- Gaming notebook topik
- Milyen RAM-ot vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- ASUS blog: hátra a csatlakozókkal!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Dell Precision munkaállomások
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- Biztonsági kamera
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Stray - Az év végén Switch-re is elérhető lesz a macskás kaland
gp Pontos megjelenési dátumot egyelőre nem kaptunk, valamikor az ünnepi időszakban érkezik az új kiadás.
-
PROHARDVER!
sᴧᴍsᴜɴɢ ɢᴀʟᴀxʏ Note 3
Olvasd el a topik összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
laci0530
senior tag
válasz
SG3rg0 #25514 üzenetére
Kis adalék tapasztalatnak az emag.hu-ról: december 2-án rendeltem tőlük 3 terméket, külön feltüntetve a munkaidőben, ill. azon kívüli szállítási címemet, elérhetőségemet.
Persze nem vették figyelembe, kaptam értesítést a sikertelen kézbesítésről, telefonos egyeztetés hiábavaló volt a futárral, nem jelezték neki az időpont szerinti címváltozást (egyébként megyeszékhely központjában van mindkét cím).
Napokkal később a postán tudtam átvenni a küldemény egy részét (a három termékből kettőt), mindkettő karcos, kissé szennyezett volt, utólagos csomagolásban (új, hibátlan árut rendeltem, annak megfelelő árat is fizettem). Az egyik termék ráadásul repedt is, és ami még furcsább, teljesen eltérő kialakítású, mint ami a honlapjukon szerepel, géphez csatlakoztatva használhatatlan, csak hibaüzenetet dob.
Panaszlevél az ügyfélszolgálatuknak már két darab ment az ügyben, a mai napig nulla visszajeléssel (ezek után jeleztem, hogy a harmadik, "kifelejtett" termékre köszönöm, természetesen már a jövőben sem tartok igényt, az okozott káromat pedig kérem megtéríteni).
Úgy látszik viszont, hogy a panaszkezelés olyannyira nem működik náluk, hogy a harmadik termék kiszállításáról nemrég kaptam sms értesítőt, persze azonnal kerestem a neten a futárszolgálat számát, és jeleztem nekik, hogy az előzményekre tekintettel legalább ők ne fussanak felesleges kört, ha már a cég tesz a korrektségre (egyébként nekik is rossz címet adtak, már csak a poén teljes megvalósulása érdekében, enélkül nem lett volna kerek a történet).
Kíváncsi leszek, hogy lesz-e pozitív kifutása a dolognak (legalább a pénzem visszakapom-e), ha igen megírom.
Szóval nekem velük ez bőséges tanulópénz volt, ilyen mértékű szolgáltatásbeli hiányosságokkal tőlük inkább egy noname fóliát sem rendelnék a jelenlegi állapot szerint, nemhogy Note szériás telefont.
Új hozzászólás Aktív témák
ma A Note széria harmadik tagja hardveres szempontból egy kisebb erődemonstráció, de egyedi szoftveres képességei miatt több is annál.
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- IPhone 14 Pro max 128GB gyári független megkímélt akku 97%
- IPhone 15 Pro max 256GB gyári független bontatlan 1 év Apple garancia
- Samsung Galaxy A52s 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 11 Pro 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával