Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz huskydog17 #18 üzenetére

    Mert gyakorlatilag megoldható a TressFX-szel is. Bizonyos szimulációs modulokat kell kikapcsolni, és ugyanúgy lehet vele füvet is szimulálni. A probléma igazából annyi, hogy fűre vonatkozóan lényegesen több geometriát kell leképezni, amelyre egyszerűen nincs számítási kapacitás a hardverekben. Majd most a packed math miatt a Vega tudni fog 25 TFLOPS-ot, ami az eddigi max ~10 TFLOPS-hoz képest hatalmas ugrás, és ettől reális alternatíva lehet ez az irány is, de normális minőségben szimulálni a füvet igen nehéz. Sokkal célszerűbb alternatív megoldást keresni a problémára, minőségben messze lesz, de legalább fut.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák