Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kiskokó

    veterán

    válasz korte019 #602 üzenetére

    +11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111

    Aimnooobb szoktam mondani online is ha ilyen eset van :B :DDD

    | Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

  • negyven2

    veterán

    válasz korte019 #602 üzenetére

    Ezért panaszkodnak sokan RDO-ban is, hogy egyben van a társaság, és hogy az aim csalás az online játékban. Úgyhogy szerintük vagy az legyen, hogy külön lobby a free aim-et használóknak, vagy tiltsák be az aim-ot az Online-ban (reddit és gtaforums kommentjei alapján).
    Én viszont azt tapasztalom (ahogy már írtam), hogy a legtöbb free aim-ben játszó játékos (ugye még mindig konzolról beszélek), simán előnyben vannak PvP-ben azokkal szemben akik valamilyen célzásrásegítést használnak. Általában ha egy RDO-s PvP meccsben 10-20-as K/D arányt hozz egy játékos akkor nagy eséllyel free aim-ben játszik (esetleg megtámogatva valamilyen bill/egér átalakítóval).
    Ugyanis itt RDO-ba sokkal többet számít egy PvP csatában a megfelelő Abilty kártyák és tonikok használata, mint hogy ki milyen aim-ban játszik.

    Plusz ugye itt az aim assist kettő féle lehet.
    A Wide az alapbeállítás, és ez a klasszikusnak mondható rásegítés, vagyis a célzás lenyomásakor ráugrik az ellenfélre vagy élőlényre, és amíg nyomva tartod addig követi is. minden esetben az adott célpont kvázi közepére megy rá a célkereszt, és neked onnan manuálisan kell pl. fejre irányítani. NPC-k esetén elég felfelé pöccinteni a kontrollert és már fejre is vitted. Játékos esetén viszont manuálisan kell odanavigálni.
    A testre mért lövésből itt sok kell egy ellenfélbe, játékosba, míg értelemszerűen a fejlövés szinte minden esetben azonnal halálos. De ahogy írtam, nincs olyan lenyomod és fejlövés. Vagyis ügyesnek kell lenned az analóg karok irányításban itt is. Ennek amúgy lehet állítani az érzékenységét, és maximumon tényleg az van, hogy még a hátad mögött lévőt is befogja. Kisebb értéken persze csak a szemben lévőket.

    A másik aim opció a Narrow, ahol neked manuálisan kell rácélozni a játékos közvetlen közelre, és ilyenkor a célzás lenyomásakor a test közepére húzza a célkeresztet, de nem tartja ott teljesen automatikusan, vagyis neked pl. a futó embert követni kell az analóggal, hogy rajta maradjon a célzás. Vagyis itt a Wide-al szemben, nem full mágnesen a rendszer, hanem csak nagyon minimálisan segít a célzásban neked.

    Illetve ugye ott a free aim ahol célzásban nincs segítség, max. ha csípőből lösz. Ettöl függetlenül viszont elképzelhető hogy magát a célzásban szabad kezet kapsz, de a lövedéknek van aim-ja. Ugyanis sokszor előfordult, hogy szerintem mellé lőttem a célpontnak (pl. egy fél fejjel), de mégis eltalálta. Viszont ezt csak online-ban tapasztaltam, és ott simán benne van a szinkronizációs hiba, lagg.
    Amúgy én Wide-ban játszok a legtöbbször (de az minimumra van véve),mert főleg PvE játékos vagyok és sajnos itt is pofátlanul csalnak az NPC-k (vagy pedig az utolsó mexicói bandita is mesterlövés képzést kapott :D)

    Amúgy ha pl. bokorban vagytok elbújva akkor nincs assited aim. se neked, se aki téged lőne. Illetve bokor, magas fű, vagy sátor esetén (de még ha egy fa lombja is van az útban, akkor a lövedékek ereje drasztikusan lecsökken, és eltérül kicsit . Valamint esőben, ködben is csökken a fegyverek pontossága kicsit (plusz ilyenkor gyorsabban kopnak)

    [ Szerkesztve ]

    "Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."

Új hozzászólás Aktív témák