- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Androidos fejegységek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Melyik tápegységet vegyem?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
valóban, mekkora hátrányból indul a benzines, lássuk csak:
- az én g astrámhoz itt a szomszéd sarkon levő szerelő is ért. ugyanígy, ha nem valami nagyon extrém autót vettél, akkor értenek hozzá. a teslát Bécsbe kell hordanod.
- ha kikapcsolom a gyújtást a g astrában és kihúzom a kulcsot, akkor az autó ki van kapcsolva, *hatástalanítva* van. a villanyautók (tesla included) meg működnek tovább, akár 800 voltra feltöltött akkupakkal.
- fentiek miatt a g astrát egy frissen szalajtott szerelő is szerelheti, a villanyautók felnyitásához 15 tanfolyamot, 30 plecsnit és minősítést meg kell szerezni.
- a villanyhoz kalibrált szerelőből kevés van, tehát nem annyiért fogod alkalmazni, mikor mindenki más is elcsábítaná, tehát nem annyi lesz a rezsióradíj
- az astrához nagyjából minden van a polcon. begurul a szervizbe, megmondják, x baja van, z forint, kellnemkell, pár óra és készen van. a tesláknál meg a villanyautóknál meg várólista. és ha kiderül, hogy mi baja, akkor megrendeljük. majd megjön hat hét múlva. és fődarab csere van, alkatrészt nem cserélnek (a teslánál legalábbis)
- fent már írtam, hogy a teslát bécsbe kell hordani, de a többi villanyautót is erre minősített szervizbe viheted csak. egy nissan leafet nem vihetsz be tetszőleges rönyó márkaszervizbe, mert nem értenek hozzá és nincs certjük.
- a g astrámon az éves szerviz díja annyi szokott lenni, amennyiért bécsben visszaköszönnek a szalonban.
- ha letérdelt az autó, az astrát 1-2 nap alatt talpra állítják, mert vagy van hozzá minden kéznél, vagy másnap reggelre meghozza az unix vagy a bárdy. a tesla alkatrészt meg majd küldik az usákok valamikor. addig gyalogkakukk vagy.soroljam még? úgyhogy az olcsóbb szerviz című mítoszt érdemes átgondolni még, és belekalkulálni minden más költséget is. nem csak annyiba kerül a szerviz, amennyi a számla sarkában van. egy egyszerűbb, tucattermék benzines karbantartása nagyságrendekkel egyszerűbb, mint egy villanyautóé. karbonvázas bmw? lol, sehol nem javítják, ha lezúztad, gtk, kuka.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Xbox Series X|S
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Androidos fejegységek
- Linux - haladóknak
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- War Thunder - MMO Combat Game
- További aktív témák...