- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen alaplapot vegyek?
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Házimozi belépő szinten
- OLED TV topic
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen házat vegyek?
- Projektor topic
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#96302336
törölt tag
Nem a másra mutogatás a lényeg, hanem az, hogy amit felsoroltam, azzal nem törődnek. És egy csak a jéghegy csúcsa. Természetesen nagyon jó volna egy megfelelő modern rendszer, ami nem szennyezi a környezetet, de ilyen nincs. Nekem egyáltalán nem opció az elektromos, mert napi szinten megyek 200-400 km között. Városok között. Ilyen napi futásigényre nem létezik elektromos autó. Főleg olyan nem, ami akkora, mint egy családi kombi. Ami közelíti a méretet, az brutálisan drága, és ráadásul hiány is van belőle (Tesla Modell3) ÉS még mindig csak fele a hatótáv egy hasonló kategóriás dízellel szemben.
Mivel én munkára használom az autót, egyáltalán nem mindegy, hogy mennyit fordítok üzemanyagra, és egyéb szervizköltségre. A hosszú távok miatt nincs opció sem hibrid, sem full elektromos autóra, a 4.5 literes átlag fogyasztást semmi sem éri utol gazdasági szempontból. Ha csak azt nézem, huy ugyanaz az autó benzinesben minimum 7-8 litert zabál, és éve szinten megyek úgy 60.000km között, az brutális árkülönbség, közel fél milla. -
#96302336
törölt tag
Mostanában jönnek csak azok a hibridek, amik versenyeznek fogyasztásban a dízellel. Csak sajnos még túl drágák. Egy 50km tisztán elektromos hatótávú hibrid kocsival bármikor kiegyeznék, mert a dízel is a városban zabál igazán. Hosszú egyenletes tempóval a benzinüzem is egészen gazdaságossá vált mostanra. De a tuti a hibrid dízel volna, csak olyan nincs tudomásom szerint. Városban villany, tranzitkor dízel