Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • laci0530

    senior tag

    válasz nagy@gmx.com #1128 üzenetére

    Asszem, ez volt az utolsó löket, hogy visszamondjam az előrendelést. A gyári garanciás S7 edge-em már három hete a szervizben van a "prémium" szolgáltatásuk keretében, javarészt ugyanúgy hibásan akarták visszaadni, nem vettem át és azóta ülnek a panaszomon. Cserekészülék persze nincs nekik. A "prémium" ügyfél meg oldja meg, ahogy akarja, közben persze fizesse a havidíjat netre, hívásra, ahogy kell. Hihetetlen, hogy ilyen (270.000-290.000 forintos) árkategóriában nem lehet biztos az ember abban, hogy hibátlan készüléket, vagy ha már azt nem, villámgyors orvoslást kap, sűrű elnézések közepette. Kíváncsi vagyok, meddig húzzák még az ügyemet. Rengeteg Samsung termékem van, a mysamsung oldalon rendesen görgetni kell a lap aljáig. Nem a gyártót hibáztatom ezzel elsősorban, ha nem csalódok, ez a telefon is meglenne (már 17-én előrendeltem), de ez a színvonal.. elkeserítő.

Új hozzászólás Aktív témák