Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • twine

    addikt

    Más:

    Az azért milyen korrekt a Vodafone-tól, hogy több mint egy hónapja küzdenek egy problémával a technikusok, amit felvetettem nekik,,,
    Értem én, hogy ez így normális,,csak nem ehhez vagyok szokva az országban :U

    Vodafone androidos app letölthető a play-ből...
    Tök jó,,szeretem, mert látom a felhasznált perceimet/sms-t,/adatmennyiséget,,,előfizetés módosítások etc..etc..
    Viszont van egy olyan rész, hogy
    "igénybe vett jutalmakat és opciók"
    Na ez alatt, egy hónapja észrevettem, hogy azt írja:
    "Jelenleg nincs hátralévő jutalmad,és opciód"
    Pedig van..ezt látom HTML alapon is, pc-n, és megerősíti az ügyfélszolgálat is,,,

    Tegnap kaptam egy levelet(párszor már hívtak a technikusok is) hogy adjam meg az ügyfélbiztonságii kódomat, meg a beléptető kódom,,,
    Én meg írtam nekik,hogy felejtsék el,hogy ilyen adatokat én e-mailben kiszolgáltatok...(meg amúgy is kicsit belefáradtam már hogy "egyeztetgetünk"...oldják meg,,pont)
    Erre ma hív az ügyfélszolgálatos,,,és átbeszéltük a dolgot,,,

    Pedig azt hittem, erre a levélre azt mondják:
    "igen k*csög,,,?akkor b@zd meg az applikációdat" :DDD
    És neeeem :U :R :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák