Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz kikikirly #14 üzenetére
Először is a finomszemcsép Particle ugyanúgy eltűnik a levegőbe 1-2 pattanás után mint a korábbi vagy mostani játékokba.Aztán ott van a silók ledőlése. Mikor fel kellen torlódnia az elemeknek,egyszerűen az alul levők átesnek a talajon-nincs felgyűrődés,elég gagyi látvány.
Nem írtam, hogy a Re-MARS-Tered tökéletes, azt írtam, hogy jobb. Van bőven probléma ott is, de ettől (szerintem) sokkal összetettebb és korrektebb az a rombolási modell, mint amit itt a videóban mutogatnak. Abban egyetértünk, hogy a törmelék megmaradása fontos dolog, de especiel ott is megmaradt a nagy törmelék.
Sérülés modellezésre visszatérve Shotgun találat játékok 90% ugyanúgy reagál a test mintha pisztollyal lőném meg azt leszámitva hogy instant meghal,de hátralökésnek stb-nek nyoma sincs.
Azért elárulom, hogy a valóságban se repülnek hátra az emberek, ha sörétespuskával (angolban: shotgun) meglövik. Ez a Zs kategóriás mozifilmekben van csak így. Szóval especiel ebben nem kéne változtatni.
Az, hogy az emberi test roncsolódását modellezék már megint fizikai modellezés kellene, hogy a csonttörést le tudja kezelni a játék. Ott is a reakcióerőket kell lemodellezni, például hogy a kezedben elsütött fegyver energiája hogy megy tovább a testre át.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
#00137984
törölt tag
válasz kikikirly #14 üzenetére
Régóta várom a fizika és AI fejlődését a játékokban. A lövedékek becsapodását ne egy gyengén animált sprite jelezze és legfőképpen legyen jó látványos hatása. Egy autót már szivesen darabokra lővőldőznék, mert réges régen a Street Fighter retró konzol játékban szét lehetett űtőgetni. Viszont ezt a videókártyával kellene kiszámoltatni, mert sok számitásigényes adat van a gyors elérésű videómemóriában. Ezt a videókártya gyorsabban tudja kiszámolni és megjeleniteni. Ez még nem egy konzol, ahol koherensebb a memóriaelérés, de majd idővel szerintem ez is változhat. RAGE első részében jól megoldották a sérülés hatását, de a Bulletstorm játékban sem volt rossz. Gears of War első része viszont gázos volt, hiába szakadtak szét a testrészek, mert akkor is furán reagáltak a behatásokra.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi haladó szinten
- Gaming notebook topik
- Otthonfelújítási program (2024.)
- E-roller topik
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Óra topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- AKCIÓ - TELEFONTOKOK, EGYÉB AUTÓS KIEGÉSZÍTŐK, FÜLHALLGATÓK
- Olympus M.ZUIKO DIGITAL 25mm f/1.8 objektív
- Xiaomi Redmi 9 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot