Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Cifu #12 üzenetére

    Ezzel biztos nem jönnek azok a problémák, amelyek ma tipikusak, direkt ezért fejlesztették. Ha elfogadod azt, hogy az animáció másodpercenként 45-ször frissül, akkor ez teljesen elfogadható rendszer így. Az animáció esetében szerencsére az agy nem érzékeny annyira a frissítés gyakoriságára. Látni fogod, hogy más a 90 fps-hez képest, de nem leszel tőle rosszul.

    (#11) Sinesol: És modulonként két magja van, vagyis négymagos. A Zent sem kétmodulos procinak hívják, modulonként négy maggal. Ahogy a konzolokat sem tekintik kétmodulos procis gépnek modulonként négy maggal. A lényeg igazából azoknak a szálaknak a száma, amelyek mögött valós erőforrás van.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Cifu #14 üzenetére

    A konzoloknál csak a Sony-nak lesz egyelőre VR-je és az többféle módon működhet. Valóban a 60 fps alap + 60 fps projekció az egyik működési mód, ami lényegében megegyezik ezzel, csak kicsit másképp lesz számolva, de az eredménye ugyanez. Viszont a konzol az fix hardver fix tesztelési lehetőségekkel, tehát ott eleve úgy tudják kiadni a programot, hogy a nálad lévő gépeken tutifixre ki van tesztelve. Emiatt a konzolnak nem kellenek ilyen segítségek. Sőt, a minőségellenőrzést maga a Sony végzi, és ha rossz visszadobják.

    A mobilok kaphatnak hasonló képességet, de azért ahhoz, hogy ez működjön is relatíve modern hardver is kell. PowerVR 6-7, Adreno 500, új Mali.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák