Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Petykemano #14 üzenetére

    Mindegyik gyorsul. Főleg a wave intrinsics alkalmazásával.

    Származhat. Természetesen számít valamennyit, hogy a base specifikációt az Xbox One-ra szabták.

    Mindegyik újabb hardver megfelel a kötelező függvények tekintetében. A különbség csak az implementáció sebességében lesz.

    (#15) imi123: A Microsoft szerint igen, de azt nem tudni, hogy mi. Szerintem azoknak a fejlesztőknek célszerű ezt használni, akik már AMD-re használnak AGS 4.0-t. A shader modell 6.0-val ettől meg lehetne válni, és akkor szabványosan is használható lenne a wave intrinsics.

    A Doom már használ hasonló funkciókat, de csak AMD-re. Meg a Bethesda a fő API szempontjából a Vulkant használja. Nekik ez így nem sokat ér. Az a gond, hogy az ID-nek egy PSSL->SPIR-V fordítója van, tehát ők addig nem lesznek képesek szabványosítani, amíg a Khronos nem zárkóztatja fel a SPIR-V-t a szabvány szempontjából. A PS4 shadereit ugye nem igazán van értelme az NV és az Intel hardverein futtatni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • gege547

    tag

    válasz Petykemano #14 üzenetére

    Szerintem alapvetően nem Hiszen pont az Nvidia és az Intel "gyengesége" miatt lett gyárilag visszafogva. Az AMD nek lehet haszna belőle ha a konzolra olyan drivert ad ami több wave intrinsics-et támogat és a fejlesztők arra optimalizálnak. De itt is csak akkor ha az AMD pc-n is támogatja ugyan ezt. Mert ha '1-1 ben átjönnek ezek akkor az Nvidia gpu-k bottleneck be ütköznek. A kérdés az mekkora lesz a profit a sebesség terén és hogy nyers erőből mennyire td kompenzálni az Nvidia.

Új hozzászólás Aktív témák