Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz huskydog17 #52 üzenetére

    Valójában ezek az effektek megfelelő optimalizálással mindenen jól működnek. Van egy általánosan nem ismert, de a fejlesztők körében alkalmazott dolog. A shadereket egy fordító intézi, de a magas szintű kódot lehet úgy írni, hogy a fejlesztő figyelembe veszi a hardver alacsony szintű működését.

    Általánosan két kategória létezik. Az NV és az AMD legújabb architektúrái stream rendszerek, így immúnisak a függőségre, hiszen nem támogatnak co-issue feldolgozást. Ezzel szemben az Intel 4+4 co-issue rendszer, vagyis, ha nincs függőség, akkor párhuzamosan képes az EU-ban található két vektormotor dolgozni. Ha azonban a kódot szándékosan úgy írod meg, hogy sok függőséget teszel bele, akkor az Intel hardverek az elméleti teljesítményüknek rögtön elvesztik a felét.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák