Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kisfurko

    senior tag

    válasz bteebi #30 üzenetére

    Aham, és addig a raszterizáció meg nem fog fejlődni, mi? :)
    Szerintem a ray-tracingnek (ha nincs globális illumináció) csak a raszterizáció kiegészítéseként van létjogosultsága. Mert ez mind szép, hogy RT, de itt valós időben megy egy olyan grafikai szint, amit lazán kenterbe ver egy mai átlagos GPU. A scene totál statikus, míg raszterizációval ez nem szükséges. Ha dinamikus lenne, csúnyán elvérezne a dolog, mert nem lehet a sugárkövetést gyorsító adatstruktúrát hatékonyan frissíteni.
    Nem értem, miért jó egy olyan valami, ami nagyobb számításigényű, cserébe alig ad valami pluszt. Majd akkor lehet örülni, ha egy Photon Mappinges dolog fog futni valós időben.
    És az itt demózott scene hol van egy Crysisos, FarCry 2-es, Halo 3-as funkcionalitástól, látványvilágtól...
    Nem véletlen, hogy a filmeknél sem ray-tracinget használnak (ott is csak kiegészítésként van jelen).

Új hozzászólás Aktív témák