- Azonnali processzoros kérdések órája
- Autós kamerák
- Apple notebookok
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
ph Az Intel Z790-es és B760-es vezérlőkhöz jár az Intel Baseline profil.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Egon
nagyúr
válasz #65675776 #102 üzenetére
Igen, ez feltűnt nekem is, pl. itt... Le van írva, hogy nem a GW tehet a problémáról jelen esetben, de azért egy kis általános GW-fikázás jöhet ugyebár. meg végig kell nézni a topicot: a hsz-ek kétharmada GW (és nV) fikázás.
Mondjuk egy hozzád hasonló régi nV-hatertől nem is várok mást...[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
AAAgold
senior tag
szerintem viszont az ACU-nak nagyon komoly a látványvilága, a XVIII. századi Párizst szerintem nagyon jól hozza, a fények, a részletek és a hangulat terén is
talán pont emiatt ciki valahol, hogy pont a francia ubi a francia témájú résznél futott ebbe bele
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
-
Egon
nagyúr
LOL. Szerinted a konzolportokat nulláról újraírják?
Amúgy meg nyilván nem felmentés az Ubi-nak, ha erre gondolsz. Viszont a GW-nek semmi köze ahhoz, hogy sz*r. Ahogy a cikkben is szerepel egyébként.[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
#65675776
törölt tag
Ott sem azt írtam, hogy a tető a hibás, mert kiverik alóla a falat. Csak a GW halála pont a zártsága, és az emiatti optimalizálhatatlansága. Kb mintha eléd raknának egy 1000 eres kábelt, hogy kösd rá a másik 1000 eresre. De nem mondják el, hogy melyik kábel melyik ere mire való. Ha nem jól határozod meg mit mihez kell kötni, akkor szívás van. Persze benne van a lehetőség, hogy jól is sikerülhet, de ahhoz igencsak sok munka kell. Tehát ahelyett, hogy elősegítené a hatékony programozást, sokkal inkább nehezíti. Ha lennének szabványos ki és bemenetei, vagy legalább azok lennének dokumentálva, akkor persze más lenne a leányzó fekvése, sokkal könnyebben és hatékonyabban alkalmazható lenne. Más rendszereknél is vannak moduláris felépítésű megvalósítások, csak ott legalább tudod mit hova kell kötni, ezért működnek azok rendesen. Szóval maga az elképzelés igazából jó, csak nem pont a legjobb a tálalás.
-
Jack@l
veterán
válasz #65675776 #108 üzenetére
Hiába van nyitva amantli vagy a konzol api, ha ilyenek jönnek ki a gyárból. Ezt az "optimalizált" is nagyon túlmisztifikáljátok, ha van valami ami jól működik, elég gyors, ahhoz nem kell hozzányúlni. Nehogy azt hidd hogy manapság az 1-2 év alatt kifutó AAA-s játékon olyan hűdenagyon optimalizálnak kódszinten.
Inkább úgy mondanám, hogy kijavítják benne a nagy elcseszéseket.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
7time
senior tag
Viszont a GW-nek semmi köze ahhoz, hogy sz*r. Ahogy a cikkben is szerepel egyébként.
Itt már rég nem az a kérdés hogy kinek a hibája hanem hogy kiadtak valamit ami semmire sem jó.Jack@l
Ha valaki megoldja ugyanazon a vason a problémát akkor ez azt jelenti hogy te voltál a béna, vagyis jelen helyzetbe az Assassins készítői és egyben az Ubisoft is.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
szerintem egyszerűen benyomták nekik azt a dumát, hogy "túl sok időt/pénzt tettünk bele eddig, hogy csak úgy kidobjuk az egészet".
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
pakriksz
őstag
válasz #65675776 #88 üzenetére
Azért régebben nem kellett évente új játékot kiadni, ha törik ha szakad... régebben azért akkor adtak ki játékot, ha kész volt. A játékipar is a reklámok miatt ment el ebbe az irányba. Régen a játékosok egymás közötti véleménye számított, és a tesztelőké. Ma a hype.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
-
csongi
veterán
Nincs is hibas, hiszen a30FPS is elegendo egy jatek futasahoz!!!! Majdnem sikerult elerni Szanalom, es meg elorendeleseket vesznek fel? Hogy lehetett ezt igy elxarni egy fc3 utan?
-
7time
senior tag
Nagyon veszélyes játékot játszik az Ubi mert megszívatta a rajongókat a Watch Dogs játékkal és most az Assassins -al is, ha ezt így fojtatják hamar kiábrándulás lesz a vége, ezek nagy nevek amikkel nagyot lehet kaszálni de a bukta is legalább akkora.
-
Pipó
őstag
Írtam a Vista topikban is, de az már kihalt, így onnan nem várható már válasz. Valaki meg tudná mondani, hogy ezek az új játékok (AC, COD, FC4) amiknél hivatalosan nincs ott a vista64 támogatása, vajon fut rajtuk a játék? Valaki próbálta már? Elnézést az offért.
"Vannak győzelmek, amiktől jobban alszik az ember. És olyanok is, amik ébren tartanak." Broadchurch - Kis fekete szir-szar rózsaszín biszbasszal a tetején? - Az is vaaan!
-
-
veterán
válasz #65675776 #108 üzenetére
NV partnereknek és akik licencelik a GW-öt, jár a teljes forráskód és támogatás, tehát elmondják, hogy mit hova dugjál, vagy megcsinálják helyetted.
A GW-ön kb. 300 ember dolgozik az NV-nál, ami több mint sok GW-öt használó játék teljes fejlesztőgárdája, ezért elég valószínű, hogy jobban optimalizált, mintha saját maguk írnák nulláról az effektet.
-
haddent
addikt
Egy rakás szar a gameworks, csakúgy mint az nvidia összes drivere. Elzárkóznak, ők maguk kutyulnak valamit, majd használatra kiadják de se doksit, se specit nem adnak hozzá, belenyúlni meg lehetetlen el kell felejteni. Persze nyilván mindennek semmi köze a PS4 mélyintegrált apu -jához és annak igényeihez, erősségeihez.
Akkor ki a hibás? Végülis igazad van, nem az nvidia és a gameworks, mert ők dolgoztak vele, letettek az asztalra egy amúgy koncepció szinten szép és működő dolgot. Az a nem normális Ubisoft a hibás, aki ebben hisz és hagyta magát lepénzelni.Loha Tévedés. 300 ember azon dolgozik, hogy nvidia hardverre és nvidia koncepcióra optimalizálja a gameworksöt, csak ma (konzolon főleg végképp nem) rohadtul nem ez az igény.
Nem akarok vitába szállni, pc -én lehet vitatkozni, hogy melyik koncepció a jobb és melyik fog fölénybe kerülni, de a konzolháború már eldőlt mielőtt elkezdődött volna. Aki arra ki akarja adni a játékát, az ahhoz igazodjon
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Rosszul tudod, NV partnereknek és akik licencelik a GW-öt, jár a teljes forráskód és támogatás.
Many NVIDIA GameWorks components including tools, samples and binaries are freely available to all developers. For other binary or source code access please contact us at Game Works Licensing.
-
haddent
addikt
Mintákat és futtatható binarykat kapnak ingyen. A forráskódért fel kell venni a kapcsolatot, szó nincs róla, hogy ingyenes lenne. így lehet szépen megtévesztően fogalmazni
daa-raa pontosan.. A gameworks biztos tud baromi jó lenne, hatékony, szép és könnyen példányosítható, nvidia szakemberek által, nvidia hardveren nvidia reklámfilmekben. Kooperációra nem hajlandóak, specit nem adnak, kb. elvárják ,hogy reverse engineeringgel meg találgatással legyen hibátlan a játék egy tök más hardveren oszt csókolom
-
nyakdam
aktív tag
Valószínüleg nem a GameWorks a szar, azzal csak az a gond, hogy NV kártyákra optimalizált. De használatával biztos sok időt tud megspórolni egy kissebb cég. A GW szerintem Pc-re opimtalizált, így alapból nem kéne a konzolokra használni, itt ronthatta el az Ubi és lehet a GW az oka, hogy nem használták ki a konzolok integrációs képességeit. Spórolni akartak és ez lett az eredménye. Ha azt mondák volna, hogy PC-re írják a Unityt akkor nem fikáznák annyira őket, hogy nem sikerül a konzolport, de ők (gondolom marketing miatt, mivel PC-re kiadni valamit kissebb bevétel) azt mondták ez az új generációra lett írva.
Most már tényleg jó lenne látni valami olyat amit tényleg az új konzolokra írnak(és nem úgy mint az eddig megjelentek, hogy nagyrészt középkategóriás pc-ként kezelve). Csak kilehet hozni belőlük az 1080p-t. Elméletileg VGA-jának bírnia kéne.
-
haddent
addikt
Teljesen egyetértek. A Gameworks biztosan tud jól működni megfelelő kezekben, nvidia kártyán (vagy legalábbis nv koncepciók alapján). A konzolok nagyon nem ilyenek. Mégis ráeröltették, majd csodálkoznak, hogy hulladék lett. (Fentebbi példával élve a meglévő tető mellett konzolon van egy meglévő alap és nagyon nem passzolnak a vége egy ocsmány tákolt viskó lesz )
Az már más kérdés, hogy a PC -én is miért megy gányul, de ebbe már nem mennék bele mert majd jönnek a zöld lovagok fejünket venni egy rossz szóért is. De lemerem fogadni, hogy még ebből is lesz "kötés", pedig végülis egy rossz szó nem esett róluk csak a teljesen rossz felhasználásukról.
Addig biztosan nem látunk 1080p -t amíg egy direkt magasszintű, gyors programozást elősegítő framework-kel (GW) dolgoznak, amit egy másik gyártó, másik koncepcióra és hardverre talált ki.Loha Ezt értettem, de amit te idéztél, az alapján nagyon nem egyértelmű, hogy a licenszelőknek járna a forráskód. Ott az áll, hogy vegyék fel velük a kapcsolatot. Ha valóban teljesen ingyenesen odanyújtják a kezükbe, akkor ezt miért így fogalmazták meg?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
NV partnereknek és akik licencelik a GW-öt, jár a teljes forráskód és támogatás.
Szó sincs róla, hogy mindenkinek ingyen járna a forráskód.Azt honnan veszed, hogy az AC esetében a konzolokon fut bármilyen GW kód? Az NV szerint ezek PC exkluzív effektek...
[ Szerkesztve ]
-
pakriksz
őstag
"A GW-ön kb. 300 ember dolgozik az NV-nál, ami több mint sok GW-öt használó játék teljes fejlesztőgárdája, ezért elég valószínű, hogy jobban optimalizált, mintha saját maguk írnák nulláról az effektet."
Te ugye még nem programoztál?
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
7time
senior tag
Az NV szerint ezek PC exkluzív effektek...
Miről beszélünk, ez egy konzolra készült játék ami konzolon sem működik, amit az EA a BF4 keservesen de nagyon jól megoldott az Ubisoft teljes egészében belecsődölt, el lehet ezt magyarázni hogy nem tudták meg stb. de ki hiszi el, a konzolgyártók kérték a vasat az AMD -től meg is kapták innentől lehet sírni hogy nem tudták mire számítsanak úgy sem hisszük el, amúgy meg teljesen érthető hogy az Ubit az Nvidia tartja el innentől meg minden félreértés meg van magyarázva, persze az EA -t meg az AMD pénzeli csakhogy most az Ubi játékai mondanak rendre csődöt így normális hogy őket szapulják még a tőzsdén is 9% esett a részvényük ami azért már jelent valamit.
[ Szerkesztve ]
-
pakriksz
őstag
én kérdeztem először, válaszolj.
Egyébként nem AAA játékfejlesztő vagyok, csak sima programozó(furdalna is a lelkiismeret ha olyan félkész tákolmányokat kéne kiadnom a kezeim közül mint az AAA játékok ). Még egy vállalati szoftvernél is csak nagyon ritkán optimális az ilyen összelegózott kód, hát még egy játék 3D motorjánál ahol mindenféle dolgot millióképpen lehet megoldani, és a shaderek felépítése erősen összefügg a motor felépítésével. Vannak a GW-n kívül is sok ember által összehozott shaderek, kész effektek, modulok, de még is még a free játékfejlesztők is maguk írják meg ezeket, mert úgy optimális, és úgy nincs kompromisszum. Maximum kisebb eljárásokat copy pastelgetnek.[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
veterán
Ubisoft a kiadó, a fejlesztő pedig az Ubisoft Montreal, de részt vett benne az Ubisoft Toronto, Ubisoft Singapore, Ubisoft Quebec stb. tehát teljesen saját projektről van szó. Az Ubisoft szánt X összeget a fejlesztésre, meg Y összeget marketingre a saját zsebéből, aztán elsiettették a dolgot, hogy a karácsonyi szezonra kint legyen a játék, és ez lett a vége. Ezt senkire nem kenhetik, csak magukra.
AAAgold: A "forráskód" alatt, forráskódot kell érteni szó szerint.
GameWorks FAQ:
Nvidia: Developers can now license the right to see source code on GameWorks libraries in a standardized fashion (before March this was apparently handled on a case-by-case basis). -
Psych0
őstag
Ezeket elnezve mostmar nagyon orulok, hogy pihentetik a PoP szeriat. Szerencsere azokat meg akkor csinaltak, amikor az Ubisotft meg adott a minosegre es a sztorira. Remelem addig nem nyulnak hozza, amig meg nem javul a hozzaallasuk.
"As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1."
-
Jack@l
veterán
Hagyajad, nem értik meg, mert Abu mást mantrázott nekik és nehéz feldolgozni a tényeket.
Azt se értik meg, hogy ha netán zárt lenne egy jó rendszer, az rohadtul nem baj, mert csak akkor akarna szenvedni egy api átírásával az ember, ha az nagyon szar vagy új feature-ökre lenne szüksége bele.
Most éppen ebbe lehet belekötni nv-éknél, hogy mért nem nyílt a forrás. Ha cég lennék és millió dollárokért fejlesztenék egy szoftvert, ami segít több kártyát eladni, én se adnám ki díszcsomagolásban a konkurenciának az biztos...[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Fontos amúgy meglátni, hogy az Ubisoft alapvetően másképp működik, mint az EA. Rengeteg erőforrást elpazarolnak azzal, hogy nincs egy kiemelt technológiájuk, hanem ötfelé oszlik el a figyelmük. Ez olyan dolgokhoz vezet, hogy rengeteg fejlesztést nem tudnak áthozni PC-re.
Van két nagy fejlesztésük idén, a multi-view DO és a HRAA. Ezeket megkapta a Far Cry 4 PS4-en, de az Xbox One-ból a HRAA már kimaradt, míg a PC-n egyik sem elérhető. Ide a Far Cry 4 SSBC/HBAO+-t és szimpla SMAA/MSAA-t használ (Xbox One SMAA-t kapott). Ezek rosszabb minőséget képviselnek, mint a MVDO és a HRAA. Szóval az Ubisoft a saját kutatását a konzolra hegyezi ki, vagyis a PC-be alternatív forrásból kell effekt. Akár a konzolosnál rosszabb minőségű is megteszi, de jobb legyen annál, mint amije az Ubinak van ide.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
"Akár a konzolosnál rosszabb minőségű is megteszi, de jobb legyen annál, mint amije az Ubinak van."
Mi van ha a konzol nem bír el egy effektet, mert mondjuk becsuklik a játék 20fps-re, akkor meg a pc-snél rosszabb minőségű is megteszi?
Annyira túl van már hypeolva a konzol, hogy öröm lesz nézni ahogy a bepalizott tulajok verik az asztalt fél év múlva, mikor már alig jön ki játék 30 fps felett rá.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Far Cry 4 az Ubi első fejlesztése, amely ténylegesen használja a low-level hozzáférést. A multi-view DO-t azért alkalmazzák, mert párhuzamosan fut le számos más számítással. Tulajdonképpen van egy 3,5 ms-nyi időalap arra, hogy a multi-view DO eredményt adjon. Tehát ha ez az effekt 3,5 ms alatt lefut, és lefut, mert 2,4 ms-ot mértek rajta, akkor gyakorlatilag csak rákerül a játékra, de nem befolyásolja a futtatási sebességet. Ezek azok az apró dolgok, amelyeket tud mindkét konzol, csak nem igazán nyúltak még hozzájuk.
A HRAA pedig alapvetően egy analitikai élsimítás. Ezen a vonalon rengeteg kutatás volt régebben, és most látszik a haszna. Az analitikai élsimítások célja olyan extrém minőség elérése, amit ma csak downsamplinggal lehet teljesíteni, de eközben FXAA szintű legyen a terhelése.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Ez nagyon dicsértes, de vajon szebb lesz konzolon a játék és gyorsabban fut majd mint pc-n? (költői volt a kérdés)
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem összehasonlítható, mert PC-re nem menthetők át azok az effektek, amelyeket a Far Cry 4 PS4-en futtat. Viszont ezek helyettesíthetők lennének, mert természetesen PC-n is lehetséges lenne valamilyen DO rendszer, amely több nézőpontból számol, vagy a HRAA ugye kiváltható azzal, hogy a PC-s port felbontását a natív 2,5-szeresén számolják, és azt skálázzák vissza 1080p-re. Viszont ezek brutális teljesítményt igényelnek.
Az Ubi még a MVDO-n belül is trükköz. A drága rsqrt utasítás helyett a Quake 3 fény- és visszaverődés számításához alkalmazott 0x5f3759df trükköt vetették be a GPU-n. Így sokszorosára gyorsult az egész számítás.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
pakriksz
őstag
1 éve is ezt mondtad, de még mindig nem verik az asztalt. Főleg hogy a többségnek fel sem tűnik a 60 fps (főleg hogy a konzolos játékok eddig is hagyományosan 30 fps-el mentek generációk), azért mert nem látják, vagy mert a tv úgy is interpolál 60-ra.
De nem tudom mit vergődtök, a pc-s 60 fps is általában azt jelenti hogy 0-60 fps random directx alatt. Talán ha nyilvánossá tennéd a 8000 draw call @ 60 fps instancing és batching nélkül eljárásodat akkor jobb lenne
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Jack@l
veterán
válasz pakriksz #145 üzenetére
Igazad van, igényteleneknek jó az. "Film effekt" meg 720p...
Bár nem egészen ez lett beígérve, mint világmegváltó felépítés és fejlesztőeszköz.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
pakriksz
őstag
azt a világmegváltó felépítést ki is kéne használni, ami prevgen nextgenre tákolással, és pc verzió konzolra portolásával nem fog menni...
Azért még is csak összehozott egy két fejlesztő 1080p 60 fps játékot ps4-re, úgyhogy valszeg nem a géppel van a gond, amikor ez más játékoknál nem sikerül...[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
wolfman
veterán
Ha valaki nagy hévvel és boldogsággal főz rozsdás lábosban bablevest négy marék szarral jól szétkeverve, majd az emberek örömmel veszik/eszik, majd evés közben rájönnek, hogy ez nagyon rossz ízű, de mindig várják a következő főzetet, akkor ott nem a szakáccsal van a gond. Alapvetően nem kéne merni a sz@rfőzetből senkinek és akkor a szakács is rájönne, hogy nem jó az amit csinál.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
Jack@l
veterán
válasz pakriksz #147 üzenetére
Várom a halomszámra megjelenő 1080p 60 fps-es aaa-s játékokat a jövően, ami persze szinte ugyanúgy néz ki mint pc-n
Lehet nem kéne az optimaliztációt összekeverni a gyenge hardver határaival. Persze most UBI esetében szimplán szarul van megírva mindenplatformon a kód, de lesz még jócskán butítás más fejlesztőnél is.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
mrhitoshi
veterán
Persze, mert ez így működik.
Nem tudom, hogy feltűnt-e már az a tény, hogy ami konzolon szarul fut, az PC-n is ótvar szar, viszont ami konzolon jól fut, az nem biztos, hogy PC-n is jól futna.
Másrészt nem az eddigi fejlesztőktől kell várni a next-gen játékokat, mert mint ilyenek, még nem léteznek. Ki kellene már lőni a prev-gent, és next-genre kellene koncentrálni a fejlesztőknek, ami valószínűleg még 1 év.
Viszont a Naughty Dog-ra érdemes lesz figyelni.és +1 erre: Azért még is csak összehozott egy két fejlesztő 1080p 60 fps játékot ps4-re, úgyhogy valszeg nem a géppel van a gond, amikor ez más játékoknál nem sikerül...
Gondolom ez a lista totál elkerülte a figyelmed: [link]Illetve ahogyan én látom a piacot, inkább a PC-sek vergődnek mostanság, mintsem a konzolosok. Nincs itt semmiféle hype, maximum ellenhype.
Én inkább attól félek, hogy a buzi folytatások, és az inkompetens fejlesztők megölik a piacot, mert képtelenek jó játékot jó minőségben összerakni. Ez nem csak az Ubira vonatkozik, hanem az összes
fejlesztőre. [link][ Szerkesztve ]
PS4
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-