- Projektor topic
- Gaming notebook topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Házimozi belépő szinten
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hakuoro
aktív tag
Én meg azért aggódok, hogy nehogy egy "Freelancer with friends" legyen belőle. Az űrt nem jelenítik meg elég reálisan. OKé, lehet butítani, mert a távolságok hatalmasak. DE 2016-ra én azért elvárnám a bolygók, nagyobb aszteroidák pályájának szimulálását. Ne legyen egyszerű "A-ból B-be nyílegyenesen" játék.
+úgy tűnik nekem, hogy lesz egy sebességlimit, ami egyszerűen bullshit. Ez valószínűleg az általuk használt technológiák limitációja. Ha beindítom a hajtóműveket és 1 órán át gyorsítok, bőven elegendő lesz a sebességem ahhoz, hogy elhagyjam egy adott bolygó gravitációs terét. Ezt meg kell valahogy akadályozni, mert a rendszerben össze-vissza repkedő hajók túl nagy terhet rónának a szerverekre. Vagy sebességlimit lesz, vagy "megmentenek" ha a túl messzire merészkedsz.
SZVSZ messze nem a grafikára kellett volna a hangsúly helyezni, hanem az élethű fizikára. Annak is örültem volna, ha nem 4 naprendszerrel indítanak, egy is elég lenne ha eléggé kidolgozott. 3 gázóriás holdakkal, 5 kőzetbolygó pár holddal, néhány száz nevesített nagy aszteroida, + rengeteg űrállomás és bázis. Egy olyan fiktív civilizációt kellett volna létrehozni, amely keményen benne van saját naprendszerének felfedezésében, találtak már idegenekre utaló jeleket (roncsok, romok), de még nem léptek kapcsolatba eggyel sem. És innen szépen lassan lehetne fejleszteni, a történetet kibontani.
Sajnos nem így lesz. Vérbeli profi játékfejlesztők készítik és nem tudnak a bejáratot sémáktól megszabadulni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest