Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • waccamár

    senior tag

    válasz anulu #1 üzenetére

    Én eddig bármikor beszéltem vele, segített. Mondjuk én nem skippelni akartam, hanem megoldani a problémámat, így együttműködtem vele: érthetően, artikuláltan beszéltem, rövid tőmondatokban. Talán még jobb is volt, mint unott hangú, zajban dolgozó diákmunkásokkal beszélgetni. Persze viszonylag egyszerű eset volt, mert nem volt net, bejelentettem, vett fel hibajegyet, kész.

    De persze elfogadom, hogy másnak más a tapasztalata.

    Valaki egyáltalán nem is akar ilyen vanda-félékkel beszélni, mert azt gondolja, hogy az a legegyszerűbb, ha élő embernek elmondja mi a baja.

  • vmarci21

    tag

    válasz anulu #1 üzenetére

    Pedig vannak dolgok, amikben tud segíteni, például ha felhívod, hogy nincs net, akkor volt már olyan, hogy ő szólt, hogy a környéken tényleg nincs net, de majd SMS-ben értesít, ha újra lesz, és ad mobilnetet 3 napra ingyen.

    Ezzel a Telekom meg is spórolt "egy utcányi"/településrésznyi betelefonálót, akik mind olyan hibát akarna bejeleteni, amiről már amúgyis tud a Telekom, te meg spórolsz 5-10 perc várakozást, mert kb. 30 másodpercen belül megtudod, hogy nem nálad van a hiba.

    És ez nem olyan ritka dolog, nem is olyan régi hír, hogy a hívások 24%-át a Vanda teljesen egyedül le tudja kezelni.
    Ha esetleg neked nem tud segíteni, (bár szolgáltatás kiesések miatti hibabejeltésekben kb. mindenkinek tud segíteni) akkor is van olyan haszna Vandának, hogy a " - nem működik a távirányító - próbált benne elemet cserélni? -jéé, így már tényleg működik" típusú problémákkal nem valós személy foglalkozik.

    [ Szerkesztve ]

    >> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<

Új hozzászólás Aktív témák