Hirdetés

2017. november 21., kedd

Hozzászólások

(#1) ->Raizen<-


->Raizen<-
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

Ha már az 1/10 részét érteném a sztorinak, már nagyon pro-nak éreznem magam itt! :C

Annyit vettem ki a történetből, hogy részben a sm6.0 támogatását tudja a maxwell 2.0 Tehát a 970-es karimmal még egy darabig ellehetnék. :F

(#2) Eclips21: Még mindig nem fogyott el, sőt egyre erősebb! ;] Forza horizon 3 már ultra részletességgel megy high helyett 1 év után. ;]

[ Szerkesztve ]

(#2) Eclips21 válasza ->Raizen<- (#1) üzenetére


Eclips21
(őstag)

előbb elfogy az ereje mint hogy ez miatt elavuljon :DDD

(#3) Sinisi


Sinisi
(őstag)

Na hát igen... nagyon várjuk a frissítést... vagy nem? :-)

(#4) ->Raizen<- válasza Sinisi (#3) üzenetére


->Raizen<-
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

A creators is egy katasztrófa volt, én annyira nem várom! :DDD

(#5) Petykemano


Petykemano
(őstag)

Éljen a Shader Model 6, amit már 4 generáció óta támogat az AMD és majd csak a Volta debütálását követően fogják használni a fejlesztők.

(#6) sanchezsa


sanchezsa
(PH! addikt)
LOGOUT blog (1)

Ez is olyan mint a 6. Búcsú koncert...? :D

(#7) savior


savior
(fanatikus tag)
LOGOUT blog

Ebből a shader 6.0-ból a mezei felhasználó mit fog észrevenni?

''Amikor az elsô élet megszületett, én ott voltam, vártam. Amikor az utolsó élet is véget ér, az én munkám befejezôdik. Visszatolom a székeket az asztalokhoz, leoltom a villanyokat és amikor elmegyek, bezárom magam mögött az Univerzumot.''

(#8) pomorski válasza savior (#7) üzenetére


pomorski
(őstag)

Szerintem semmit.

Ha osztálytársak voltunk valahol, akkor légyszi dobj egy PM-et! 1985-1993: Bethlen Gábor ált. isk., Gáborján | 1993-1997: Zalka, Berettyóújfalu (2201-es szak) | 1997-1998: nulladik (KLTE, mat) | 1998-2004: KLTE-DE, mat

(#9) antikomcsi válasza ->Raizen<- (#1) üzenetére


antikomcsi
(PH! kedvence)

Ne aggódj!

Ez pontosan azért van így írva, hogy kellemetlenül érezzük magunkat! :DDD ;]

(#4) ->Raizen<-

Én megragadtam belőle a lényeget, a Paint 3D kifejezetten tetszik! :D

[ Szerkesztve ]

(#10) awexco válasza ->Raizen<- (#1) üzenetére


awexco
(fanatikus tag)

Az ilyen cikkekhez kellene egy szavazó a végére , hogy hány %-ban értetted miről van szó . :D

(#5) Petykemano :
Szerintem még akkor se csak pár szalagcím . :(
Lehet hülyeséget mondok , de sok kisebb stúdió a szűkösebb keret miatt inkább licenszel engine-t és abból meg a régi olcsóbb lehet.

I5-6600K@4700Mhz + Rx470 + LG 24GM77

(#11) ->Raizen<- válasza awexco (#10) üzenetére


->Raizen<-
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

Pedig szegeny abu boszen linkelgeti a kifejesekbe a magyarazatot. De hat eleg nehezen tanulunk poor english lenni itten:)

(#12) awexco válasza ->Raizen<- (#11) üzenetére


awexco
(fanatikus tag)

Szerintem az emberek 95 százalékának fogalma sincs amiről itt szó van .
Majd mikor elolvasta gondolatban az első kérdése az lesz , hogy ettől vajon több fpsem lesz ? Amire nincs egyértelmű válasz.

Elvileg közeledik a pc a konzolhoz. AMD már rég ebben bízik . A végkifejlet majd kiderül . Meg kell Várni a köv sorrendet. :
DX szintű támogatás -> Ezt támogató HW -> Ezt támogató Driver -> Ezt támogató és optimalizált game.

Ha jól gondolom aki xboxról portol pc-re annak egyszerűbb dolga lesz .

Valaki talált linket , hogy milyen játékok fogják sm 6.x et támogatni ?

off: Vajon a fejlesztők sado mazo six ként hivatkoznak rá egymás közt ? :DDD

I5-6600K@4700Mhz + Rx470 + LG 24GM77

(#13) Abu85 válasza savior (#7) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Sebességet. A DXIL->bináris fordítás sokkal kedvezőbb, mint a mai D3BC->bináris. Hiába ugyanaz a magas szintű forrás, a hardverhez jobban illeszkedő reprezentációs szint kedvezőbbé teszi a bináris generálását. A wave intrinsics pedig még több sebességet ad. Benne is van a hírben, hogy kihasználhatóvá válik a modern hardverek szálszintű párhuzamossága.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#14) Petykemano válasza Abu85 (#13) üzenetére


Petykemano
(őstag)

És a voltán kívül mi lesz gyorsabb?
Nem, nem így akartam kérdezni.
Származhat ebből bármelyik hardvergyártónak kézzelfogható előnye a másikakkal szemben?
Vagy ez így jobb meg minden és szuper, hogy az amd például már generációk óta tudja És tudja és tudja, de előnye ebből majd maximum annak a fejlesztőnek származik, aki elkezd rá programozni, amikor megkapja a titan V-t?

(#15) imi123 válasza Abu85 (#13) üzenetére


imi123
(senior tag)

Szia!

Van készülőben valami játék ami mondjuk év végéig már használja?
Esetleg egy patch mondjuk a Doom-hoz?

Battlefield 4 FOREVER!!!_dragszter578

(#16) Abu85 válasza Petykemano (#14) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Mindegyik gyorsul. Főleg a wave intrinsics alkalmazásával.

Származhat. Természetesen számít valamennyit, hogy a base specifikációt az Xbox One-ra szabták.

Mindegyik újabb hardver megfelel a kötelező függvények tekintetében. A különbség csak az implementáció sebességében lesz.

(#15) imi123: A Microsoft szerint igen, de azt nem tudni, hogy mi. Szerintem azoknak a fejlesztőknek célszerű ezt használni, akik már AMD-re használnak AGS 4.0-t. A shader modell 6.0-val ettől meg lehetne válni, és akkor szabványosan is használható lenne a wave intrinsics.

A Doom már használ hasonló funkciókat, de csak AMD-re. Meg a Bethesda a fő API szempontjából a Vulkant használja. Nekik ez így nem sokat ér. Az a gond, hogy az ID-nek egy PSSL->SPIR-V fordítója van, tehát ők addig nem lesznek képesek szabványosítani, amíg a Khronos nem zárkóztatja fel a SPIR-V-t a szabvány szempontjából. A PS4 shadereit ugye nem igazán van értelme az NV és az Intel hardverein futtatni.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#17) gege547 válasza Petykemano (#14) üzenetére


gege547
(kvázi-tag)

Szerintem alapvetően nem Hiszen pont az Nvidia és az Intel "gyengesége" miatt lett gyárilag visszafogva. Az AMD nek lehet haszna belőle ha a konzolra olyan drivert ad ami több wave intrinsics-et támogat és a fejlesztők arra optimalizálnak. De itt is csak akkor ha az AMD pc-n is támogatja ugyan ezt. Mert ha '1-1 ben átjönnek ezek akkor az Nvidia gpu-k bottleneck be ütköznek. A kérdés az mekkora lesz a profit a sebesség terén és hogy nyers erőből mennyire td kompenzálni az Nvidia.

(#18) morgyi válasza gege547 (#17) üzenetére


morgyi
(PH! kedvence)

Mindig vannak olyan alkamazások amiben az AMD sokkal jobb lehetne, és az nvidia kicsit le van maradva. De a játékfejlesztők nem hülyék. A piac 70-80% NV tulaj. Nem fognak olyan motort csinálni amiben pl. max részletességen a csúcs Nvidia kártya is bottleneckbe ütközik.

A Linux rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait

(#19) Kansas válasza Abu85 (#13) üzenetére


Kansas
(fanatikus tag)

Ha ez ugyanabból a magas szintű forrából képes gyorsabb/hatékonyabb kódot fordítani, szerinted előfordulhat, hogy felhasználóbarátabb játékfejlesztők a meglevő kódot újrafordítva, egy nagyobb patch keretében kvázi "felportolják" a játékokat SM6-ra?

I used to be a decent sysadmin, then I took an arrow in the knee... (BOFH)

(#20) awexco válasza Kansas (#19) üzenetére


awexco
(fanatikus tag)

Ingyen dolgozni ? Na azt senki nem szeret.
Elkészül a gém kap 1 nagyobb optimalizációt és kész . Maximum valaki azután bugfixel .

I5-6600K@4700Mhz + Rx470 + LG 24GM77

(#21) matej013


matej013
(lelkes újonc)

Még mindig rémálmaim vannak az SM 3.0-tól. :DDD

A sörben kevés a vitamin. Ezért kell sokat inni belőle.

(#22) GodGamer5


GodGamer5
(tag)

Remélem a Vega masszívan profitálni fog az SM6-ból...

[ Szerkesztve ]

"Komolyan, neha ugy erzem, az emberek azt hiszik, hogy az optimalizacio egy olyan dolog, hogy a kocka felkel, haromszor raver a monitorra fallosszal, es bumm, egy mosogepen is 120fps-el fut realtime a reszecskeszimulacio szepen animalva, ezek a barmok meg inkabb szuperszamitogepekkel szopnak..."

(#23) Luskan válasza Kansas (#19) üzenetére


Luskan
(tag)

Ha veszik a fáradtságot, akkor minden lehetséges. Erős hangsúly van a HA szón. :)

[ Szerkesztve ]

(#24) ->Raizen<- válasza GodGamer5 (#22) üzenetére


->Raizen<-
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

Abból az nv is fog, nem fognak hátrányba kerülni. :D

(#25) gege547 válasza morgyi (#18) üzenetére


gege547
(kvázi-tag)

Igen ezért is írtam úgy hogy a konzol verzióból 1-1 ben átportolva. Mondjuk a konzol verzióban meg 18 wave szál (szálnak írim mert hasonló és most nem a megnevezés a lényeg). Ebből pc-n jelenleg 14 et lehet futtatni natívan az AMD nél lehet a 18 at mert megírta pc-re is mert ezt lehet neki és kihagyott ziccer lenne és amúgy is bírják a kártyák.
Az NVidia marad 14 en mert nem megy neki több te a játék motorja megoldja hogy a maradék 4 szálra kevésbé fontosabb számítások menjenek 1-2 extra fénynyaláb távolabbi részletes textúrák vagy dinamikus árnyékok vagy a mozgó felhők az égen. Ezek nem tűnnek fel annyira a játékosnak főleg mivel nem futtatja párhuzamosan a játékot. Valamint megkapná őket csak később amikor a 14 wave szálból valamelyik leürül és tud ezzel foglalkozni. Az Nvidia erőben úgy is jobb és hamarabb végez egy szállal mint az AMD. Annak az eredményét meg puffereli valahova vagy máshogy megoldja.
A fő játékfejlesztési irány amúgy is a konzol főleg AAA vonalon. Valamint az egész ipar kb 3-4 motort használ a játékaihoz: Source, Unreal, CryEngine, Unity. A maradék meg 1-2 címnél van jelen mint pl a Battlefield.
Ha a motorok megoldják a wave szálak rendezését Nvidiára akkor a fejlesztőknek ezzel nem kell pöcsölni és 1-1 ben átfordíthatnak konzolról.
És itt jön képbe a lefizetős játék...
Mindemellett én is azon a véleményen vagyok hogy AMD éknél most rá kéne feküdni a nyers erőbe és ott megfogni kicsit az NVidiát hogy vigyék az emberek a kártyákat. Ha eléri a piaci részesedése a 35-40%-ot akkor lehet megtolni a tech motort de izomból és akkor el is húzhatnának.
Jelenleg a Free Sync miatt vagyok egyedül AMD párti mert új gépet kell építenem és a Free Sync es monitorok majd 100 ezerrel olcsóbbak a Gsync, processzorban meg megint olcsóbb az AMD és megfelelő tempót diktál. Azért 130-150 ezer spórolás nem kevés (normálisan beállt piaci árakra gondolok nem arra a kabaréra ami Vega meg GTX 580 fronton megy mostanában)

(#26) awexco válasza gege547 (#25) üzenetére


awexco
(fanatikus tag)

Ryzen 1700 + Vega 56 jó összeállítás lehet . Veri a 7700k + GTX1070 összeállítást.

[ Szerkesztve ]

I5-6600K@4700Mhz + Rx470 + LG 24GM77

(#27) core i7 válasza awexco (#26) üzenetére


core i7
(PH! addikt)

Nemtudom azért még a 7700k-t ha jól meghúzod akkor jelenleg még inkább az valóbb játékra

[ Szerkesztve ]

(#28) Ragnar_


Ragnar_
(őstag)

Aki esetleg nem figyelt, kétszer annyi a directx, mint a shader modell ;] (Amúgy gyakran én se értek mindent, de van amit nem lehet máshogy leírni, csak ahogy van. A shader az shader..)

Core i5 3330 - GigaByte 1070 G1 - 16Gb Kingmax 1600MHz DDR3 - Audigy2

(#29) awexco válasza core i7 (#27) üzenetére


awexco
(fanatikus tag)

[link]

I5-6600K@4700Mhz + Rx470 + LG 24GM77

Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.