Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz FatMonster #56 üzenetére

    Olyan rég halott az MSAA, hogy a mai gyerekek már nem is emlékeznek rá, mellette pedig máig borzasztó, de legjobb esetben is határeset a post-process AA (és ez csak az a pár "kivétel, ami erősíti a szabályt", ha van egy viszonylag jó algoritmus egy játékban, ami az adott látványvilág képi elemeivel meg tud bírkózni, de az sem univerzálisan jó, csak ott és akkor, lásd pl. Frostbite3 féle TAA a Battlefield 1 és Mass Effect Andromeda játékokban, sáros történelmi csatamező helyszínek vagy holografikus panelek mindenfelé a játékban, nem mindegy...), ellenben a natív 4k render+kijelző felbontás még jobb ilyen szempontból, mint a super-sampling (vagy ahogy újabban szeretik hívni virtual super resolution és hasonlók), mert nem csak a recék simulnak ki jobban, de picit nő a képélesség/részletesség is (persze nem a négyszeresére, nem is a kétszeresére, de lehet azért látni, főleg olyan 4k kijelzőn, aminek a képminősége pixel szinten is jó, nem csak a felbontása nagy). Ezért kell a 4k, legalább is én azért szoktam a nem túl régi játékokban inkább 2160p60-at választani 1080p120 helyett (persze mondjuk egy olyan játékban, ahol úgyis minden életlen mindenféle felbontásban, de játszva megvan a 120+ fps, ott jobb lehet az utóbb, gondolj pl. egy 5 évtől öregebb játékra vagy az eleve rajzfilmszerűre tervezettekre...).

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák