Hirdetés
-
Meglepő lesz az okostévékre szánt X applikáció
ph Nem a szöveges posztokra helyezik a hangsúlyt, hanem a videókra.
-
Újabb platformokra érkezik a Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – Sweep the Board!
gp Jelenleg csak Switch-en érhető el a játék, a nyár folyamán azonban PC-re és egyéb konzolokra is befut.
-
Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
it Az OpenAI és a mások eszközeivel gyártott, AI-alapú tartalmakat is címkézné a TikTok.
Új hozzászólás Aktív témák
-
->Raizen<-
veterán
Ha már az 1/10 részét érteném a sztorinak, már nagyon pro-nak éreznem magam itt!
Annyit vettem ki a történetből, hogy részben a sm6.0 támogatását tudja a maxwell 2.0 Tehát a 970-es karimmal még egy darabig ellehetnék.
(#2) Eclips21: Még mindig nem fogyott el, sőt egyre erősebb! Forza horizon 3 már ultra részletességgel megy high helyett 1 év után.
[ Szerkesztve ]
-
Eclips21
őstag
válasz ->Raizen<- #1 üzenetére
előbb elfogy az ereje mint hogy ez miatt elavuljon
-
Sinisi
senior tag
Na hát igen... nagyon várjuk a frissítést... vagy nem? :-)
-
Petykemano
veterán
Éljen a Shader Model 6, amit már 4 generáció óta támogat az AMD és majd csak a Volta debütálását követően fogják használni a fejlesztők.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Sanchez638
addikt
Ez is olyan mint a 6. Búcsú koncert...?
Utalásnál mindig írj tárgyat. Számom az adatlapomon. Privát számot nem veszek fel!
-
savior
őstag
Ebből a shader 6.0-ból a mezei felhasználó mit fog észrevenni?
https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home
-
válasz ->Raizen<- #1 üzenetére
Ne aggódj!
Ez pontosan azért van így írva, hogy kellemetlenül érezzük magunkat!
(#4) ->Raizen<-
Én megragadtam belőle a lényeget, a Paint 3D kifejezetten tetszik!
[ Szerkesztve ]
-
awexco
őstag
válasz ->Raizen<- #1 üzenetére
Az ilyen cikkekhez kellene egy szavazó a végére , hogy hány %-ban értetted miről van szó .
(#5) Petykemano :
Szerintem még akkor se csak pár szalagcím .
Lehet hülyeséget mondok , de sok kisebb stúdió a szűkösebb keret miatt inkább licenszel engine-t és abból meg a régi olcsóbb lehet.I5-6600K + rx5700xt + LG 24GM77
-
awexco
őstag
válasz ->Raizen<- #11 üzenetére
Szerintem az emberek 95 százalékának fogalma sincs amiről itt szó van .
Majd mikor elolvasta gondolatban az első kérdése az lesz , hogy ettől vajon több fpsem lesz ? Amire nincs egyértelmű válasz.Elvileg közeledik a pc a konzolhoz. AMD már rég ebben bízik . A végkifejlet majd kiderül . Meg kell Várni a köv sorrendet. :
DX szintű támogatás -> Ezt támogató HW -> Ezt támogató Driver -> Ezt támogató és optimalizált game.Ha jól gondolom aki xboxról portol pc-re annak egyszerűbb dolga lesz .
Valaki talált linket , hogy milyen játékok fogják sm 6.x et támogatni ?
off: Vajon a fejlesztők sado mazo six ként hivatkoznak rá egymás közt ?
I5-6600K + rx5700xt + LG 24GM77
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Sebességet. A DXIL->bináris fordítás sokkal kedvezőbb, mint a mai D3BC->bináris. Hiába ugyanaz a magas szintű forrás, a hardverhez jobban illeszkedő reprezentációs szint kedvezőbbé teszi a bináris generálását. A wave intrinsics pedig még több sebességet ad. Benne is van a hírben, hogy kihasználhatóvá válik a modern hardverek szálszintű párhuzamossága.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
És a voltán kívül mi lesz gyorsabb?
Nem, nem így akartam kérdezni.
Származhat ebből bármelyik hardvergyártónak kézzelfogható előnye a másikakkal szemben?
Vagy ez így jobb meg minden és szuper, hogy az amd például már generációk óta tudja És tudja és tudja, de előnye ebből majd maximum annak a fejlesztőnek származik, aki elkezd rá programozni, amikor megkapja a titan V-t?Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #14 üzenetére
Mindegyik gyorsul. Főleg a wave intrinsics alkalmazásával.
Származhat. Természetesen számít valamennyit, hogy a base specifikációt az Xbox One-ra szabták.
Mindegyik újabb hardver megfelel a kötelező függvények tekintetében. A különbség csak az implementáció sebességében lesz.
(#15) imi123: A Microsoft szerint igen, de azt nem tudni, hogy mi. Szerintem azoknak a fejlesztőknek célszerű ezt használni, akik már AMD-re használnak AGS 4.0-t. A shader modell 6.0-val ettől meg lehetne válni, és akkor szabványosan is használható lenne a wave intrinsics.
A Doom már használ hasonló funkciókat, de csak AMD-re. Meg a Bethesda a fő API szempontjából a Vulkant használja. Nekik ez így nem sokat ér. Az a gond, hogy az ID-nek egy PSSL->SPIR-V fordítója van, tehát ők addig nem lesznek képesek szabványosítani, amíg a Khronos nem zárkóztatja fel a SPIR-V-t a szabvány szempontjából. A PS4 shadereit ugye nem igazán van értelme az NV és az Intel hardverein futtatni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
gege547
tag
válasz Petykemano #14 üzenetére
Szerintem alapvetően nem Hiszen pont az Nvidia és az Intel "gyengesége" miatt lett gyárilag visszafogva. Az AMD nek lehet haszna belőle ha a konzolra olyan drivert ad ami több wave intrinsics-et támogat és a fejlesztők arra optimalizálnak. De itt is csak akkor ha az AMD pc-n is támogatja ugyan ezt. Mert ha '1-1 ben átjönnek ezek akkor az Nvidia gpu-k bottleneck be ütköznek. A kérdés az mekkora lesz a profit a sebesség terén és hogy nyers erőből mennyire td kompenzálni az Nvidia.
-
Kansas
addikt
Ha ez ugyanabból a magas szintű forrából képes gyorsabb/hatékonyabb kódot fordítani, szerinted előfordulhat, hogy felhasználóbarátabb játékfejlesztők a meglevő kódot újrafordítva, egy nagyobb patch keretében kvázi "felportolják" a játékokat SM6-ra?
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
matej013
csendes tag
Még mindig rémálmaim vannak az SM 3.0-tól.
A sörben kevés a vitamin. Ezért kell sokat inni belőle.
-
GodGamer5
addikt
Remélem a Vega masszívan profitálni fog az SM6-ból...
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
gege547
tag
válasz #32839680 #18 üzenetére
Igen ezért is írtam úgy hogy a konzol verzióból 1-1 ben átportolva. Mondjuk a konzol verzióban meg 18 wave szál (szálnak írim mert hasonló és most nem a megnevezés a lényeg). Ebből pc-n jelenleg 14 et lehet futtatni natívan az AMD nél lehet a 18 at mert megírta pc-re is mert ezt lehet neki és kihagyott ziccer lenne és amúgy is bírják a kártyák.
Az NVidia marad 14 en mert nem megy neki több te a játék motorja megoldja hogy a maradék 4 szálra kevésbé fontosabb számítások menjenek 1-2 extra fénynyaláb távolabbi részletes textúrák vagy dinamikus árnyékok vagy a mozgó felhők az égen. Ezek nem tűnnek fel annyira a játékosnak főleg mivel nem futtatja párhuzamosan a játékot. Valamint megkapná őket csak később amikor a 14 wave szálból valamelyik leürül és tud ezzel foglalkozni. Az Nvidia erőben úgy is jobb és hamarabb végez egy szállal mint az AMD. Annak az eredményét meg puffereli valahova vagy máshogy megoldja.
A fő játékfejlesztési irány amúgy is a konzol főleg AAA vonalon. Valamint az egész ipar kb 3-4 motort használ a játékaihoz: Source, Unreal, CryEngine, Unity. A maradék meg 1-2 címnél van jelen mint pl a Battlefield.
Ha a motorok megoldják a wave szálak rendezését Nvidiára akkor a fejlesztőknek ezzel nem kell pöcsölni és 1-1 ben átfordíthatnak konzolról.
És itt jön képbe a lefizetős játék...
Mindemellett én is azon a véleményen vagyok hogy AMD éknél most rá kéne feküdni a nyers erőbe és ott megfogni kicsit az NVidiát hogy vigyék az emberek a kártyákat. Ha eléri a piaci részesedése a 35-40%-ot akkor lehet megtolni a tech motort de izomból és akkor el is húzhatnának.
Jelenleg a Free Sync miatt vagyok egyedül AMD párti mert új gépet kell építenem és a Free Sync es monitorok majd 100 ezerrel olcsóbbak a Gsync, processzorban meg megint olcsóbb az AMD és megfelelő tempót diktál. Azért 130-150 ezer spórolás nem kevés (normálisan beállt piaci árakra gondolok nem arra a kabaréra ami Vega meg GTX 580 fronton megy mostanában) -
Ragnar_
addikt
Aki esetleg nem figyelt, kétszer annyi a directx, mint a shader modell (Amúgy gyakran én se értek mindent, de van amit nem lehet máshogy leírni, csak ahogy van. A shader az shader..)
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen