Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #109 üzenetére

    Ahogy egy normál játékban a VR-ben is számít, hogy milyen terhelést kap a hardver. Az Oculus demók nem tipikus a terhelésre vannak fejlesztve, mert gyakorlatilag szinte nem mozog semmi, illetve a VR-hez szükséges 4xMSAA és 4xSSAA sincs rajtuk. Ezért olyan rondák a Riftben. Sokkal jobb példa a saját dinós demója, amely egészen más terhelés, mert rajta van minden, ami kell. És itt kezdődik a VR-nél a gond, hogy ehhez a szinthez már 10+ TFLOPS kell, és így is csak timewarppal van meg 90 Hz. Nélküle csak 50 Hz lenne meg. Brute force-ból ma VR-t nem lehet csinálni.

    Bocsánat, hogy nyers leszek, de annyit illene megérteni, hogy a virtuális valóság az sztereó 3D.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák