Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Colonel993

    senior tag

    válasz kelzsoca #685 üzenetére

    :R

    A Wayteq szervizes résszel mit leírtál, csak akkor tudnék részben megbékélni... HA;

    1.) A garijegyen szereplő telefonszám élne/valós volna

    2.) A szerviz nyomon követhető volna és nem random sufni helyek meg "Jajj most a központi szervizben van, -De az holvan ? Nem tudjuk..." menne
    Senki nem tudja melyik, hol, mi a szervizük, egyáltalán hány van belőle... hogy hova ment a készülékem, milyen számot hívhatok, hova menjek vele ha a kezemben van és szar... egyáltalán miért nekem kell vele rohangászni...

    3.) Ellátnák az alapvető minimum feltételeket [Egy "egyszerű" másfél millió értékű felszereltséggel rendelkező műhely áll mögöttem... de ha leadnak hozzám készüléket, hogy kukkantsak rá, és az egy Csincsi tablet fólia nélkül... legrosszabb másnapos állapotomban is minimum egy törölközőt leterítek a szerviz asztalra, hogy ne karcoljam szét]

    4.) Elvégeznének alapvető műveleteket; Hiba felmérése, Diagnózis, HA a hiba javítható a "kereten belül" akkor a javítás elvégzése, készülék alapvető funkcióinak tesztelése (ami teszem azt 5 másodperc lett volna átküldeni egy szinuszt a hangszórókon vagy egy kimenő hívást intézni akár kártya nélküli segélyhívás... Ha már búg akkor jó... ha nem akkor gebasz van)

    5.) Igényesek lennének a munkájukra... ez a 3.) pont folytatása is lehetne...
    Undorító feszegetés nyomai a káván és az éleken, a készülék ház deformálódott... minimális holtjátéka volt és recsegett is...
    Egy menzás műanyag késsel különb munkát végzek :N

    6.) Elbaszták akkor vállalják érte a felelősséget... és ne pampogjanak a telefonon át, illetve hárítsanak és szopassák az embert... illetve rabolják az idejét.
    A munkásuk rosszul csinálta meg/hibázott? Vonják le a fizetéséből... legközelebb nem fog... Én kivártam a 30 munkanapot [úgy, hogy nekik a 15-re kell "törekedniük"] , eredményt várok.
    Életemben 4x követtem el hasonszőrű hibát... abból 2 User fail volt...
    Nem 2 hétig nyüsszögtem rajta tré lassú postával, hanem 24 illetve legkésőbb 48 órán belül letudtam [utóbbinál még kárpótlást is nyújtottam a kollégának] mindezt úgy, hogy 1x külön megbízottat küldtem érte a távolság miatt... saját költségre...

    7.) Ált. iskola 1. oszt.
    ÍRNI TUDNI

    Részemről ezek alapján, többször is átrágva magamban... jogosnak érzem, hogy b@XXák meg mindkét oldalról, hogy engem mint harmadik személyt, mint fogyasztót ilyen szinten több pontban is antifellációra kényszerítenek... (átvitt értelemben :) )
    De persze szívesen fogadom az érveidet, lehet kifogtam a fekete bari szervizt... de idáig maximálisan a tutyimutyi, beleszarom stílusú, amatőr magatartást tapasztaltam.
    Edigitaltól sokat nem vártam, de ha 10-es skálán kellene elosztanom a haragom okát, akkor ebből ők csak 4-et kapnának.

    [ Szerkesztve ]

    ||| NE kérdezz, mert a végén még valaki válaszol! ||| ThinkPad & Nikon user ||| Samu s8.4 LTE RulezZz "Mikor 2 hónap elmélete vitatkozik, 8 év tapasztalatával..." - :") -

Új hozzászólás Aktív témák