- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- TCL LCD és LED TV-k
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Hobby elektronika
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- ASUS ROG Ally
- Fujifilm X
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Ilyen lesz az Astor: Blade of the Monolith
gp A C2 Game Studio nemrég átnevezett játéka a tervek szerint jövő hónap végén debütál.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Parallaxis
addikt
válasz RaveForce #1181 üzenetére
1. a my.samsung.hu-n tudtam igényelni a futárszolgálat mellett, HELYSZÍNI JAVÍTÁST.... igényeltem is, másnap telefon...háát azt már nem lehet a note4-re,
Annyira nincs Note 4-re házhozjövős szerviz, hogy 10 perce igazolta vissza a Samsung, hogy mikor jön a szervizes.
Konkrétan átvertek a palánkon. -
Parallaxis
addikt
válasz guminyúl #1646 üzenetére
Egy hibás aksi nem csak a töltés közben gyulladhat ki, nem egy példa mutatja ezt.
Beégett a Samsung (vagy éppen kiégett ), de azonnal, még worldwide terjesztés előtt reagáltak. Nincs félrebeszélés, meg magyarázkodás.
Valószínűleg nagyobb a probléma, mint ahogy kommunikálják, ezért a sietség, mert több ezer kártérítési perbe sokkal több pénzt kellene tolni, mint a visszahívásba.
-
Parallaxis
addikt
válasz ForRedGlory #1649 üzenetére
Ja iPhone felhasználó egy Note 7-el az asztalán
(iPhone 4 óta nem volt iPhone-om, csak Samsung készülékeim.)Mellesleg engem nem a kigyulladás zavar, hanem az, hogy véletlenszerűen újraindulgat ez a szar.
-
Parallaxis
addikt
válasz fogtunder #1657 üzenetére
Igen, túl van lihegve.
Én meg szívok miatta!
Konkrétan nálam tök véletlenszerűen újraindul a készülék, egy instabil szar (olvasgatva a fórumokat, elég sokaknál szintén ilyen).
A Samsungot hívtam, hogy mi legyen, mire az a tanács, hogy várjak, ne küldjem javítani, se cserélni, mert nem tudnak mit kezdeni vele, várjam meg a visszahívást, akkor úgyis új készüléket kapok.
Azt viszont, hogy ez mikor lesz, nem tudják pontosan, "pár hét" a válasz. Addig meg nincs készülékem, mert a régit már elajándékoztam.El is állhatnék a vásárlástól, de akkor meg bukom a VR szemüveget, ami a gyereknek nagyon bejön, így ha másik készüléket választok (S7 Edge-n filózom), vehetem meg 40-ért.
Aki még nem veszi észre, hogy a zsebében 80 fok fölött van a telefon, azzal egyéb problémák is vannak.
Amikor beindul a láncreakció a hibás akuban, az másodpercek alatt lezajlik. Mire érzékeled, hogy baj van, addigra már késő.
-
Parallaxis
addikt
válasz ForRedGlory #1668 üzenetére
Olvass XDA-t, több száz tulaj anyázik emiatt, sajna én is beleestem ebbe (mellesleg a Samsung tud erről a problémáról is és az ügyintéző szerint ez is a hibás akku miatt van).
---
janeszgol:
28-30 eFt körül van itt is használtan ez a VR cucc, a régebbi van olcsóbban.
Az iPhone nem pálya, mert nekem most kell készülék, az i7 meg még legalább 1 hónap mire itthon elérhető lesz (régebbi modellt meg nem akarok most venni).
[ Szerkesztve ]
-
Parallaxis
addikt
válasz fogtunder #1672 üzenetére
És mégis miből gondolod, hogy ez akkumulátor probléma?
A Samsungos ügyfélszolgálatos mondta, én másra tippelnék, mert írásműveletnél fagy legtöbbször és könnyen reprodukálhatóan pl. telepítés.
Ha nem működik jól, állj el a vásárlástól és kész
Ez volt a terv, de nem járható.
A visszahívásos cserére 1-2 hetet mondanak és ha elállok a vásárlástól, akkor mivel webshopos ügyintézés volt, az is 1-2 hét alatt zajlana le, így a Telekomos csaj sem javasolta és így már szerintem se jó lehetőség. -
Parallaxis
addikt
válasz fogtunder #1676 üzenetére
A telekomnak meg kutya kötelessége lenne visszaadni a pénzedet függetlenül a hibától, mivel bármilyen indok nélkül elállhatsz a vásárlástól.
Ezzel nincs is probléma, csak az átfutási ideje ennek ugyanúgy 1-2 hét, így nem érdemes ezt választani, mert semmivel sem lesz hamarabb új készülékem.
-
Parallaxis
addikt
Ennyi volt a készülék.
Az utolsó fagyás után végtelen bootloop.. nyomtam neki egy factory resetet Recovery-ből, azóta halott.Szomorú droidos recovery-s képet dobja fel, de magába a recoverybe nem lép be és kikapcsolni sem lehet.
Smart Switch-el csináltam egy vészhelyzeti rendszervisszaállítást, de az sem hozta helyre, arra panaszkodik, hogy valami titkosítást nem tud létrehozni, teljes rendszertörlést fog csinálni, de ezután ismét csak a szomorú robot és teljes fagyás.
[ Szerkesztve ]
-
Parallaxis
addikt
válasz #24536576 #1928 üzenetére
A "robbanós" hírekhez annyit, hogy az amerikaiak a macskát is beteszik a mikróba egy kis kártérítésért...
Nem csak az usában történt Note 7-es baleset és egyre több kerül be a médiába, valószínű, hogy a bevalott 30 esetnél jóval többről van szó.
Meg mondta az egyik, hogy nem véletlen, hogy EUban nem égett ki még egy N7se, illetve ha eddig nek volt probléma akkor ezután se lesz.
Ennek ellentmond, hogy a Samsung ügyfélszolgálatos meg pont azt mondta, hogy ha lehet be se kapcsoljam a készüléket, kikapcsolva rakjam el és várjam meg a visszahívást.
Persze, ha a képedbe robban VR-ozás közben és megvakulsz, akkor ez a megnyugtatás nem fog vigasztalni.
Nem véletlenül hívják vissza az összes EU-s készüléket, a Samsung se hülye, ha nem lenne rá komoly ok, akkor nem vállalna be ekkora anyagi bukást.
Persze ha veszélyesen akarsz élni, az a te dolgod, ne cseréltesd ki -
Parallaxis
addikt
válasz laci0530 #1960 üzenetére
köszi Samsung, nyilván olyan élethelyzet kis hazánkban el sem képzelhető, hogy valaki egy 290 ezres telefon vásárlásánál az előző készülékét eladja. Ha cseretelefon úgy van (=nincs), mint a "prémium" assistance szervizszolgáltatásnál, akkor persze dupla köszi.
"Ha ideiglenes cserekészülékre van szükség, ennek részleteit a kapcsolatfelvételkor készséggel egyeztetjük."
Kérdés, hogy ez a valóságban mit jelent.
Amikor a Telekomban jeleztem, hogy cserekészülékre tartanák igényt a procedura lezajálásáig, akkor közölték, hogy tudnak adni egy nyomógombos Samsung készüléket, mást nem...
Persze nem fogadtam el...[ Szerkesztve ]
-
Parallaxis
addikt
válasz laci0530 #1968 üzenetére
Ezt mondjuk nem értem.
Ha be van regisztrálva a készüléked és szervizfutárt kérsz, akkor 1-2 napon belül kapod vissza a javított készüléket, vagy ha nem lehet javítani, akkor kicserélik és eleve, ha kéred, a futár már hozz egy telefont, amit használhatsz ez idő alatt (igaz legtöbbször egy gagyi Ace az, de az is jobb, mint a semmi).Nálam az a bökkenő, hogy a Note 7 nem szervizelhető készülék, így nem fogadják be a Samsungnál és mivel a Telekomtól vásároltam, rájuk kell várnom és tőlük kapnék cserét is.
[ Szerkesztve ]
-
Parallaxis
addikt
Hát ennyi a friss info, nem tudom hívtak-e már mást is a fórumon,
Engem is hívtak, nagyjából azt mondták el, mint neked.
Én még rákérdeztem, hogy ideiglenes cserekészüléket kaphatok-e amire a Samsung utal a közleményében (hisz még hetekig várhatok a cserére és addig sem ártana egy használható készülék), de erről semmit nem tudott az ügyintéző és visszahívást ígért .. eddig ez még nem történt meg. -
Parallaxis
addikt
válasz #24536576 #2327 üzenetére
Most ez komoly? Te vagy kiakadva aki hülyeségeket beszél? Garancia csak az itthon HIVATALOSAN vásárolt telefonokra van.
Teljesen igazad van, de a jelenlegi helyzet NEM garanciális esemény, a Samsung cseréli akár a Knox 1-es készülékeket is, mert ez a kutya kötelessége, mert ha az adott készülék kigyullad és kárt okoz, akkor senkit nem fog érdekelni, hogy van-e számla, meg, hogy hol lett értékesítve, mert a gyártó lesz a felelős a káreseményért.
Szóval a srácnak tuti cserélik a készülékét. -
Parallaxis
addikt
válasz #24536576 #2368 üzenetére
Ahogy elnézem ti nem értitek a dolgot és írtok feleslegesen hülyeségeket.
A Samsungot nem érdekli, hogy az adott készüléket hol és mennyiért vetted, mert jelen esetben ez irreleváns.
Ők gyártották és életveszélyes, tehát minden körülmények között cserélik!
Ha nem tudják cserélni, mert logisztikai okok miatt ők nem akarják/tudják leszállítani a dualsim-es verziót, akkor pénzvisszafizetés van és annyit fizetnek vissza, amennyibe az adott készülék hivatalosan kerül és amennyiért a kedves ügyfél újra be tudja magánúton szerezni.
...és a lényeg, hogy ez nem szívesség a Samsung részéről, hanem kötelesség, mert a hibás készüléket ők gyártották és mindennemű károkozás, ami emiatt történhet az az Ő felelősségük és bizony jobban járnak, ha szó nélkül cserélnek, vagy kifizetnek egy készüléknyi árat, mintha egy leégett autó, ház, vagy emberéletben esett kár után fizetnek milliókat és veszítenek még jobban a gyártói megítélésükből. -
Parallaxis
addikt
válasz Create. #2374 üzenetére
azt sem, hogy miért a magyar samsungnak kellene intézni.
Nincs olyan, hogy magyar Samsung, olyan van, hogy Samsung és mivel az illető éppen itt tartózkodik a csereprogram idején, így az itteni fióknak KELL ezt az ügyet intéznie.
Mégegyszer leírom, hogy ez nem szívesség a gyártó részéről, hanem kötelesség és a saját érdeke.
Egyszerűbb nekik most kifizetni 300 eFt-ot, vagy lekérni valamelyik központból egy duplasimes változatot, mint egy baleset után mondjuk 300 milliót dollárban.-
ForRedGlory:
A gyártó nem kérhet és nem követelhet ilyen esetben semmit és a felelősség alól sem bújhat ki, főleg, hogy semmilyen garancia nincs arra, hogy a vásárlóhoz valóban eljutott ez az üzenet.
Továbbá, pénzt visszafizetni a pénzforgalmi/pénzmosás elleni törvény alapján csak úgy lehet
Egy nemzetközi esemény kapcsán magyar jogszabályokkal nem igazán fog senki sem takarózni, ezt ugye te sem gondoltad komolyan
Mellesleg mondhatja azt is a Samsung, hogy nem pénzt fizet vissza, hanem kártalanítja, vagy kárpótolja a vásárlót (a Telekom is ezt teszi a 15 eFt-os bónnal, bár ők elég ostobán pont nem azoknak ajánlják a kárpótlást, akiknek kéne)..
[ Szerkesztve ]
-
Parallaxis
addikt
válasz ForRedGlory #2383 üzenetére
Már bocs, de ezt nem a Telekom találta ki, hanem a Samsung...
Az ügyfeles nekem azt mondta, hogy a 15 eFt-os bón a Telekom webshopjában lesz levásárolható... Kétlem, hogy ehhez a Samsungnak sok köze lenne.
-
Parallaxis
addikt
válasz ForRedGlory #2387 üzenetére
Lett volna még lehetőséged.
A Telekomos ügyfélszolga a lehetőségekről mélyen hallgatott, gondolom ki volt nekik adva, hogy ha nem kérdeznek rá, akkor ne hozza szóba.
Nálam is csak azt kérdezték, hogy a Note 7-et cseréltetem-e.
Azt, hogy másik készülékre is lehet cserélni, akkor mondott pár szót, mikor rákérdeztem és akkor is próbálta terelni a beszélgetést.
Ráadásul én nem is döntöttem, azt kérdeztem, hogy a csere idejére, ahogy a Samsung közleményben is szó van róla, biztosítanak-e ideiglenes cserekészüléket, mert ha igen, akkor megvárom a cserét.
Erre nem tudott válaszolni és visszahívást ígért... Ennek 6 napja, azóta sem sikerült neki utánanézni...
A legszebb az egészben, hogy privát számról hívott, így visszahívni nem lehet, hogy akkor most mit is akarok, a központi ügyfeles meg leráz, hogy ebben nem tud segíteni, mert egy háttércsoport foglalkozik az üggyel.[ Szerkesztve ]
-
Parallaxis
addikt
válasz majestic #2528 üzenetére
Sokra mész a hőmérséklet figyeléssel.
A probléma az, hogy a hibás akkumulátorok véletlenszerűen zárlatossá válhatnak (nem csak töltés közben, mivel volt baleset, kézben tartva és nadrágzsebben is), ilyenkor a hőmegfutás tizedmásodpercek alatt lezajlik. Mire te leolvasnád a magasabb értékeket, már lángol a fél szobád -
Parallaxis
addikt
válasz majestic #2533 üzenetére
A mittudomén mien kémia rekció a HŐ hatására következtek be és gyulladt ki az aksi....
Nem egészen
Egy kémiai reakció miatt az aksi zárlatossá válik és indul be egy reakció ami hőmegfutással jár és emiatt robbanásszerűen kigyullad a készülék. A dolog nem kötődik szigorúan a töltéshez, több esetben a készülék közelében sem volt a töltőnek. -
Parallaxis
addikt
Nem konstrukció hibás.
Ez még nincs se megerősítve, se cáfolva.
"Az egyik ilyen módosítás keretében 3000-ről 3500 milliamperre kellett növelniük az akku kapacitását, sejthetően a nagyobb kapacitású telep fizikailag is nagyobb méretű. Az USA fogyasztói termékek biztonságával foglalkozó bizottságának elnöke a múlt héten azt állította, hogy a készülék akkuja minimálisan nagyobb a tartórekesz által indokoltnál, így összeszorította azt. A kettő információt összekapcsolva fennáll a gyanú, hogy alapvetően talán nem is hibásak a Samsung SDI által gyártott akkuk, inkább a készülék nem megfelelő belső kialakítása tehető felelőssé a katasztrófáért."
[ Szerkesztve ]
-
Parallaxis
addikt
A kártérítést kár okozása után lehet fizettetni
Az, hogy 1 hónapig nem használhatod a készüléket amit prémium áron előrendelésben vásároltál...
Az, hogy 1 hónapig veszélyeztették a testi épségedet egy veszélyesnek bizonyult eszközzel...
Az, hogy 1 hónapig félinformációkat közöltek...... nos ez nálam kimeríti a károkozást.
és ekkor neked kell bizonyítanod a kárt.
Ezeken ugyan nem kell túl sokat bizonyítani.
[ Szerkesztve ]
-
Parallaxis
addikt
Ami elég sok Note 7 tulajjal...
Elkezdett újraindulgatni (nagyjából 5-6 perc használat után restart), csináltam egy factory resetet ami után bootloop-ba került, végső lehetőségként a Smart Switch-ben lett egy vészhelyzeti rendszervisszaállítás, ami után végleg meghalt, bekapcsolni sem lehet.
Az XDA-n elég sokaknak előjött ez a probléma és a Samsung itthoni Facebookjára is sokan írtak hasonló problémáról.[ Szerkesztve ]
-
Parallaxis
addikt
Dehogynem, de mivel nem akartam másik készülékre váltani, így a kedves "várjon türelemmel, kollégáink hamarosan keresik" szöveggel pattintanak le.
A vicc az, hogy ahogy olvasom már olyanokat is megkerestek, akik még akkor rendelték meg, amikor nekem már kihozta a futár (én 16-án rendeltem és 30-án kaptam meg). Vagyis össze-vissza telefonálnak, nem sorrendben.
[ Szerkesztve ]
-
Parallaxis
addikt
Az mennyire idegesítene, hogyha a korlátozás nélkül kigyulladna a készülék és leégne a házad?
El kell fogadni, hogy a csereprogram időbe kerül és amíg eljut hozzád a cserekészülék, addig is (mivel nem bízhatnak abban, hogy valóban kikapcsoltad és nem használod) kell valami biztonsági megoldás.
-
Parallaxis
addikt
válasz Memmaao #3375 üzenetére
Külföldön a Gear fit 2-t és a 256os kártyát sem kompenzációként adták, hanem előrendelési ajándékként.
Az ottani csereprogram oldalán lehetett a két ajándék között választani az IMEI szám megadása után, mint kárpótlás.
De itthon is 15 eFt-os utalványt adtak annak aki másik készülékre váltott és a Vodásoknál is 30 eFt-os jóváírásról beszélnek.
-
Parallaxis
addikt
válasz Memmaao #3389 üzenetére
A 15e utalvány a Telekom sajátja, ahogy a 30e a vodáé. Külföldön nem járt hozzá vr
A Vodafone-t nem tudom, a Telekom visszatérítése a Samsungtól jön.
Itt írta egy Telekomos dolgozó.A VR-t meg azért kaptuk, mert előrendeltük (megelőlegezett bizalom) és nem azért, mert tűzijátékot csomagoltak a készülékbe.
Egyébként nem kizárt, hogy lesz kártérítés, mert eddig senkinél sem történt olyan, hogy elzárkóztak a dologtól, mindenkinél türelmet kértek az ügyben.
[ Szerkesztve ]
-
Parallaxis
addikt
válasz #24536576 #3587 üzenetére
Azzal indokolta, hogy az európai Note-ok jó féle aksit kaptak, és csaj a Samsung jófejsége a csere.
Ez nem igaz, mivel a csereprogram oldalán ott volt az IMEI-es ellenőrzés és szerintem mindenkinél a csere szükségességét dobta ki. (Bár lehet, hogy akkor kis hazánk nem európai Note-okat kapott )
-
Parallaxis
addikt
válasz charlie1975 #3639 üzenetére
Most hívtak a samsungtól mivel jeleztem a kárpótlási szándékomat fóliát vagy tokot ajánlottak fel.
Engem is hívtak ugyanezzel az ajánlattal.
Úgy látszik lefutott a csere, most már a kárpótlás miatt hívják azt, aki jelezte ez-irányú igényét. -
Parallaxis
addikt
ennek a telefonnak európában még semmi baja nem volt
Mert ugye a konkrét esetekről amik alapján Európában is visszavonta a Samsung a készüléket, te mindent tudsz
nem igazán érdekel a helyesírási hiba
A helyesírási hiba egy dolog, az értelmetlen katyvasz amit ideömlesztesz, az meg a másik
[ Szerkesztve ]
-
Parallaxis
addikt
Ez az ujabb "robantos" esett total kamunak nez ki
Persze hogy kamu.
A valakik biztos lefizettek pár száz utast, a légkísérőket, a légügyi bizottságot, meg mindenki mást, hogy a Samsungnak ne legyen jó napjaEgy repülőgépen történt tűzeset nem lehet kamu, mert elég kemény kivizsgálást von maga után és, ha valaki szórakozik, akkor azért börtönbünti jár, ezt egy kamu fotóért senki nem vállalná be.
Egyébként azóta már történt egy újabb eset is: [link]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Friss infó
A Samsung hazai ügyfélszolgálatán megerősítették az újabb visszahívást. Ahol vásároltuk a készüléket, ott kell jelentkezni és jelezni a pénzvisszafizetési igényt a készülék visszaszolgáltatása mellett.
A tartozékokat is vissza kell juttani a vásárlás helyszínére és ott igényleni a visszavásárlást!
A készüléket peddig ki kell kapcsolni addig is! Ezt külön leírták. Amennyiben a forgalmazó nem kellően partner ebben, azt jelezni kell a Samsung ügyfélszolgálatán!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Toyota topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- TCL LCD és LED TV-k
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Napelem
- További aktív témák...