- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
L3zl13
nagyúr
válasz #96302336 #60 üzenetére
Az nem érv, hogy másra mutogatsz, hogy ők még inkább szennyezik a levegőt.
A repülőgépet sok esetben nem tudod kiváltani semmivel anélkül, hogy jelentősen növelnéd az utazási idöt pl.A dízel teherszállítás biztosan probléma, de megint csak nehezen váltható ki.
Ugyanez nem igaz a dízel személy autókra.
Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
Az Opeles cikk kb azt jelenti, hogy a GM minimalizálni akarja a garanciális cserék számát, és kijelenti, hogy 40% még határon belül van a garanciaidő végéig. Ez nem jelenti azt, hogy ez a jellemző érték.
Ez kb olyan lehet, mint hogy egy benzines autó könyvében leírják, hogy 0,5 l olaj fogyás 1000km-en normális.A prius-os cikkben leírják, hogy 100k mérföld a gari, és hogy hamarosan (a cikk írásának idején) sok gariból kifutott Prius lesz. Egy szót nem ejt arról, hogy jellemző lenne, hogy 100k mérföld után meghaljanak az akksik.
A Leaf-es akksis hír az egyetlen ahol tényleges problámáról írnak. De ez meg, ha ilyen ütemben megy akkor valószínűleg garanciálisan cserélve lesz az autókban. Ha így lesz, akkor tulajdonképpen lesz egy új akksi a kocsiban pár év múlva. Akár még jól is járhat a tulaj.
Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
válasz #96302336 #81 üzenetére
Nem igaz, hogy nem foglalkoznak vele, de csak széttárogatni a kezünket, hogy amíg mindent ki nem tudunk váltani addig ne csináljunk semmit az értelmetlen.
Ha nagy távolságokat teszel meg, akkor nyilván az elektromos autó nem jó neked, nem is akarlak meggyőzni, de hogy egy hibridből ne lenne olyan ami tud 200-400 km-et azt furcsálnám. És a 200 km-es távnál, kombinált üzemben a fogyasztása szerintem már közel van a dízeléhez.Gazdaságosabbra jössz ki vele, mint a benzinessel, igen. Valószínűleg még gazdaságosabb lenne, ha nem lenne részecskeszűrő meg katalizátor. A végén úgyis lesz egy ellentét a gazdaságosság meg a környezetvédelem között. A kérdés csak az, hogy hol húzzák azt meg.
Egyébként engem alapból nem zavarnak a modern, Euro 6 dízelek, nem vagyok a betiltásuk mellett.
De amikor látok az utcán egy személyautót ami gyorsításra egy hatalmas fekete füstfelhővel reagál azt azért nem bánnám, ha ott helyben bevonnák a forgalmiját, némi plusz büntetés mellett.Aki hülye, haljon meg!