Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DrKapocs

    őstag

    válasz Karavik #10295 üzenetére

    "Hívásvárakoztatásnál is pont ez a lényeg, a visszajelzés, mert kicsengés fázisban látom a telefonomon kijelzőjén, hogy várakoztatva vagyok és akkor nem csörgetem a hívott felet a végtelenségig, mert tudom, hogy ilyenkor ott pittyeg a fülébe a bejövő hívás. Inkább leteszem és később visszahívom."

    Nem tudom, de ha hallom, hogy kicsörög, én a fülemnél tartom a telefont, nem nézegetem, hogy mit ír ki.

    Igazából én céges telefonként használom, nem játszani (az összes telefonomtól szabadultam, ha bármi gondja volt - eldobta a hálózatot hívás előtt; nem csörgött ki, ha hívtak; kikapcsolt, ha hívtak volna). De úgy érzem, hogy ez a foglalt vs. nem elérhető dolog annyira lényegtelen.
    Több ok miatt is:
    - Céges körökben (normális partnerek) úgyis visszahívnak, ha látják, hogy keresték őket. Attól nagyobb bunkóság szerintem nincs, ha felveszi és közli, hogy látta a nem fogadott hívásom; csak épp cseszett visszahívni... persze, ezt már nem teszi hozzá. Sajnálja azt a 15 Ft-ot, amit egy céges flottában fizet a hívásért azért a néhány percért? Szóval, ha nem tudja felvenni, nem mindegy, hogy miért nem tudja felvenni? A lényeg, hogy visszahívjon, ha ráér. Amúgy sem látom értelmét, hogy 1-2-5-10 percenként hívogassam; majd visszahív, látja, tudja. Egyszerűen attól a barátnői szokástól feláll a hátamon a szőr, ha 5-ször hív egy megbeszélés alatt. Ha az elsőt nem tudtam felvenni, mennyi az esély, hogy az 5. hívást felveszem? (Oké, tekintsünk el a "vészhelyzet van" típusú hívásoktól.)
    - Nem nagyon van olyan céges előfizetés szerintem, ahol a hívásvárakoztatás nincs bekapcsolva; illetve jellemzően ezek nem 30 másodpercig, hanem 1 percig csörögnek.

    Elnézést, ha én nem érzem át a probléma súlyát. Ettől nagyobb gond ne legyen a telefonnal. De kíváncsi lettem, most nincs itthon 3 telefon, de kipróbálom. Bár nálam aktív a várakoztatás.

Új hozzászólás Aktív témák