- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bozont
veterán
Mondjuk ebből nem derül ki teljesen, hogy pontosan melyik az a játék ami alapjaiban DX10/11-ben íródott, vagy csak kapott pár effektet. Mert nem mindegy. Az amelyik később kapott egy patchet amiben mókoltak valami DX11 terén (most mindegy hogy plusz effekt vagy csak kódsorok cseréje a gyorsabb futás érdekében), attól az nálam még nem teljes értékű DX11 játék.
[ Szerkesztve ]
-
Low Noise
senior tag
Részben igazad van, de a probléma valós. A fejlesztők a dx11-et valamiért csak alibiként használják, hogy elmondhassák igen mi kihasználjuk. Ám a játékosokat nem vigasztalja néhány teljesítmény növekedést okozó kód, ha mellette a nyert teljesítményt nem költik el sem dx11-es effektekre, de még tisztességes felbontású textúrákra sem.
Az egyetlen valós dx11-es játék az a Crysis2. Ahol szembetűnő a dx11-es látvány. Ha megnézi valaki dx9 ultra beállításokban a játékot, majd megnézi dx11 high beállításokban akkor ordít a változás, hogy már high-ban is köröket ver a dx9-es ultrára.
Az a probléma, hogy a mai dx11-es játékokkal, hogy nem használják ki az effekteket, megelégednek azzal, hogy gyorsabban fut a játék akár 40%-al, de egyébként nem térnek el a konzol játékok minőségétől, csupán a rég megszokott előnyök maradnak meg amihez nem kell dx11: Fullhd felbontást, anizosztropikus szűrést és élsimítást kapcsolhatunk be.
Így jogos a felvetés ha 1 játék van a piacon ami észrevehetően is kihasználja a DX11-et akkor hova rohanunk. Nem ezt kéne kihasználni, megtanulni a fejlesztőknek?