Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz kikikirly #14 üzenetére

    Először is a finomszemcsép Particle ugyanúgy eltűnik a levegőbe 1-2 pattanás után mint a korábbi vagy mostani játékokba.Aztán ott van a silók ledőlése. Mikor fel kellen torlódnia az elemeknek,egyszerűen az alul levők átesnek a talajon-nincs felgyűrődés,elég gagyi látvány.

    Nem írtam, hogy a Re-MARS-Tered tökéletes, azt írtam, hogy jobb. Van bőven probléma ott is, de ettől (szerintem) sokkal összetettebb és korrektebb az a rombolási modell, mint amit itt a videóban mutogatnak. Abban egyetértünk, hogy a törmelék megmaradása fontos dolog, de especiel ott is megmaradt a nagy törmelék.

    Sérülés modellezésre visszatérve Shotgun találat játékok 90% ugyanúgy reagál a test mintha pisztollyal lőném meg azt leszámitva hogy instant meghal,de hátralökésnek stb-nek nyoma sincs.

    Azért elárulom, hogy a valóságban se repülnek hátra az emberek, ha sörétespuskával (angolban: shotgun) meglövik. Ez a Zs kategóriás mozifilmekben van csak így. Szóval especiel ebben nem kéne változtatni.

    Az, hogy az emberi test roncsolódását modellezék már megint fizikai modellezés kellene, hogy a csonttörést le tudja kezelni a játék. Ott is a reakcióerőket kell lemodellezni, például hogy a kezedben elsütött fegyver energiája hogy megy tovább a testre át.

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • #00137984

    törölt tag

    válasz kikikirly #14 üzenetére

    Régóta várom a fizika és AI fejlődését a játékokban. A lövedékek becsapodását ne egy gyengén animált sprite jelezze és legfőképpen legyen jó látványos hatása. :D Egy autót már szivesen darabokra lővőldőznék, mert réges régen a Street Fighter retró konzol játékban szét lehetett űtőgetni. Viszont ezt a videókártyával kellene kiszámoltatni, mert sok számitásigényes adat van a gyors elérésű videómemóriában. Ezt a videókártya gyorsabban tudja kiszámolni és megjeleniteni. Ez még nem egy konzol, ahol koherensebb a memóriaelérés, de majd idővel szerintem ez is változhat. RAGE első részében jól megoldották a sérülés hatását, de a Bulletstorm játékban sem volt rossz. Gears of War első része viszont gázos volt, hiába szakadtak szét a testrészek, mert akkor is furán reagáltak a behatásokra.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák