- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
<Lacy85>
addikt
Nálunk "sajnos" csak a sedan jöhet szóba. Párommal ezeket szeretjük.
Ha lenne ~10 milla környékén valami normális e-sedan, nem is gondolkodnánk.
Még a téli ~250km-t is bevállalnám. De nincs egy sem.
Ez a kategória megszűnt létezni elektromosban.
Mármint épeszű árkategóriában. -
cousin333
addikt
Bjorn tesztjei is ezt erősítik meg. Az új Ioniq legnagyobb hibája a töltési karakterisztika, ami sokkal rosszabb mint az elődjénél. Nem véletlen, hogy az 1000 km-s kihívást a 28 kWh-s verzió teljesítette hamarabb, megelőzve az e208-at(!), és a 38 kWh-s csak a harmadik lett ebben az összevetésben.
1000 km challenge e208
1000 km challenge Ioniq 28 kWh
1000 km challenge Ioniq 38 kWh"We spared no expense"
-
Tigerclaw
nagyúr
A 208-as nem eleve nem csak elektromosnak keszult.
Sokan reklamaljak az elektromos autoknal a kinezetet, mert hozzaszoknak a durvan kinezo autokhoz, hutoracsokhoz, konnyufem felnikhez, vagy specialis disztarcsakhoz.
Amig benzinesnel siman bealldoztak nemi legellenallast a menobb kinezetert es persze komolyabb szerepe van a hutoracsnak is, addig az elektromosoknal ki kell sajtolniuk mindent az alakbol, ezert zart az orra, ami meg egy Tesla 3-nal is kicsit furan nez ki, vagy zartak a felnik, disztarcsak. Mondhatni nem lehet egyszerre kis fogyasztasu az e-auto es meg az utolso divat szerinti meresz ufos/sportos valami.
A 208-nal bealdoztak nemi fogyasztast a megszokott jobb kinezetert, ezert ott a nagy, szinte szogletes meroleges orr, nagy meretu hutomaszkkal.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Noukoum
veterán
Az ioniq amúgy is élen áll a hatékonyságban, ráadásul az e208 nyíltan feláldozta azt a design miatt.
Amúgy is bőven elég ennyi hatótáv, akiknek nem azok még nagyon sokáig el sem gondolkodnak alsó kategóriás villanyautó vásárlásán. Mint ahogy a fikázók sem akarnak villanyautót, csak utálkozni kell mert ennyire képesek. Mások építenek, ők rombolnak az ország meg ott tart ahol.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”