Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dezz

    nagyúr

    válasz KTTech #43 üzenetére

    Nagyon nem mindegy, mi mozog a képen. A 24p filmeknél alap a motion-blur. Az sem árt, ha rendesen kezeli a tévé a PAL interlace adást. Egy 100Hz-esen normális esetben akár egy szöveges scrollnak is igencsak élesnek és olvashatónak kell lennie. Egy "200Hz"-esen (100Hz+black frame insertion) meg főleg, mert ott az amúgy gyors, de még érzékelhető áttűnést sem látni a két kép között, mert addig sötét a héttérvilágítás. Így itt CRT szerű a mozgás. (Tévéadásnál motion-interpolation on, 24p filmnél off.)

    "Nem normális mélységélesség van (sem a passzív, sem az aktív megoldásnál), hanem legtöbb esetben csak élességi síkok egymás mögött."

    Mondom, hogy nem valami gagyi 2D->3D konverziókat kell nézni! (Esetleg lehet, hogy te mindent így látsz stereo-3D-ben, bár nem hiszem.) Normális esetben nem síkok sorozata!

    (#46) DM-Fan: "még normális fullHD TV-je sincs otthon, vagy ha van, akkor Xvid-et néz rajta"

    Van egy olyan érzésem, hogy nem az várja a 4K-t, aki xvid-et nézeget...

    "Már azt nehezen tudjuk megértetni az emberekkel, hogy még fullHD-t feltételezve is minimum 50"-os TV-t kell venniük a 2 méteres nézési távolsághoz"

    Nem is kell megérteniük, mert nem így van...

    "A 4k-hoz olyan szinten közel kéne ülni a teljes részletszint észleléséhez, hogy arra soha nem fogod tudni rávenni az átlag felhasználót. A 4k-t nem is erre találták ki, létjogosultsága elsődlegesen a 2 méteres képátló fölötti vetítőknél lenne."

    Esetleg félvakoknak.

    (#74) McSico: A plazma valós kontrasztaránya ~10000:1. (Legjobbak ~20000:1.) Ott is van dinamikus kontraszt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák