- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen processzort vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Autós kamerák
- Az AI felé fordul az IKEA is
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ASUS ROG Ally
- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Fehér zakót öltenek a Super Flower platinás Leadex VII Pro tápjai
ph A kétféle kapacitással készülő, 12+4 tűs csatolóval szállított típus érdekessége, hogy az eszköz felőli oldalon egységesített konnektorokkal jön.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#72042496
törölt tag
válasz laci0530 #520 üzenetére
Nekem egyébként még azzal is homályos volt helyenként, pedig nincs baj a szememmel. Üzletben próbáltam, így lehet, koszos volt a kijelző vagy a lencse.
Engem a pixeles kép zavart inkább, pedig pár éve még a Doom 1-et is toltam egy 32"-os tévén. Csakhogy a GearVR igazából máshogy pixeles. Egy régi játék jó mosott lesz, ennél viszont konkrétan lászanak az alpixelek.
[ Szerkesztve ]
-
#24536576
törölt tag
válasz laci0530 #565 üzenetére
Ha nekem fél év alatt lekopna a gombon, és nem cserélik ki, vagy a következő is ugyan úgy lekopik, előbb gondolkoznék el azon, hogy Samsung legyen e a következő telefonom, mintsem, hogy ideje lenne váltani a köv. generációra. Mondjuk nem tudom mióta kopósak a home gombok, nekem a Note3ason semmi baja.
-
doooo
veterán
válasz laci0530 #569 üzenetére
"Egy Youtube teszthez kapcsolódóan születtek ezek a kommentek nagyrészt."
Épp ezért nincs értelme ennek a bődületes lehúzásnak, amit egyesek itt, és a videóról szól cikk alatt végeznek, akik szerint használhatalan, mert mindenféle védelem hiányában karcolódik a kijelző. Hihetetlen, hogy történhet ilyesmi... -
Ákkk
addikt
válasz laci0530 #573 üzenetére
Szerintem ez csak egy s7 edge+tolal .
Mivel azzal mindenki tisztában van nincs törhetetlen üveg a tesztek alapján a gg5 is sérül az hogy csak azon részen ahová esik szerintem egyik felhasználót sem nyugtatja mert nálam pld már a sima karcok is gagyivá teszik a telefont ha meg véletlenül elejted és csak 1cm en pokhálósodik be úgyanaz a végeredmény az egész kijelző vagy hátlap csere mivel ezútán a vízállóságra sincs garancia.
Na már most ha ez a fejlesztés a karcállóságban visszalépés az nekem nem igazán tetszik, egyébbként a gg4 is karcolódik és nem kell hozzá semmi különös csak tok és kijelzővédő nélkül zsebben tartani.
A gg5 esetében ez még rosszabb lesz az eddigi tesztelői vélemények alapján.Egyébbként a múlt héten Rióban fogdostam meg és ott a bemutató darabon már voltak karcok.
A telefon fogása és az üveg enyhébb lekerekítése és mérete miatt szerintem jobb mint az s7 edge.
Próbaként azért ez néhol megakad az s7-nél nem tapasztaltam ezt az első firmware verzíóval se persze ezen a bemutató standon több ember megfogja 1 hét alatt mint egy mm-be vagy egy samsung store-ban több hónap alatt.
De a jövő évi note-ra én is be nevezek ez már 100%
De az infrat remélem visszarakják addigra.[ Szerkesztve ]
A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
kchris78
veterán
válasz laci0530 #571 üzenetére
Ezt amúgy egyszerűen nem értem! Főleg hogy egy olyan modell lett puhább ami a toll miatt sokkal jobban ki van téve a karcolásnak. Itt nem a toll műanyag hegyére gondolok hanem arra a nálam brutálisan sokszor elő jövő effektre amikor kis por darabka beszorult a toll és a kijelző közé, na az kb a zafirig bezárólag mindent karcol. 1-2 ilyen karc után le is tettem a toll használatáról. A megoldás erre amúgy tényleg nem a keményebb és keményebb kijelző, hanem ha tennnenek egy öngyógyuló reteget a kijelzője ami magától vagy pl hajszaritoval 1-2 mp alatt eltüntetné a hajszál karcokat.
-
SonyNex7
senior tag
válasz laci0530 #562 üzenetére
Mennyibe kerül egy home gomb csere ebben az esetben?
A toll működését befolyásolja hogy fólia vagy üveg van rajta?
Az a nagy kérdés lesz-e rá valami jó kis karácsonyi akció előfizetéshez?!
Tegnap került egy edge a családba, nagyon durva a kamerája.
Olyanokat lő beltérben kevés fénynél hogy OnePlus 3 elbújhat mellette.
Nagyon tetszik, kell ez a note7.[ Szerkesztve ]
-
András.
tag
válasz laci0530 #1054 üzenetére
Szeretném, ha a Carphone Warehouse is biztosítana valamilyen hasonló információt, de semmi nincs. Még az előrendelésről sem kaptam megerősítő emailt, csak egy számlát a boltból. Csupán az eladó igérete alapján fogok másodikán próbálkozni... A weboldalon azt írja, Delivery by 2, de ha ott próbálkoztam, csak 7-e volt választható. Telefonos ügyfélszolgálaton sem tudtak semmit, még rám is csukták a telefont. VR-ról is csak az angol tech oldalak írnak. Szerintem egy nagy lánc ennél igényesebb is lehetne.
Remélem beváltja a hozzá fűzött reményeket. Eddig csak Nexust használtam, a szűz droidot tartom a legszebbnek. Illetve az elmúlt egy év iOS-en telt, belaktam, de zártnak találtam, nem tudtam kibékülni vele.
-
veterán
válasz laci0530 #1138 üzenetére
Ezért kell samsung storeban venni a samsung telefonokat és nem a speedshopból rendelni főleg,hogy ugyan annyiért adják.Nekem anno note 3 pixelhibás kijelzőt Budapesten az Aradi utcai samsung szervízben 3 nap alatt kicserélték garanciálisan és még a hátlapot is lecserélték ingyen mert a munkalap szerint szabad szemmel nem látható mikrokarcolások voltak rajta.
-
Ateszpapa
addikt
válasz laci0530 #1150 üzenetére
Döbbenet.
Akkor sokat romlott a szinvonal mióta igénybe vettem őket.
Ez elszomorító, mert anno a gari miatt is vettem Samut.Remélem egyszer a fejükre koppintanak.
SonyNex7:
Igen, mert a T-ben vagy 2 éve nincs szerviz.
Ha otthagyod akkor ők küldik tovább, de gyorsabb ha egyből a Samu szervizbe kerül.[ Szerkesztve ]
-
-
#67656192
törölt tag
válasz laci0530 #1176 üzenetére
Visszaviszed a sufniba, oldja meg,vagy adjon egy másikat. Ha meg azt mondja, hogy megcsináltatja akkor addig adjon valamit amivel telefonálhatsz.
135 körül van egy uj sufnis s7. Ha beszarik vagy ha ledobod, elmész és veszel egy másikat, neadjisten beszámoltatod a rosszat /töröttet. Még mindig nem buktál akkorát mintha hitelre vetted volna 2 év rabsággal vagy esetleg teli áron a hülye azért nem vagyoknál.Én is Samsung gari párti vagyok de régebben mindig Alival csereberéltem, soha semmi bajom nem volt (egész addig amig nem akasztott rám egy knoxos alphát.
Anno ugy nézett ki a matek, hogy pl amikor megjelent az s5 akkor szépen bevittem hozzá a szintén nála vásárolt egy éves s4-et, ráfizettem kb 70-et és mentem haza boldogan. Ez mostanság jóval többre jön ki, ami nem is lenne akkora baj ha legalább ehhez a pluszköltséghez társulna komolyabb szolgáltatás is.[ Szerkesztve ]
-
RaveForce
veterán
válasz laci0530 #1178 üzenetére
mint írtam múlthéten, igénybe kellett vennem újra a garanciát.
1. a my.samsung.hu-n tudtam igényelni a futárszolgálat mellett, HELYSZÍNI JAVÍTÁST.... igényeltem is, másnap telefon...háát azt már nem lehet a note4-re, kérdem én, akkor miérrt van a lehetőségek között? mutogatás a samsungra... (oké, Magyarországon vagyok még ), aztán... cserekészülék TERMÉSZETESEN MOST SiNCS, leghmarabb 3 HÉT MÚLVA(!) igénylem-e így is? mondom nyílván... kérdem, akkor tartható az 1-2 nap javítási idő? Válasz: max 4-5...érdekes... Jön a postakocsi... búcsúzóul odaveti: "általában másfél-2hét és kész lesz"....ANYÁD!„egy mobilarenás topik terebélyesedésével annak az esélye, hogy valaki a samsunggal vagy az apple-el von valamilyen párhuzamot, közelít az egyhez. Kiegészítés 2017: a xiaomi is jön fel, HMD Global topikban főleg. ” RaveForce's Law
-
RaveForce
veterán
válasz laci0530 #1189 üzenetére
dühít. engem is. de ha bármi most érni fog negatívan, én rájuk borítom az asztalt a Dunavirág utcán (az Ő, és több százezer (talán millió)user nevében) mert egy samsung simán tudna befektetni egy saját szervízháló létrehozásán, ha már a szerződéses partner egy igazi patkány banda, és a cordonhoz méri magát(na, akkor lennétek öngyilkosok kb ha sonytok lenne )
„egy mobilarenás topik terebélyesedésével annak az esélye, hogy valaki a samsunggal vagy az apple-el von valamilyen párhuzamot, közelít az egyhez. Kiegészítés 2017: a xiaomi is jön fel, HMD Global topikban főleg. ” RaveForce's Law
-
RaveForce
veterán
válasz laci0530 #1195 üzenetére
ez a kék és piros tabletta dilemmája simán van arany középút, pedig én a fiatalabb korosztályban vagyok, de simán beoltom a haverokat ha a telefonjukat baszogatják egy asztalnál sőt volt hogy el is kaptam előle, aztán jött az ugrálás egy telefon után...
„egy mobilarenás topik terebélyesedésével annak az esélye, hogy valaki a samsunggal vagy az apple-el von valamilyen párhuzamot, közelít az egyhez. Kiegészítés 2017: a xiaomi is jön fel, HMD Global topikban főleg. ” RaveForce's Law
-
veterán
válasz laci0530 #1195 üzenetére
Inkább áldás szerintem.Régebben a fél élete avval ment el az embereknek,hogy találkozókat,látogatásokat szervezzenek meg ismerősökkel,barátokkal,családtagokkal mert mehetett a levelezés(sok embernek vonalas telója sem volt)oda vissza ezerrel.Most bárkit elérhetsz a közösségi oldalakon,skypolhatsz a világ túloldalán élő rokonokkal,barátokkal,stb akikkel amúgy a régi világban soha vagy nagyon ritkán tudtál volna beszélni.Egy nyomásra elérhető bárki.Sok ismerősöd lehet akikkel amúgy régen nem lett volna kapcsolatod vagy mivel távoli ismerős ezért nem lett volna benne a noteszedbe a neve,száma,címe,stb.Minden hátulütője ellenére ez igazi áldás és a világ elfér a zsebedben.
-
nagy@gmx.com
tag
válasz laci0530 #1161 üzenetére
Visszavittem a rózsaszínben pompázó kijelzőjű Note 7-et, amit le is fotóztak és elküldték azonnal a Samsung-nak, és cserélték is volna, de csak 16-án érkezik.
Viszont du. 3 körül 1 db kék érkezik.
Ha valakinek esetleg kell, akkor lehet menni érte, de azért előtte hívja fel őket.
Ehhez még jár a VR.
Olvassa a topikot a srác, aki a garanciális ügyintézést intézi.
Már szerintem várt is, mivel mondta, hogy olvasta a problémám a telefonnal kapcsolatosan.
Külön köszönet a gyors ügyintézésért![ Szerkesztve ]
-
-
RSteve
tag
válasz laci0530 #1792 üzenetére
Igen ez most rosszkor jött, fel is lett fújva, de azért gondoljunk abba bele, hogy napjainkban talán a mobiltelefon a legnagyobb példányszámban gyártott eszköz.
Jómagam lassan egy évtizede szoftver tesztautomatizálással foglalkozom és ugye tudjuk hogy lehetetlen egy alkalmazást teljes körűen letesztelni. Adódhatnak később olyan nem várt kombinációk, az események olyan láncolata ami előhoz problémákat. Lásd autóipar vagy a légi katasztrófák. Sokszor csak ilyenkor derül fény hosszú évek utólagos kivizsgálása során hogy valami konstrukciós problémáról van szó, amire senki nem gondolt az igen alapos akár évtizedes fejlesztés során sem.
Szóval évente egymilliárd feletti telefon gyártanak, simán előfordulhat hogy bármelyik készülék setében néhány tucattal nemvárt probléma adódik, mint ahogy volt ez már más készülékekkel is.
Szerintem egy kicsit túl lett lihegve, most mivel az forgalmazás megkezdése előtt rájöttek valamire, egyszerűbb csak az előrendelteket visszahívni, mint hogy később kezeljenek egy százas nagyságrendű problémát.
Nekem augusztus 31.-e óta megvan a Note 7-em, tökéletesen működik, nem melegszik, nem aggódom töltés közben sem, maradok a típusnál a csere után is.
-
Vesztern
csendes tag
válasz laci0530 #1960 üzenetére
Nagyon jól látod a problémát. Szomorú valóság ez...
És az mennyivel jobb, hogy itthon hagyom a készüléket és a régit használom? Mi a garancia arra, hogy kikapcsolt állapotában nem lesz önálló az akksi???? Azt látom , hogy a Samsung nem tudja reprodukálni a hibát vagy nem is kell próbálkozniuk és már a gyárban az összes a tesztek alatt önállósította magát. Őskáosz van itt, minden téren....
Üdv: Veszter
-
Parallaxis
addikt
válasz laci0530 #1960 üzenetére
köszi Samsung, nyilván olyan élethelyzet kis hazánkban el sem képzelhető, hogy valaki egy 290 ezres telefon vásárlásánál az előző készülékét eladja. Ha cseretelefon úgy van (=nincs), mint a "prémium" assistance szervizszolgáltatásnál, akkor persze dupla köszi.
"Ha ideiglenes cserekészülékre van szükség, ennek részleteit a kapcsolatfelvételkor készséggel egyeztetjük."
Kérdés, hogy ez a valóságban mit jelent.
Amikor a Telekomban jeleztem, hogy cserekészülékre tartanák igényt a procedura lezajálásáig, akkor közölték, hogy tudnak adni egy nyomógombos Samsung készüléket, mást nem...
Persze nem fogadtam el...[ Szerkesztve ]
-
Parallaxis
addikt
válasz laci0530 #1968 üzenetére
Ezt mondjuk nem értem.
Ha be van regisztrálva a készüléked és szervizfutárt kérsz, akkor 1-2 napon belül kapod vissza a javított készüléket, vagy ha nem lehet javítani, akkor kicserélik és eleve, ha kéred, a futár már hozz egy telefont, amit használhatsz ez idő alatt (igaz legtöbbször egy gagyi Ace az, de az is jobb, mint a semmi).Nálam az a bökkenő, hogy a Note 7 nem szervizelhető készülék, így nem fogadják be a Samsungnál és mivel a Telekomtól vásároltam, rájuk kell várnom és tőlük kapnék cserét is.
[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
válasz laci0530 #1987 üzenetére
Ezt én tudom. 3 nap vagy ha úgy tetszik 72 óra az azonnali cserére vonatkozik, amennyiben a hiba a rendeltetésszerű használatot zavarja, a 14 nap elállás meg távol álló felek közötti szerződésnél áll fent. Nyilván, ha online veszi, akkor 3 napon belül is elállhat indoklás nélkül is, akkor meg pláne, ha rossz a telefon és nem tudják cserélni, de nekem az jött le, hogy SES-ben vette és személyesen... arra nem vonatkozik elállás.
[ Szerkesztve ]
-
RSteve
tag
válasz laci0530 #1987 üzenetére
Van egy T-s ismerősöm, Ő kapcsiból azt mondta hogy 14 napig elállhatók, úgy ahogy itt is írtátok Azt nem tudom hogy ez a webes vásárlásnál van-e csak így, de az előrendelés miatt szerintem mindegyik Note 7 vásárlás annak számít akkor is, ha személyesen lett átvéve.
Más. Aksi. Nem mondom hogy hanyatt voltam esve az üzemidőtől, de egy napot simán kibírt az én használatom mellett. Tegnap este feltöltöttem éjfél előtt, reggel felautóztam Pestre vidékről 2 óra Waze, délbe ránézek a telefonra 37%.
Na mondom ezt meg hogy. Elkezdtem gondolkodni mi is történhetett. Használok egy Xiaomi Mi Band 2-öt, de ma reggel tusoláskor letettem a fürdőszobában és elfelejtettem felvenni, most péntekig otthon fog figyelni. Csak arra tudok gondolni, hogy a párosítás miatt folyamatosan kereshette a Mi Band-et attól merült ennyire. Délbe kicsit rátöltöttem, nem volt idő teljesen mert mentünk vidékre ügyfélhez, most hogy kikapcsoltam a bluetooth-ot hogy ne keresgéljen semmit, úgy érzetre megint a normál sebességgel merül.
Pedig az aksihasználatnál a bluetooth csak 1%-ot ír a Waze 22 a kijelző meg 35. Máskor is használtam Waze-t akkor nem tűnt fel hogy nagyon meríteni. Mindenesetre érdekes.
-
#24536576
törölt tag
válasz laci0530 #3237 üzenetére
"Most már csak azt kell eldöntenem, mi legyen az S7 edge 270ezres csereutalványával"
Add nekem ajándékba.
(#3229) Fényvadász: Gyári egy sz*r. Én egy Xiaomi Hybrid-et használok, olcsó és szépen szól, viszont pont ma kezdte megadni magát az egyik oldala, következő vásárlásom pedig egy fejhallgató lesz, csak még nem tudom, hogy vezetékes vagy vezeték nélküli legyen e(vezeték nélküli káros hatásaitól tartok, nem tudom mennyire egészséges ennyi elektronika a fejemen.)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Friss infó
A Samsung hazai ügyfélszolgálatán megerősítették az újabb visszahívást. Ahol vásároltuk a készüléket, ott kell jelentkezni és jelezni a pénzvisszafizetési igényt a készülék visszaszolgáltatása mellett.
A tartozékokat is vissza kell juttani a vásárlás helyszínére és ott igényleni a visszavásárlást!
A készüléket peddig ki kell kapcsolni addig is! Ezt külön leírták. Amennyiben a forgalmazó nem kellően partner ebben, azt jelezni kell a Samsung ügyfélszolgálatán!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen