman*
tag
válasz >>>W!nman* #11169 üzenetére
Sziasztok!
A kérdésemre tényleg senki nem tud semmit?
A Skodákban van Hall-os gyújtás? És ilyen az alaplapjuk, mint amit linkeltem?Nagyon szükségem lenne a segítségetekre!
Üdv.
-
bringasisti
Topikgazda
-
bringasisti
Topikgazda
válasz >>>W!nman* #11195 üzenetére
A Remix gyártott gyújtást keresed ha jól sejtem ?
BENEFON DELTA--------N8
-
peti_s
addikt
Üdv, mint tudjátok Atuska75-től Favorit váltót veszek a Felicámba. Ha leszedi a rudazatot, simán be lehet tenni a Feliciába?
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest