- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Ezeket textúrával, pontokkal, apró háromszögekkel is meg lehet valósítani.
Persze, anno rövid ideig divatos volt ilyeneket geometry shaderrel csinálni, viszont ha rögtön screen space-be dolgoznak, akkor szvsz nem kell hozzájuk raszter - ROP viszont igen.MSAA
Hmmm, igazad lehet - én a coverage vizsgálatot máshová képzeltem.Minden megoldható, de ahhoz tárolók kellenének, vagy cache, vagy memóriába kiírni. De hát ezt csinálja a ROP is ...
Pont ide akarok kilyukadni - nekem az tűnik logikusnak, hogy a "bonyolultabb" pontokon több ROP-művelet van, mert egy pass-ban nem tud minden shader lefutni rajtuk.Postprocess
OK, de gondolom, ha compute shader csinálja, akkor nem kell sem raszterizáció, sem ROP.Összességében oda lyukadtam ki, hogy jóval kevesebb helyen lehet több ROP / pixel művelet, mint eddig gondoltam, de valamennyit továbbra is látok. Nyilván ez a kérdés egyre inkább akadémikus, mert ha a raszter : ROP arány mondjuk 1:1.07, akkor ugyanúgy egyenlú számú kell belőlük, mintha 1:1 lenne. nVidiáéknál meg ettől függetlenül lehet értelme a több ROP-nak, mert a blending az INT8 formátum kivételével felezett sebességű, így pl. FP16-tal szélső esetben egy 8-as raszter 16 ROP-ot tud etetni.
Ja, és közben az jutott eszembe, hogy az nVidiának kellene, hogy legyen olyan unitja, ami órajelenként 8 pixelt raszterizál, mert a Kepler GPC-kben olyan volt.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...