Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mr.RiK

    csendes tag

    válasz hogabesz #2191 üzenetére

    Az a baj, hogy én se nagyon ismerem, csak olyat találtam a rendeléseim között, hogy "Ügyfélszolgálat" ott pedig egy robot tett fel kérdéseket, azokra válaszoltam, majd bírtam üzenni az ügyfélszolgálatnak, oda be írtam, hogy "Szeretnem ha a rendelesemet semmisnek tekintenek es a penzemet visszakuldenek" valami ilyesmit, aztán kaptam egy üzenetet szerintem szintén robottól, hogy két nap múlva válaszolnak.

    TaRka94: De csak az ügyfélszolgálaton bírom ezt megtenni, nem? Mert megrendeléseim között találtam olyat, hogy ügyfélszolgálat és csak ott bírtam írni, más elérhetősséget nem láttam ami magyar lenne.

    bul07: Nem láttam Cancel vagy bármi más törlési opciót a rendelésemnél. Csomagot pedig szerintem még biztos nem küldték el, mert valami olyasmi volt oda írva, hogy Feldolgozási idő November 25-ig.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák