- Fujifilm X
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Melyik tápegységet vegyem?
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- OLED TV topic
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Mutatós, alsópolcos Axon 60-ak mutatkoztak be
ma Nem a kormányzati és vállalati felhasználásra szánt Axon 60 Ultra az egyetlen modell a szériában, a ZTE alulról építi a kínálatot.
-
Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
ph Bővülnek és változnak a követelmények, illetve a hitelesítési teszt is fejlődik.
-
The Witcher 3 REDkit - Megjelenési dátumot kapott a modszerkesztő
gp Nemsokára még egyszerűbb lesz extra tartalmakat gyártani a játékhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#65675776
törölt tag
Nekem a GameWorks-ről mindig a Legényanya "Visszük be a fényt a házba" jelenete ugrik be... Most az Ubinak sikerült szépen kiütni az összes falat.
-
pakriksz
őstag
bírni bír ha rendesen programoznak rá
Konzolon indie játéknál használják a magas szintű apit maximum. Ez kész hogy ezek a retardáltak képesek voltak egy rendes fullos játékban is ezt megtenni
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
westcoastog
veterán
válasz fasterware #48 üzenetére
Én az vagyok, voltam, könyvek is megvannak, de már nem tudom komolyan venni ezt a sorozatot, érdekelt volna a háttértörténet lezárása, a világ megmentése, semmi, legalább ha egy tisztességesen optimalizált játékot kiadnának, de nem, majd megveszem 3k-ért akciósan 2 év múlva.
Az ac az első résztől a revelationsig volt ac, onnantól nem érzem a sorozat iránt azt e lelkesedést és rajongást mint amit az első 4 részért éreztem.
-
mrhitoshi
veterán
Az Assassin's Creed Unity teljesítménye kapcsán már mindenre mutogatnak a dühös felhasználók
Ja, csak magukra nem. Ha nem vennék meg az emberek ezt a trágyát, akkor egyből felismerné az Ubi, hogy ez így nem megy. Tiszta szívből remélem, hogy belefulladnak a trágyadombjukba.
[ Szerkesztve ]
PS4
-
Hiftu
senior tag
Mai kérdéseim:
Vajon az AC:unity review embargo miért lett a megjelenés után 12 órával feloldva csak?
Vajon mikor kezdi el perelni a céget egy csapat amerikai vásárló?
Vajon miért nem hibás egy módszer (GameWorks), ha csak nagyon nehezen lehet vele használható játékot építeni?Tessék mondani, lehet itt hazudni? - Kaszt: Decker, Faj: Troll, Működési Terület: Prohardver
-
Chp
őstag
"Az NVIDIA is hivatalosan azt javasolja a GeForce GTX 680 VGA-t birtokló ügyfeleinek, hogy minden effektet kapcsoljanak ki, különben nem lesz meg a játszható sebesség." Az konkrét.
-
félisten
Én is ezen akadtam ki a legjobban. Vegyél egy 90 ezres kártyát ami ajánlott , és azon kapcsolj ki amit lehet,hogy tudj játszani ezzel az izével.
Ebben az a durva, hogy ezt van pofájuk leírni érted? Mi járhatott az elszállt kis agy kurkász fejében annak aki ezt megálmodta és leírta?? LOL .[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
jedis
senior tag
Én meg kis naív azt hittem, hogy ezek a minimum gépigényeket a felhasználók visszajelzéseiből rakták össze ! Mondom rákeresek már a hivatalos PC-s kiadásra, és megnézem !
Jááááááááááááááááá more !!! Nejeeeee, csajeeeeeee ! Ossssz tényleg !
Én egy 8000 lélekszámú keleti kisvárosban élek , és nagyjából ismerem az osszes HC gamer-es tagot, kb 100 fő ! Ebből a 100-ból max 10-ünknek indulna el minimumon !!!
No jó !!! Ebből a 10-ből 2-nek Mediumba !!!!! ( sajnos én nem vagyok a 2-őbe, pedig per/pill jó 250-et ér a masinéria, monitor nélkül )
BIGFAKKK UBI !!!
[ Szerkesztve ]
Ha az autópályán haladván, egyszer csak vészjósló mennydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hidd azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !
-
félisten
Tegyük hozzá, nem azért mert annyira durván néz ki a játék vagy korszakalkotó filmszerű grafikával találkozol, hanem azért , mert egy rakat trágyát képesek voltak megalkotni a magukat programozóknak nevező valakik, és kiadni a magukat kiadónak nevező valakik.És ez igaz mind a konzolos verzióra, mind a PC-re.( 19 FPS PS4 Ezt hogy nem látták amikor kiadták? Vagy megbeszélték : " Hé John a PS4 verzió néha csak 19 FPS-t tud nem gond ? Áh nem. Tök jók vagyunk, kiadjuk, úgy is megveszik.Látod a Watch Dogsal is 3 hétig vezettük az eladásokat pedig az is trágya lett. Jól dolgoztál, most menj ülj be a kis Lambódba azt pihenj egyet. )
Ezt ráadásul szégyen nélkül ezt le is írják. Ez az egész volt talán az eddigi legnagyobb névre alapuló " úgy is eladja a neve " lehúzás, mert még én is hátast dobtam azon, hogy főműsoridőben az RTL 2-n Assasin Creed reklám fusson.Hajrá!
Arról már ne is beszéljünk, hogy ilyenkor a torrent huszárok milyen jókat röhögnek a markukban azokon , akik képesek voltak előrendelésben , akár special edition megvenni mondjuk 2x ezer forintért, vagy a simát 15 ezerért.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
#52815360
törölt tag
Most őszintén, volt aki nem erre számitott?
-
Ed3r_X_
nagyúr
Na persze, fogom én ezt még Highon játszani egy GTX 670-nel is
Kb a 10.-ik update után
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
Chp
őstag
"Mi járhatott az elszállt kis agy kurkász fejében annak aki ezt megálmodta és leírta?"
Nyilván valami tudatmódosító. Gyanítom.
Ed3r_X_
A mai napig nem tudom elfogadni és megszokni, hogy XY-számú update után játszható csak egy játék. Azért régen, mikor kijött egy Quake, Unreal, Age of Mythology, F.E.A.R meg a végtelenségig sorolható é'csanyám kínja, volt 1-2 patch hozzá, melyek elhanyagolása esetén SEM volt probléma az adott játékkal, és a mai update-ekkel ellentétben opcionális és ajánlott, de semmiképp sem kvázi létfontosságú volt ahhoz, hogy élvezhetően fusson az adott játék. Szomorú, hogy manapság így mennek ezek a dolgok, nem tudom kit kéne ezért hibáztatnom, de valahányszor ilyenbe ütközök, csúnya anyázások tudnak rámtörni.
Szerk.: Az Alice Madness Returns a kedvencem - irónia nélkül -, egy deka javítás nem jött ki hozzá és gyönyörűen működik.
[ Szerkesztve ]
-
Ed3r_X_
nagyúr
Én se. A DLC-ken vagyok még kiakadva, pénzért adták. Akkor a Call of Duty 1.3-as patch pl. miért nem volt fizetős? Belekerült pár map, kérjünk már érte mondjuk 2000Ft-ot. Vicc.
A régi játékok, a F.E.A.R is amit említettél, nemrég játszottam vele megint, mai napig semmi baja, bugja nálam, és már nem is XP, hanem Win7 alatt futott.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert ha kikapcsolod az effekteket, akkor ugyanúgy rossz marad a játék. A bekapcsolt GameWorks effektek csak a megszokottnál jobban lezabálják az fps-t. Nyilván ennek oka az, hogy kész tetőhöz kell falat építeni, ami nehéz. De, és ez nagyon fontos, az Ubisoft tisztában volt azzal, hogy a GameWorks nem az optimalizálásról és a jó sebességről szól. Mindenki tisztában van vele, aki ezt használja. A nagyok pont azért nem használják, mert nem lehet normálisan optimalizálni az ilyen „fekete dobozokat”. Ez tehát mind a döntés része, és ha valaki dönt, akkor viseli annak a felelősségét is. Tehát akárhogy rágod, minden szempontból az Ubisoft van a problémás középpontjában.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nubreed
veterán
válasz fasterware #48 üzenetére
Én játszottam többel is, de nem az összes résszel és eddig pont azokat sikerült kifognom, amik úgy ahogy rendben voltak. Pl azt ezt megelőző, IV. rész Black Flag nem volt így elcseszve optimalázóc szempontjából és a kalózkodást illetve a tengeri részeket nagyon szerettem benne. Kár, hogy ezekkel a baromságokkal elriasztja a sorozat rajongóit is az ubi. Ezt most biztos nem fogom megvenni, vagy majd akkor max ha 7 euróért lehet kapni akcióban és kint vannak már az optimalizált patchek (ha egyáltalán lesz ilyen).
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
félisten
Szerintem ebben nincs igazad. Maga a stúdió is legalább annyira hibás. Aki készítette a játékot és a kivitelezésért felel nem hibás? Hisz ez a szakmájuk, ebből élnek. Tök mind1 ki a kiadó, ha egy ilyen pocsék valamit alkottam, akkor nem nevezem magam játékésztőnek és programozónak és nem adom oda a rajongóknak.mert ugye élnek még mesteremberek akik bármi áron azt mondják hogy sz@rt nem adok ki a kezem közül... ha meg kiadónak nevezem magam akkor nem adom ki így ebben a formában a játékot.( lehet itt tetőről beszélni, meg stb, de ez minket végfelhasználókat nem érdekel sajnos. )
Tehát szerintem 50-50 % a hiba és ebből tetszőlegesen le kellene vonni azt a százalékarányt, amiért azok felelnek, akik rohannak megvenni ezeket a félkész játékokat, és ezzel támogatják az Ubisoft féle kiadókat arról, hogy jó döntést hoztak ezzel az átvágással.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
a szoftverfejlesztes alapvetoen mernoki / tudomanyos terulet.
a mesteremberseg jo dolog, csak eppen a gyakorlatban vannak olyan faktorok, mint fejlesztesi ido, time to market, fejlesztesi koltseg, varhato bevetel. barmi aron egy mesterembernel azt jelenti, hogy mondjuk dolgozik ket hetet egy helyett, szoftverfejlesztesnel ez analogiaval dolgozik az egesz csapat egy het alatt ket hetet (time to market), kozben rajon hogy par dolog nem ugy van ahogy terveztek szoval ket es fel hetet, a vegen pedig szembesul par problemaval amiket ugyan az elejen felmertek, de mivel hasonlo technologiat nem hasznaltak ezert a hatasukat alulbecsultek. szoval ott allnak a deadlinenal, 1 het alatt 2.5 heti munkaval, es igazabol ujra kene az egeszet kezdeni...
amivel buknak a time to marketet, a bevetel tartasahoz meg vagy majdnem duplaannyit kene eladni, vagy dragitani kene a cuccot (ez meg mar kozgaz). plusz az egesz fejleszoi csapat kimerult, mert kemenyen dolgoztak.
namost, itt viszont nem egy hetrol beszelunk, hanem 2-3 evrol, jellemzoen 20-160fos csapatokkal.
heti 100 ora munkat kb harom hetig lehet birni de utanna kokemenyen visszaut es kb 2 hetre elore kell tervezni, hogy az ember mikor vesz kajat. heti 80 ora fole huzamosabb ideig felesleges menni, az ember ugyse vegez tobb munkat, max tovabb ul ott (nem reprezentativ, akademikusokon vegzett felmeres, viszont lefedve kezdo gyakveztol a vilagszinten top professzorig minden szintet). viszont a heti 70-80 ora tobb honapig / 1-2evig veszelyes zona, nagyon masra munka mellett nem lesz ido, ertsd privat elet gyakorlatilag hatterbe szorul. namost, ezt egy ideig lehet a munkavallalok turik, de nem a vegtelensegig, es a projekt megsinli.
foleg fiatalabb programozoknak jellemzo, hogy hajlandoak ejjel-nappal kodolni, de ez az idoszak altalaban lecseng. vagy lesz mas aktivitas, vagy total kiegnek.
btw, ha dolgozol, akkor ha a vezetes folotted rossz dontest hoz, akkor hajlando vagy (tovabbra is a 40oras fizetesedert) 80 orat dolgozni hetente mondjuk harom honapig, hogy mesteremberkent ne adj ki rossz melot a kezedbol? ha erre nemmel valaszolsz, akkor ilyen alapon miert kritizalod a programozokat? ha ellenben nem dolgozol, akkor majd ha tapasztaltabb leszel meg fogod erteni, hogy mirol beszelek...
--
applikalva a jelen peldara: a jatek rossz, de valszeg a kozgazert felelos reszleg ugy hatarozott, hogy meg mindig jobban megeri igy kiadni a jatekot, mint megprobalni rendberakni es utanna eladni. arcvesztes van, de alapvetoen az arcvesztes is -penzugyileg- kalkulalhato faktor. a tanulsag max nekik az, hogy alulbecsultek a GameWorks hatasat, kovetkezo alkalommal meg remelhetoleg tanulnak a hibajukbol.
ez mondjuk azokat nem fogja meghatni akik megvettek, de erre meg az a potencialis megoldas, hogy nem rendelunk elore semmit ha nincs review.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
félisten
Amit leírtam , a mesterember dolog átvitt értelembe volt, teljesen tisztában vagyok alapvető közgazdasági dolgokkal. Ezzel szemben hetente jelennek meg nem a Gameworks által megalkotottés az Ubisoft gondozásában kiadott játékok, amik ezerszer jobban megírt és optimalizált játékok pedig kevésbé pénz bő kiadók és kevésbé hypeolt nevekkel kell dolgozniuk,ráadásul az árbevétel sem garantált, szemben ezzel a címmel. Valószínűleg ugyan úgy gazdasági érdekkel vezérelve mint a jelen esetben. Rájuk értettem a mesterember kifejezést. Ez amit felvázoltál abban erősít meg, hogy ez teljes egészében programozói és kiadói "bűncselekmény" semmi más. Felesleges mentegetni őket, mert nincs miért.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
van baj a jatekkal? igen.
kotelezo megvenned? nem.
buncselekmeny? nem
---
szoval higgadj le. ha elorendelted, akkor kovetkezore ne tegyel igy (nekem az FC4 elorendelesem majdnem bukott az AC miatt, pedig nincs ACm es nem is szandekozom megvenni), egyebkent meg ne vedd meg. ha eleg sokan nem veszik meg a bajok miatt, akkor kovetkezo alkalommal egy ilyen dontest mashogy sulyoznak, hogy biztos megeri-e.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
félisten
Nincs miért lehiggadnom , én nem vagyok ideges.Ahhoz szólok hozzá és arról beszélek, amiről szól maga a cikk, semmi másról. Attól hogy valamit nem veszek meg, lehet róla véleményem , mint ahogy van is. Nem rendeltem elő, csak gondolkodtam rajta, mert baromira érdekel a story és szeretem az eddigi részeket a 4. részig bezárólag.
Egyszerűen nem értek egyet ezzel az üzletpolitikával , meg még rajtam kívül pár ezer felhasználó és tesztelő, cikkíró. Éppen ezért nem tudom elfogadni azt sem, hogy próbálod megmagyarázni mennyi mindennek kell szegényeknek megfelelniük. határidők , elvárások stb.( nem mellékesen ez így van minden egyes ember munkájában ) Csak itt jelen esetben a legfontosabb , a felhasználóknak való megfelelés maradt el. szorult háttérbe. Amúgy megkérdezném ,hogy te minden leírt szót szó szerint veszel ? "Bűncselekmény" idézőjelben. nem PTK ra gondoltam természetesen. hanem arra hogy félrevezetik és kihasználják a játék fogyasztóit, rajongóit . Félkész és hibás terméket értékesítenek. A legújabb patch miatt most éppen az online felület nem működik sok felhasználónak. szóval még a javító patch is újabb hibákat hoz elő. szuper!FC4 megrendelve nálam is most rendeltem meg mikor olvastam a pont számokat az előbb a hírnél
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Ed3r_X_
nagyúr
Régen miért nem volt ez? Régen miért tudtak olyan játékokat készíteni, ami nem hemzsegett a bugoktól?
Akkor is határidős volt szerintem, csak akkor nem a profitért ment minden szerintem, hanem a játékosokért is.
Aztán milyen sikeres játékok jöttek.
[ Szerkesztve ]
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
TTomax
nagyúr
-
Ed3r_X_
nagyúr
-
schwartz
addikt
Adjanak ki demot. Vagy adjanak ki letoltheto teljes verziot ami egy-ket ora jatekido utan kerje csak az aktivalast. (ugy eldontheted, hogy megeri e vagy sem a penzet) De igy elmehetnek a sunyiba... Az ilyen szemetbol meg a viragboltit is kar kiprobalni.
If he dies, he dies.
-
Hiftu
senior tag
Bocsánat, nem vagyok se AMD se nVidia párti és/vagy ellen.
Nem akarom kiforgatni, hogy akkor most az nVidia az oka.
Ha jól értem a GameWorks csak pár ki-be kapcsolható építőkocka, de a játék motorja ezek nélkül is szar.
Tehát az UBI false advertising-ot (nem tudom magyarul mi a szép kifejezés erre) művel azzal, hogy kiadja a játékot ilyen állapotban.Más:
Az optimalizálatlanságot én most speciel nem a fejlesztőkre verném rá.
A fejlesztő akár évtizedeket is elvan, hogy a legjobb kódot kihozza.
A kiadó az, aki kihúzza az aktuális a buildet a progressből és kiadja.
Nagyon sokszor nincs sok döntése a lent ülő programozónak.[ Szerkesztve ]
Tessék mondani, lehet itt hazudni? - Kaszt: Decker, Faj: Troll, Működési Terület: Prohardver
-
Nezd, nekem se tetszik az uzletpolitika, en se veszem meg. Elorendelni eleve nem szoktam pont amiatt, hogy nem tudom kiprobalni, nem ismerem a minoseget*. Ha nincs review az NDA lejarta elott, akkor pedig biztos nem rendelek elo. Olyanra is volt pelda, hogy annyira nem ertettem egyet egy adott kiado uzletpolitikajaval (a DRMjuk megolte a dvdiromat tobbek kozott), hogy negy ev alatt egy jatekot vettem toluk, az is veletlenul mert belefutottam a learazasba es otthon tunt fel, hogy sikerult megszegnem a bojkottot (nem kalozkodom, total kihagytam az osszes cimuket).
Masik oldalrol viszont programozni is egy munka, ha te nem dolgozol 80 orat egy 40oras munkaheten hogy "mesterember" legyel, mastol se vard el. Csak azert mert az ember valamit szeret es tortenetesen azzal dolgozik, attol meg pl lehet a csaladjaval is akar tolteni idot. Es ha jatekfejlesztesnel ez nem megoldhato, akkor keres masik ceget.
*Far Cry 4 elegge a haromra epul, de ilyet evente max ketszer csinalok
Ed3r_X_: regen azert volt minden jobb, mert a 80as evekben egy ember harom het alatt osszerakott egy jatekot (Carmack egy ejszaka alatt osszerakott egy mario klon prototipust), a 90es evek elejen par het / honap meg eleg volt egy kis -10-15fos- csapattal, utobbi kb egy standard egyetemi 15kredites projekt meretevel er fel. vagy egy teljes indie kiadoeval.
jelenleg tobb eves projektekrol beszelunk, adott esettben 100-200 emberrel is aki a projekten dolgozik. ugy, hogy csak sejteni lehet a hardver fejlodesi iranyat ami nem biztos bejon, tetejeben kell massziv halozati kod, van csomo hardver, adott esetben kell tobbszalusitas. a jatekok irdatlanul megnottek.
Gergosz2: repulesnel ilyen van, ott pl MCDC coverage kotelezo.
btw, oke ha mondjuk negy evet kell varni egy uj jatekra egy ev helyett, es kifizetnel mondjuk negyszer annyit egy uj jatekra, hogy megkapja a certificatet? vagy oke hogy akkor innentol sokkal kisebb, featureokban szegenyebb jatekok vannak?
hasrauteses a szorzo, csak erzekeltetni van ott
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Gergosz2
veterán
Hát a fene tudja , hogy ez bűncselekmény-e , de én úgy gondolom valami ellenőrzés nem ártana már a játékpiacra. Konkrétan nem tudom, hogy nézne ki , de kéne valami kontroll, hogy akárhogy, akármilyen minőségben ne lehessen kiadni egy játékot.
Ha ilyen félkész a termék akkor a kiadó 72-es betűmérettel írja rá a dobozra, vagy jelenleg meg 5 warning ablak vásárláskor és a játék indításakor, hogy sok jóra ne számíts még, nincs kész a játék. Vagy alapból nem kéne engedni , hogy megjelenhessen egy játék ilyen formában.
Nokia 6030 Hardcore User // I Panic Restaurant by Taito
-
AAAgold
senior tag
"Régen miért nem volt ez? Régen miért tudtak olyan játékokat készíteni, ami nem hemzsegett a bugoktól?"
mert most már messze komplexebb dolgokról van szó - jelen esetben pedig emellett messze tovább mentek, mint amit a saját határaik engedtek volna - persze, ez is egy saját hiba, hisz ha nem így állnak neki az elején, akkor a meglevő hw-eket sokkal jobban ki tudták volna használni
az eddigi gyakorlatuk úgy tűnik, ennél a játéknál végérvényesen megbukott
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
-
7time
senior tag
Mindenki tudta hogy Low Level nélkül ez nem fog menni és most az Ubi eljátssza hogy "bocsika nem gondoltuk", nyilvánvaló hogy az Nvidianak akartak kedvezni vele de valahogy nem veszik észre hogy maguk alatt fűrészelik az ágat, mégis hogy gondolták hogy egy 8 éves játékmotorral ez menni fog, a BF4 ennél sokkal komplexebb játék mégis normálisan fut konzolon és PC-n is, ezen kellene az Ubinál elgondolkodni.
-
félisten
Pár problémát látok a felvetéseddel. Azt hogy nem tudhatod ,hogy egy programozó 80 órát dolgozik e egy héten náluk. És mondjuk nekem 20 éve nem volt ilyen álomhelyzetem, ami 40 órás munkahetet engedélyezett volna,de szerintem van így még pár százezer ember, akár a tecsóban árufeltöltőként vagy bárhol. Én ha nem jól végzem a munkámat ugyan úgy kirúgnak, számon kérnek, vagy a benzinkutast , vagy a gyári összeszerelő munkást is. Ha silány munkát végzek keresnek helyettem mást. Mint írtam, van jó pár játékfejlesztő cég, akik nehezebb körülmények között kevesebb pénzért ennél kevésbé neves játékokkal foglalkozhatnak,mégis megugorják a kötelező mércét, vagy legalább is nem egy ilyen bughalmazt pakolnak eléd. Ez a problémám. Ez egy lehetőség volt a gameWorksnak , hogy bizonyítson, hiszen egy A+ címet kaptak kézbe, hatalmas rajongótáborral stb. Azért egy Assasin Creeden dolgozni bármilyen programozónak, egy hatalmas lehetőség, bárhonnan is nézem a helyzetet. El hiszem én , hogy az Ubi nyomására adták ezt így ki, de nem szabadott volna. Ebben teljesen egyetérthetünk.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Egon
nagyúr
Hihetetlen ez a "színvonal", ami itt megy...
Leírom újra, lassabban, hátha átjön:
Ez a játék konzolon is gyökkettővel fut!!!!négynégynégy!!!Nagyon ravasz húzás az Ubitól, hogy még konzolon is az nV-nek kedveznek, nemde?!?!
Hihetetlen, hogy a GameWorks még konzolra is beette magát..."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen. Ha kikapcsolod az effekteket, akkor is rossz. Tehát ezeknek az effekteknek a játék rossz állapotához nincs sok köze, maximum még rosszabbá teszik. De nem kötelező ezeket bekapcsolni.
Nehéz jogilag megfogni az AC Unity-t. Eleve a PC-s verzióra rá van írva, hogy milyen gépet követel. És innentől kezdve a jogi felelősség a felhasználóé, hogy a gyengébb gépére megveszi. A játék más bugjaiért felelősségre vonható az Ubisoft, de ezek általában javíthatók, tehát pár patch és nem lesz több kritikus bug benne. Így pedig egy per nehézzé válik.
Az Ubisoft maga a fejlesztő is egyben. Teljes felelősséget vállal kiadói és fejlesztői szerepkörben. Az pedig alapvetően egy kiadói hiba, hogy évek óta félrefejlesztenek, és mindig arra a bizonyos csodameghajtóra várnak, ami sosem érkezett meg, és azután, hogy az MS tévedésnek aposztrofálta a deferred context koncepcióját nem is fog. Én alapvetően megkérdőjelezem, hogy egy programozó annyira buta lenne az Ubisoft technikai csapatában, hogy ne figyelmeztesse az Ubisoft vezetőségét, hogy az irány, amire ellövik a pénzt rossz. Az EA is elkezdte ezt az irányt, de leállították a kutatást, mert Johan Andersson mondta, hogy nem fog működni. Általában ezek a programozók hasonlóan képzettek, tehát az Ubisoft technikai csapata is hasonló következtetésre juthatott, csak a vezetőség nem hallgatta meg őket, és a munka folytatására utasították a programozókat.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz #52815360 #86 üzenetére
Nem olyan régre gondoltam azért.
Komplexebb, és lehet több éves projekt, de annyi más játék van ma is, ami össze tudtak hozni normálisra Legalábbis úgy, hogy nem kapott ilyen gépigényt, meg hasonló bugokat.
Na elvégre mindegy, most még nem veszem meg, majd ha kiforrta magát.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
#65675776
törölt tag
Akkor menyjünk csak 10 évet vissza a KotORII-ig. De akár az első részét is lehet mondani akár. Mind a kettő bugtenger. Ráadásul előfordulnak bennük játékmeneti bugok is, ami vagy előjön, vagy nem. De ha előjön, akkor bizony kezdheted az egész játékot a legelejéről, akár 40-50 órányi játékot és fejlődést kidobva az ablakon. RPG-nél nem éppen egy szívderítő dolog.
-
Egon
nagyúr
Vedd hozzá, hogy eredetileg 1080p/60-ra ígérték konzolon, aztán ezt lecsökkentették 1600*900/30-ra - amit nem sikerült tartani...
Ha megnézzük az ajánlott gépigényt (Core i7, 8 GB RAM, GeForce GTX 780 vagy Radeon R9-290X), látszik, hogy kuka az egész. GW-vel és anélkül is."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
Új hozzászólás Aktív témák
- MSI VENTUS 2X RTX 3070 - eladó!
- Zotac RTX 3060 12GB GDDR6 GAMING Twin Edge Eladó! 83.000.-
- ÚJ GIGABYTE AORUS GeForce RTX 3080 10GB GDDR6X GAMING BOX Videokártya
- PCX Garancia! MSI RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Gaming X TRIO Videokártya! BeszámítOK
- ASUS GeForce GTX 660 DirectCU II OC 2GB GDDR5 192bit lVideokártya
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest