- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
ph A HW-Q990D/EN 11.1.4 csatornás, külön mélynyomóval megtámogatott termék.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ahogy egy normál játékban a VR-ben is számít, hogy milyen terhelést kap a hardver. Az Oculus demók nem tipikus a terhelésre vannak fejlesztve, mert gyakorlatilag szinte nem mozog semmi, illetve a VR-hez szükséges 4xMSAA és 4xSSAA sincs rajtuk. Ezért olyan rondák a Riftben. Sokkal jobb példa a saját dinós demója, amely egészen más terhelés, mert rajta van minden, ami kell. És itt kezdődik a VR-nél a gond, hogy ehhez a szinthez már 10+ TFLOPS kell, és így is csak timewarppal van meg 90 Hz. Nélküle csak 50 Hz lenne meg. Brute force-ból ma VR-t nem lehet csinálni.
Bocsánat, hogy nyers leszek, de annyit illene megérteni, hogy a virtuális valóság az sztereó 3D.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.