- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
cousin333
addikt
"Tehát egy évben minimum 200 töltés."
És? Hazaérsz, rádugod a töltőre, reggel indulás előtt lehúzod. Ez így együtt lehet akár 20 másodperc is.
"És még akkor is marad a hétvégi hatótáv-para."
Milyen hatótáv para? Téged mindig az út szélén segítenek ki egy kanna benzinnel, vagy elmész tankolni, amikor fogy a nafta? Na, pont így kell villanyautóval is. A töltőhálózat nem olyan fejlett, ezt aláírom, de 50 kWh-s akkuval azért nem kell annyira parázni. 24-es Leaf-fel, 2016-ban, na az kaland lehetett. De ez? Akinek van ilyen kocsija, annak nem nagyon lesz hatótávparája. Akinek meg nincs, annak azért nem...
"We spared no expense"
-
Rolly
veterán
A gond ott ott a gyári alap 1 fázisú 10A-es EVSE-vel számolnak azzal annyi. Nálunk a házban 3 fázis van így 3x16A-rel töltve maximálisan (ha a napelem pörög akkor tudnánk ennyivel tölteni) óránként 11 kWht tudok betölteni így 4,5-5 óra alatt tele 0-ról. Amúgy általában 3x7A - 3x12A között szoktuk tölteni és 20% körül rakjuk töltőre ...
ja és az alap 10A-es EVSE esetén nem kell lassulásra számítani csak az utolsó 30 percben körülbelül... és 20 óra alatt a 2,5-es töltővel is tele van 0-ról -
cousin333
addikt
Olyan 1000-1500 ciklust el kell viselnie különösebb gond nélkül: [link]. Ez kb. 250-350 ezer km. Főleg, ha mindennapi használatban 50% körül tartod a töltöttséget (pl. 70 és 30% között, az kb. 100-120 km).
A 250 km-t 2 óra alatt is teljesíthető, annyit még bírnia kell, ha nem is feltétlenül télen.
A hétvégi történeted ott sántít, hogy a benzines autót sem orvosi fecskendővel tankolod meg, mert sosem végzel. Az EVSE 8-10 Ampere a mindennapi munkába járás pótlására elegendő. Ha komolyan gondolod, akkor kiépítesz otthon egy Type 2 töltőt, minimum egy fázis 16 Amperrel. Ha pedig gyorsan kell a delej, akkor az út mentén keresel egy villámtöltőt (250-300 km alatt már csak akad egy), vagy a célállomáson egy AC-t.
"Tehát a hétvégi 250 km-es kiruccanást 0 fok alatt felejtsem el az e208-cal."
Igen, mert köztudomású, hogy benzines autóval sem lehet 1000 km-t menni egy nap, mert nem elég nagy a tank...
[ Szerkesztve ]
"We spared no expense"
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Politika
- Robot fűnyírók
- Milyen egeret válasszak?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Xbox Series X|S
- ZIDOO médialejátszók
- Milyen NAS-t vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- További aktív témák...