- SSD kibeszélő
- Hobby elektronika
- ASRock lapok általában
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Projektor topic
- Egy évet még biztosan várni kell a következő OLED iPadre
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali hatállyal lemondott Pat Gelsinger, az Intel vezetője
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Micro Four Thirds
Új hozzászólás Aktív témák
-
Egonyolc
aktív tag
Azt lehet tudni, hogy a dx11-es kártyák kompatibilisek lesznek-e hw-esen?
++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start. +++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
-
SkyS1gn
félisten
Simán megtilthatnák az agyontesszelálást is már ilyen alapokon
szerintem ennek sok látványbeli haszna nemigen leszTech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Televan74
nagyúr
Én Pató Pált játszom. Ej ráérünk arra még!
Nem kell rögtön szaladni a boltba DirectX 11.1 kártyákért.Szerk.: Nekem úgy is várni kell, még kijön egy elfogatható felszereltségű, viszonylag jó árú(300k körüli), DX11.1 notebook.
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
mghltm
addikt
"Az AMD GCN és az NVIDIA Kepler architektúrája már támogatja a felületet, melyet korábban még csak az előzetes specifikációk alapján lehetett megtenni, de a végleges követelmények ismeretében ez most már teljes bizonyossággal kijelenthető."
mokas lett volna, ha az ms valamit gyokeresen megvaltoztat az elozetesen leirtakhoz kepest
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
Supra
tag
Hehe...
Ez a 22-es csapdája, illetve a körbezárult:
A Console-ok fix HW-e lassítva a játékok fejlődését, amit eddig a PC húzott. Ezért viszont PC-re sincs játék, ami technikailag elöl járna: így viszont pár hülyén kívül, akik kifizetnek 3 tech demo megnézéséért 100-200 ezret, senki nem fog váltani. Így viszont kenheti a hajára az új szabványt az MS
És tényleg, már évek óta nem láttam "hűha!!!" grafikát, és semmi kéztetésem sincs a mostani kártya cserére, amikor mér DX10-es játékot is csak véletlenül találni.
Kis szerencsével a következő konzol generáció idején meg már DX12,13, vagy a jó ég tudja mi lesz, szóval tényleg lehet a semmiért cserélni.
CSillagkapu rajongók ide -> www.SG-1.hu
-
hackeeeee
Jómunkásember
Nem ám.
Nos, ha benne van a cikkben, akkor elnézést, de csak gyorsan átszaladtam rajta.
Hardveres támogatás szinten ez mit takar mint az
ATI-nálAMD-nél, mint az nVIDIA-nál? Mely szériák fogják támogatni?(#7) Supra: Haha, inkább nézzél utána a dolgoknak, mielőtt hülyeségeket írsz.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
radi8tor
MODERÁTOR
Várjuk a sok-sok DX11.1-es játékot.
⭐ Stella
-
djculture
félisten
Az még nincs meg neki nagyon új game de majd megkérdezem nála mit muzsikál
Amúgy akkor legyen 3 játék ami megfogja a rengeteg közül, mondjuk biztos hogy jön most már rengeteg ilyen. De egyáltalán én azt se értem miért nem dx11 minden játék és annyi. Gondolom a konzolok miatt, más okot nem látok miért támogatják még a dx10-et.[ Szerkesztve ]
-
hackeeeee
Jómunkásember
Arra a játékra eleve sok panasz van, épp ma olvastam.
Véleményem szubjektív...
-
mrhitoshi
veterán
Még hogy nem lesz újítás a Windows 8-ban. Remélem észre is fogjuk venni az újításokat.
PS4
-
Supra
tag
válasz hackeeeee #12 üzenetére
Hackeee: ez egy olyan ing, amit inkább vegyél fel, mielőtt szövegelsz!
Miért, te honnan tájokozódsz? Ujságból? Marketing szövegből? De okos! Nekem a tridef kiirja induláskor, hog az adott játék ténylegesen milyen DX módot indított - eddig kétszer láttam DX10 felíratot...
De ha már olyan baromi okos vagy: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_games_with_DirectX_10_support
Szerinted ez hány százaléka a piacon lévő játéknak? 1%? 1,5%?
És ha még egy adott játék DX10-et is inicializál, miből tudod, hogy ki is használja azt?Szerinted egy játék, ami 3 másik platformon DX9 szintű motrral fut, mennyire használja ki a DX10 lehetőségeit TÉNYLEGESEN?
A Mass Effect 3 megjelenése előtt írtak is erről...
CSillagkapu rajongók ide -> www.SG-1.hu
-
hackeeeee
Jómunkásember
Aham. Szerintem Én nem személyeskedve írtam meg a hsz-emet, Neked sem így kéne..
Ott van a link alattam, nézzél utána, hogy hány dx10-11-es játék van már napjainkban...
Lassan kilyukadunk oda, hogy telepítsünk XP-t, mert elég az minden játékhoz, mert elég az a DX9-el. Aztán meg megy a pislogás, hogy egy új játék el sem indul.. Igen, az újabb siker játékok között van már pár ilyen, hogy csak min. DX10-es hardverrel, rendszerrel hajlandó működni.
Mellesleg, nem kötelező lépést tartani a technológia fejlődésével, csak aztán meg nem kell hisztizni, ha valami nem megy. Másik 3 platform? Felettem erre meg válaszoltak...
Hiába lenne elég. Nem elég.. Ha tetszik ha nem.. Ha nézed a százalékokat, ha nem.. Ez van? Nem tetszik? Így jártál.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Onnan tudja, hogy kihasználja, hogy ha DX10/10.1/11/11.1-re külön kód kell, mert nem kompatibilis a DX9-cel. Win 7 alatt van visszaskálázás maximum, de ekkor a játék nem fut XP-n még akkor sem, ha DX9-es path van benne.
Melyik másik három platformról van szó? Csak a PC használhat DX-et, mert másra nem érhető el az API. A Mac az OpenGL. Az iOS és az Android OpenGL ES.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
djculture
félisten
Azért mostanában vagy 20 játékhoz ez volt írva: windows xp-n nem futtatható..Minimum System Requirements Graphic card: DirectX 10 or 11 compatible Nvidia or AMD ATI card, ATI Radeon 3870 or higher, Nvidia GeForce 8800 GT or higher.
Ami magával hozta azt is hogy a dx9 mód mint olyan ezeknél már nincs. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Az meg értelmetlen, mert azokra végképp nem szabványos API van. Megfigyeltem már, hogy a userek alapvető fogalomzavarban élnek. Az API-t azért tartjuk, mert több hardvert kell programozni, és ezt ezen keresztül könnyebb megtenni. Egy konzol hardvere adott, vagyis minek is rá szabványos API ugye ...
Félelmetesen lassan kopnak ki ezek a fránya legendák.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Ribi
nagyúr
válasz hackeeeee #26 üzenetére
Pont annyira személyeskedés amit írát mint Supra. Szerintem.
Supranak részben igaza van, mert a játékok elég nagy része konzolport. Ott meg ugye híre sincs dx10-11-nek.
Vagy ez tán nem igaz? Nyilván van pár ahol kell a kártya, de nagyrészt konzolportok jelennek meg manapság. -
atti_2010
nagyúr
Egy csomó valótlan dolgot állítasz, inkább néz körül a játékok terén és pár nap múlva gyere vissza, azért mert neked DX9-es VGA-d van még nem jelenti azt hogy a DX10-DX11 senkinek sem működik vagy nincs is olyan játék.
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem igaz. Még mindig van olyan rész az Xbox 360-ban, ami többet tud a DirectX 11-nél.
Felejtsük már el, hogy egy konzol DX9-es, mert ez nem igaz. A konzol az konzol. Fix hardver, amit direkten lehet programozni.
A DX11 pont a konzolok egyik legnagyobb előnyét próbálja behozni. Fix hardveren a fejlesztők játszva elérnek 20000 rajzolási parancsot 60 fps mellett. PC-n a DX9-cel max 3000-et tudsz elérni. DX11-ben vért izzadva hozható az 5000-6000.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
ng0ofy
KORREKTOR
" A DirectX 11.1 lehetővé teszi, hogy a DirecX10 és 11 API használjon egy alárendelt eszközt."
Mármint egy másik videokártyát? Tehát ha 11.1-es videokártyám van és telepítve van a 11.1-es driver is, akkor elvileg tudja használni a processzor IGP-jét vagy egy ősrégi maradék kis fogyasztású kártyát "besegítőnek"? Ez olyasmi, mint a lucidlogix hydra vagy virtu? -
Abu85
HÁZIGAZDA
Olyasmi lehet, hogy egyes feladatokat át lehet adni az IGP-nek, vagy egy másik dGPU-nak például. Persze ez kérdés, hogy milyen minőségben működik.
Nem hiszem, hogy olyan mint a hydra. Itt inkább a DirectCompute képességek átadásán lehet a hangsúly, például fizikát, vagy post-process effekteket számolni.
Nem hiszem, hogy ehhez DX11.1-es kártya kell. A DX11.1-es API működik DX11-es kártyákon is, csak egyes részei nem érhetők el.Amit én logikusnak tartok, azok a post-process részek. Ott a dGPU, ami számol, majd a monitor az IGP-re van kötve. Ezzel lehet csinálni a fejlesztőknek egyfajta virtuális vsync-et, illetve mondjuk a post-process AA-t átadhatják az IGP-nek. Ilyesmire nagyon jónak tűnik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Ribi
nagyúr
A többet tud az mégis mit jelent? Mert egy 7 éve megjelent hardvernek szerintem nem sok köze volt a DX11-hez. A direkt programozhatóságnak megint nemtudom mennyi köze van a DX11-hez. Szóval az, hogy a köztes réteg miatti lassulást próbálják más módon behozni, nagyrészt erőből, annak mi köze a DX verziókhoz? Nem értek az egészhez, csak nem értem, hogy egy 7 éves hardver hogy tud többet a mostaniaknál software oldalról?
-
csaabz
őstag
Azt lehet tudni, hogy miután bekapcsoltam az adott játékban a directX 11-es effekteket, az fps szám rögtön felére csökken-e?
https://www.flickr.com/photos/187066941@N05/
-
visz963
csendes tag
Akkor az Ivy Bridge HD 4000-es grafikája, ami most zárkózott fel némileg, máris kikerült a normális kategóriából?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Anno valahol olvastam, hogy az új konzolok (X-BOX) játékait majd PC-n is lehet futtatni. Ebből mi az igaz? Akkor DX11.1 és esetleg specializált Win8 lenne az alapja?
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
M3Ny3'T
senior tag
Úgy, hogy az 1000+1 hardver között kell megtalálni azt a kompromisszumot, amit lehetőleg mind az 1000+1 képes lefuttatni. Ezzel szemben a konzoloknál nincs szükség ilyenre, teljesen fix a hardverük. Egy kód kell pl. a PS3-hoz és egy másik az X360-hoz, de azok így natívan vannak programozva, minden kompromisszum nélkül, így minden utasításukat/képességüket ki lehet használni.
Ha natívan programoznának egy mai videokártyát, az szvsz porba alázná a konzolokat, csakhogy akkor gyakorlatilag az összes videokártyára külön kódot kell írni.Skype-on lány az informatikusnak: Milyen színű a szemed? Informatikus: #0034ff
-
Löncsi
őstag
válasz likeaRAINBOW #48 üzenetére
Igen, de amíg DX10-ben futtatod a kódot, nem feltétlen kapsz bármilyen előnyt a DX9 képest. Lásd. Crysis 1 féle Very High. Sok minden függ a motortól is.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ASUS DUAL RTX 4060 EVO OC eladó! Garanciával, számlával!
- Asus GeForce RTX 3060 12GB GDDR6 TUF Gaming OC Edition V2 (TUF-RTX3060-O12G-V2-GAMING) garis.
- ASUS DUAL RTX 3050 OC eladó! Fóliás! Garanciával, számlával!
- BESZÁMÍTÁS! MSI SUPRIM X RTX 3070 8GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- SAPPHIRE NITRO+ Radeon RX 7900 GRE GAMING OC 16G
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest