Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tyrel

    őstag

    válasz Gawamatsu #6 üzenetére

    Bekapcsolódik, ezt megoldották, de csak ezt... 4 hónap alatt javítottak egy hibát ami az usereknek egy 1 soros batch file-al 1 egész másodperces fejfájást okozott (per géprestart).

    ...a valós/nagyobbik hibával, mi szerint a G-Sync hibásan vagy leginkább nem szinkronizál, azzal meg nem kezdtek semmit sem. Az hogy a driver azt mondja neked hogy aktív a G-Sync csak annyit jelent a Spring Creator's Update óta, hogy vezérli a monitor frissítését (amit tényleg meg is tesz), de azt már nem jelenti hogy a monitort valóban a játék fps-hez szinkronizálja-e vagy valami légbőlkapott, tök fals/hibás értékekhez. (megsúgom ez utóbbit teszi minden olyan játékban ami maximum "fake" fullscreen-re képes és/vagy DX11 előtti, de ha 1-nél több monitorod van az is sok gondot okoz neki.)

    Gyakorlatialg laborítóriumi körülmények közt működik valóban jól a G-Sync, egyébként meg csak hébe-hóba működget, de ha picit érzékenyebb a szemed elég hamar feltűnik hogy nem jól teszi a dolgát, sőt némelyik játékban többet árt mint használ. :(

    ...nVidia pedig full telibe sz*rja az erre panaszkodó usereket... ;)
    Őket csak az érdekli hogy aktív a G-Sync, azt meg figyelmen kívül hagyják hogy valóban azt csinálja-e amit kell neki. Működik, de hogyan??

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

Új hozzászólás Aktív témák