- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Házimozi haladó szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ZIDOO médialejátszók
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
KKaresz45
senior tag
Korrekt írás, kifejti az AMD felelősségét is a kialakult helyzetért. A MS-nak azért is kellett égetően a DX12, mert kellett valami amivel Win 10-re csalhatja a gamereket.
Viszont hardver közeli API-val úgy kell PC-re is játékot fejleszteni ahogy konzolra kellett. Az pedig nehéz. Azért volt jó PC-re játékot fejleszteni, mert relatíve egyszerű volt a high level API miatt. A PC nem konzol, és aki konzolt akar csinálni a PC-ből az megbánja.
A megoldás egy újabb high level API lesz PC-re, ahogy a cikk vége is fejtegeti (csak nem nevezi nevén). Szerintem a mostani irány egyszerűen zsákutca a PC játékok szempontjából.