Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz #65675776 #108 üzenetére
NV partnereknek és akik licencelik a GW-öt, jár a teljes forráskód és támogatás, tehát elmondják, hogy mit hova dugjál, vagy megcsinálják helyetted.
A GW-ön kb. 300 ember dolgozik az NV-nál, ami több mint sok GW-öt használó játék teljes fejlesztőgárdája, ezért elég valószínű, hogy jobban optimalizált, mintha saját maguk írnák nulláról az effektet.
-
veterán
Rosszul tudod, NV partnereknek és akik licencelik a GW-öt, jár a teljes forráskód és támogatás.
Many NVIDIA GameWorks components including tools, samples and binaries are freely available to all developers. For other binary or source code access please contact us at Game Works Licensing.
-
veterán
NV partnereknek és akik licencelik a GW-öt, jár a teljes forráskód és támogatás.
Szó sincs róla, hogy mindenkinek ingyen járna a forráskód.Azt honnan veszed, hogy az AC esetében a konzolokon fut bármilyen GW kód? Az NV szerint ezek PC exkluzív effektek...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Ubisoft a kiadó, a fejlesztő pedig az Ubisoft Montreal, de részt vett benne az Ubisoft Toronto, Ubisoft Singapore, Ubisoft Quebec stb. tehát teljesen saját projektről van szó. Az Ubisoft szánt X összeget a fejlesztésre, meg Y összeget marketingre a saját zsebéből, aztán elsiettették a dolgot, hogy a karácsonyi szezonra kint legyen a játék, és ez lett a vége. Ezt senkire nem kenhetik, csak magukra.
AAAgold: A "forráskód" alatt, forráskódot kell érteni szó szerint.
GameWorks FAQ:
Nvidia: Developers can now license the right to see source code on GameWorks libraries in a standardized fashion (before March this was apparently handled on a case-by-case basis).