- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- OLED TV topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- TCL LCD és LED TV-k
- Androidos tablet topic
- Gaming notebook topik
- 3D nyomtatás
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #14 üzenetére
Mindegyik gyorsul. Főleg a wave intrinsics alkalmazásával.
Származhat. Természetesen számít valamennyit, hogy a base specifikációt az Xbox One-ra szabták.
Mindegyik újabb hardver megfelel a kötelező függvények tekintetében. A különbség csak az implementáció sebességében lesz.
(#15) imi123: A Microsoft szerint igen, de azt nem tudni, hogy mi. Szerintem azoknak a fejlesztőknek célszerű ezt használni, akik már AMD-re használnak AGS 4.0-t. A shader modell 6.0-val ettől meg lehetne válni, és akkor szabványosan is használható lenne a wave intrinsics.
A Doom már használ hasonló funkciókat, de csak AMD-re. Meg a Bethesda a fő API szempontjából a Vulkant használja. Nekik ez így nem sokat ér. Az a gond, hogy az ID-nek egy PSSL->SPIR-V fordítója van, tehát ők addig nem lesznek képesek szabványosítani, amíg a Khronos nem zárkóztatja fel a SPIR-V-t a szabvány szempontjából. A PS4 shadereit ugye nem igazán van értelme az NV és az Intel hardverein futtatni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
gege547
tag
válasz Petykemano #14 üzenetére
Szerintem alapvetően nem Hiszen pont az Nvidia és az Intel "gyengesége" miatt lett gyárilag visszafogva. Az AMD nek lehet haszna belőle ha a konzolra olyan drivert ad ami több wave intrinsics-et támogat és a fejlesztők arra optimalizálnak. De itt is csak akkor ha az AMD pc-n is támogatja ugyan ezt. Mert ha '1-1 ben átjönnek ezek akkor az Nvidia gpu-k bottleneck be ütköznek. A kérdés az mekkora lesz a profit a sebesség terén és hogy nyers erőből mennyire td kompenzálni az Nvidia.
Új hozzászólás Aktív témák
- MSI GTX 1080 OC AERO
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 100.000.-
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- PCX Garancia! MSI RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Gaming X TRIO Videokártya! BeszámítOK
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit